Disney Magical Pride

Hey Lars,

Ik zag zonet iets op jullie website ivm Disney Magical Pride. Op de DLP website vind ik daar niets officieel van en op jouw website is de informatie ook high-level.

Kan je hier meer informatie over verschaffen? Is dit officieel van DLP? Kan je als jaarkaarthouder ook naar dat event?

Alvast bedankt!
Leen

Reacties

  • Leen zei:

    Hey Lars,

    Ik zag zonet iets op jullie website ivm Disney Magical Pride. Op de DLP website vind ik daar niets officieel van en op jouw website is de informatie ook high-level.

    Kan je hier meer informatie over verschaffen? Is dit officieel van DLP? Kan je als jaarkaarthouder ook naar dat event?

    Alvast bedankt!
    Leen

    Hoi Leen,

    Meer informatie is helaas (nog) niet voorhanden. Het evenement wordt niet door Disney georganiseerd maar door Greatdays Holidays. Als jaarkaarthouder kun je niet naar de avondhappening in het Walt Disney Studios Park. Dit is enkel voor gasten die het arrangement boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-pride-nl. Zodra wij meer informatie ontvangen, plaatsen we dat op de actiepagina.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.