Disney's Caribbean Beach Resort

Hallo,

Wij gaan deze zomer naar het Caribbean Beach Resort.

Ik heb deze topic geopend zodat mensen die er misschien gelogeerd hebben tips ofzo kunnen geven over het hotel?
Ik zal dat ook doen als we terugkomen van daar.

Ik heb ook nog vraagje.
Is er een bagagekamer om je bagage achter te laten op de aankomst- en vertrekdag?
En hoe gaat dit dan want ik dacht dat je online moet inchecken?

Groetjes,

Mieke

Reacties

  • Hoi @mieke ,

    Wij verbleven in Caribbean Beach Resort tijdens de verbouwingen, dus we hadden geen toegang tot 'Center Town' (waar nu de check-in is en de restaurants). Het Barbados deel is aan te bevelen met goede ligging ten opzichte van Center Town / Old Port Royale, een bushalte (tweede in de loop, dus nog rustig in de bussen), snelle toegang tot de Skyliner via het Hub station én je hebt minder zicht op Disney's Riviera Resort waardoor je je meer in het Caribisch gebied waant.

    Je kunt je bagage achterlaten bij Bell Services in Center Town / Old Port Royale op zowel de aankomstdag, als de vertrekdag. Zodra je arriveert geef je ze na het inchecken af. Je kunt gewoon op voorhand online inchecken.

    Groetjes,
    Lars
  • Mocht je een instagram account hebben check dan het resort
    Daar staan hele mooie foto’s op van het resort
  • Mocht je een instagram account hebben check dan het resort
    Daar staan hele mooie foto’s op van het resort

    Neen ik heb deze niet maar dochter en zoon wel, zal via hen eens kijken, bedankt voor tip.
    Lars zei:

    Hoi @mieke ,

    Wij verbleven in Caribbean Beach Resort tijdens de verbouwingen, dus we hadden geen toegang tot 'Center Town' (waar nu de check-in is en de restaurants). Het Barbados deel is aan te bevelen met goede ligging ten opzichte van Center Town / Old Port Royale, een bushalte (tweede in de loop, dus nog rustig in de bussen), snelle toegang tot de Skyliner via het Hub station én je hebt minder zicht op Disney's Riviera Resort waardoor je je meer in het Caribisch gebied waant.

    Je kunt je bagage achterlaten bij Bell Services in Center Town / Old Port Royale op zowel de aankomstdag, als de vertrekdag. Zodra je arriveert geef je ze na het inchecken af. Je kunt gewoon op voorhand online inchecken.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt Lars.

    Ik dacht wel dat je ergens je bagage kan achterlaten, is in andere hotels ook.

    Iemand al gebruik gemaakt van shuttle naar Disney Car care center?
    Waarschijnlijk moet je dat bij concierge of receptie aanvragen?

    groetjes

  • Hoi @mieke ,

    Wij hebben jaren geleden de auto laten brengen naar ons resort. Vervolgens lever je de auto weer in bij het Car Center en is er een shuttle terug naar je resort. Alle mogelijkheden zijn na te vragen bij de receptie.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @mieke ,

    Wij hebben jaren geleden de auto laten brengen naar ons resort. Vervolgens lever je de auto weer in bij het Car Center en is er een shuttle terug naar je resort. Alle mogelijkheden zijn na te vragen bij de receptie.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor tip. Zal eens polsen als we ter plaatse zijn.
    Hebben nu overeenkomst dat we hem om 16 u moeten ophalen in care car center.
    Wij brengen de onze wel terug naar de luchthaven. Zal ook wel raar doen want ik weet totaal niet waar we hem terug moeten brengen maar zal wel goed aangegeven zeker?
Log In of Registreer om te reageren.