Oud en Nieuw

oktober 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste allemaal,
Ik kan het nergens vinden dat het zo is, maar toch voor de zekerheid.
als ik met mijn jaarkaarten, welke op 31-12 geen blokdag hebben, naar Disney wil en het vuurwerk etc om 00:00 hopelijk de lucht in wil zien gaan, hoef ik toch niet, net als bij Halloween, bij te betalen?
Kortom, ik kan 31-12 gewoon s'morgens het park in en om sluitingstijd er weer uit toch?
Groet,
Bastiaan

Reacties


  • Beste allemaal,
    Ik kan het nergens vinden dat het zo is, maar toch voor de zekerheid.
    als ik met mijn jaarkaart(en) weke op 31-12 geen blokdag hebben, naar Disney wil en het vuurwerk etc om 00:00 hopelijk de lucht in wil zien gaan, hoef ik toch niet, net als bij Halloween, bij te betalen?
    Kortom, ik kan 31-12 gewoon smorgen het park in en omsluitingstijd er weer uit toch?
    Groet,
    Bastiaan

    Hoi Bastiaan,
    Oudejaarsavond is geen 'hardticket event' zoals Disney's Halloween Party. De parken zijn die avond normaal geopend tot 01:00 uur (inclusief vuurwerk) en iedereen met een geldig toegangsbewijs kan naar binnen zonder extra te hoeven betalen. Alleen voor de Francilien en Dècouverte jaarkaarten is 31 december een blockdag. Fantasy en Dream jaarkaarthouders hebben gewoon toegang. Geen probleem!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    hartelijk dank voor je snelle response en je (aanstekelijke) toewijding aan DLP !!!
    Ik heb n hotel geboekt, we gaan er voor Cool

  • Lars,
    hartelijk dank voor je snelle response en je (aanstekelijke) toewijding aan DLP !!!
    Ik heb n hotel geboekt, we gaan er voor Cool

    Graag gedaan, Bastiaan! Alvast veel plezier en een goede reis.
Log In of Registreer om te reageren.