Buzz Lightyear Laser Blast

augustus 2013 aangepast in Disneyland Park
Dag allen,
Ik ben mij al een tijdje suf aan het piekeren wat er nou toch was op de plek waar nu Buzz zit. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes

Reacties

  • Imora zei:


    Dag allen,
    Ik ben mij al een tijdje suf aan het piekeren wat er nou toch was op de plek waar nu Buzz zit. Kunnen jullie mij helpen?
    Groetjes

    Hoi Imora,
    Op de locatie waar nu Buzz Lightyear Laser Blast zit, zat vroeger Le Visionarium. Deze attractie ging over The Timekeeper, die aan de hand van een 360 graden scherm de geschiedenis van de aarde liet zien.
    Groetjes,
    Lars
  • Oh ja!! Met die robot die alles aan elkaar kletst? Er gaan weer wat lampjes branden.
    Heb jij enig idee of je ergens online de 'evolutie' van het park kunt volgen?
    Soort timeline met attracties van toen en nu.
  • Imora zei:


    Oh ja!! Met die robot die alles aan elkaar kletst? Er gaan weer wat lampjes branden.
    Heb jij enig idee of je ergens online de 'evolutie' van het park kunt volgen?
    Soort timeline met attracties van toen en nu.

    Inderdaad! Naar mijn weten is er geen 'officiële' website van Disney met de evolutie van attracties in Disneyland Parijs. Probeer te zoeken via Google of Wikipedia. Er zullen vast sites zijn die dit soort informatie beschikbaar heeft.
    Groetjes,
    Lars
  • Sinds wanneer is het Buzz dan? Want ik kan mij dat vorige zelfs niet herinneren.
  • 2006 of 2007, zeg ik uit het hoofd geen zin om het op te zoeken Cool

  • Sinds wanneer is het Buzz dan? Want ik kan mij dat vorige zelfs niet herinneren.

    Buzz Lightyear Laser Blast in het Disneyland Park is op 8 april 2006 geopend voor het publiek.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben in 2004 de eerste keer geweest, en kan mij totaal niet herinneren dat daar iets anders was, lol.
    Tweede keer was juli 2006, daar heb ik foto's van, van bij Buzz, dus dat wist ik dan wel, hehe.
Log In of Registreer om te reageren.