Voorbereiding bezoek Walt Disney World

11415171920121

Reacties

  • Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden
  • Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    wij 3200 voor 4 met bagage en extra beenruimte (juli 2020)
  • Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    Dat zou goedkoper moeten kunnen volgens mij. Ik zag voor de mei vakantie prijzen (rechtstreeks en inclusief bagage) voor 4 personen retour voor +-2400 euro. Het dubbele lijkt mij dus geen goede deal. Kan me niet voorstellen dat de specifieke maand zoveel verschil maakt in prijs
  • Dave077 zei:

    Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    Dat zou goedkoper moeten kunnen volgens mij. Ik zag voor de mei vakantie prijzen (rechtstreeks en inclusief bagage) voor 4 personen retour voor +-2400 euro. Het dubbele lijkt mij dus geen goede deal. Kan me niet voorstellen dat de specifieke maand zoveel verschil maakt in prijs
    dat zijn de prijzen hoor, ik heb iedere dag gekeken voor onze vlucht eind juli.
    rechtstreeks was rond de 1000 euro. ik vond dit veel te veel geld. tenslotte zijn we maar 1 u langer onderweg
    goedkoopste dat ik voor ons gevonden had met korte tussenlanding (1 u) was 650 euro zonder bagage en stoelreservering. Zo kwam het voor ons in totaal 3200 euro maar alle onze stoelen staan al vast...

    ik had wel nog goedkoop rechtstreeks gevonden via norwegian (parijs) denk dat dit op 750/800 eu kwam per persoon met bagage maar gezien hun financiële toestand heb ik dit niet durven boeken...
  • Bizar dat prijsverschil dan met andere maanden. Ik ga ervan uit dat je het al gedaan hebt maar probeer dezelfde zoekopdracht eens ergens rond 23.00 uur in het weekend. Ik heb wel echt (flink) prijsverschil gezien met het boeken van mijn eigen vluchten namelijk tussen overdag en 's nachts.
  • Dave077 zei:

    Bizar dat prijsverschil dan met andere maanden. Ik ga ervan uit dat je het al gedaan hebt maar probeer dezelfde zoekopdracht eens ergens rond 23.00 uur in het weekend. Ik heb wel echt (flink) prijsverschil gezien met het boeken van mijn eigen vluchten namelijk tussen overdag en 's nachts.

    ik denk dat juli, augustus en rond kerstperiode de duurste perioden zijn...
    jammer genoeg kan ik alleen in juli/augustus op reis omdat ik dan 4 weken vakantie heb...
    voor 1 week zie ik niet zitten om over en weer te vliegen...
  • mieke zei:

    Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    wij 3200 voor 4 met bagage en extra beenruimte (juli 2020)
    Zo wat een verschil ?
    Waar hebben jullie geboekt?
  • mieke zei:

    Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    wij 3200 voor 4 met bagage en extra beenruimte (juli 2020)
    Zo wat een verschil ?
    Waar hebben jullie geboekt?
    Ik heb het even na gekeken, maar wij gaan ook in julli met zijn 4 met Lufthansa met tussen stop en betalen 2980,— met ook extra beenruimte
    Ik zou eerst op maandag gaan vliegen omdat we ook op maandag Disney in mogen.
    Maar door dat we nu op zondag vertrekken scheelde dat 1200,—

  • mieke zei:

    Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    wij 3200 voor 4 met bagage en extra beenruimte (juli 2020)
    Zo wat een verschil ?
    Waar hebben jullie geboekt?
    Ja maar bij ons tussenlanding in Frankfurt. Geboekt bij tix.be en vliegen met lufthansa.
  • mieke zei:

    Wij hebben geboekt voor aug 2020.
    Via skyscanner dagelijks prijzen aan het bekijken.
    Zijn rond de 5400 voor 5 personen met bagage.
    Willen per se een rechtstreekse vlucht.
    Ben bang dat het niet goedkoper gaat worden

    wij 3200 voor 4 met bagage en extra beenruimte (juli 2020)
    Zo wat een verschil ?
    Waar hebben jullie geboekt?
    Ik heb het even na gekeken, maar wij gaan ook in julli met zijn 4 met Lufthansa met tussen stop en betalen 2980,— met ook extra beenruimte
    Ik zou eerst op maandag gaan vliegen omdat we ook op maandag Disney in mogen.
    Maar door dat we nu op zondag vertrekken scheelde dat 1200,—

    Wij vliegen ook op zondag ?
  • op welke datum vertrekken jullie

  • Is Touringplans echt zijn prijs waard?
    Krijg je bij het plannen van je dagen ook tips voor restaurant of moet je die dan zelf plannen?
  • Ik heb nu in mijn planning Hollywood studio’s twee dagen gegeven ok daar alles te bekijken en te doen.
    Maar als ik nu zie (ook met de StarWars attracties ) niet echt veel attracties zijn.
    Hebben jullie hier ervaring mee.
    Is twee dagen te veel en red je het in een dag.
  • mieke zei:

    Is Touringplans echt zijn prijs waard?
    Krijg je bij het plannen van je dagen ook tips voor restaurant of moet je die dan zelf plannen?

    Hoi mieke,

    Absoluut. Dankzij de touring plans hadden wij een 'smooth sailing' door de parken. Via de Touring Plans app kun je tevens op ieder moment de meest optimale volgorde van attracties opvragen gebaseerd op de drukte ter plaatse. Ideaal. Je kunt restaurantreserveringen toevoegen aan de plans en het systeem plant dan attracties om deze tijden heen. Je zult ze echter zelf moeten reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb nu in mijn planning Hollywood studio’s twee dagen gegeven ok daar alles te bekijken en te doen.
    Maar als ik nu zie (ook met de StarWars attracties ) niet echt veel attracties zijn.
    Hebben jullie hier ervaring mee.
    Is twee dagen te veel en red je het in een dag.

    Hoi thomastol,

    Zeker met de komst van Toy Story Land en Star Wars: Galaxy's Edge adviseren wij om twee dagen in te plannen voor Disney's Hollywood Studios. Er zijn dan wel minder attracties dan in de overige parken, maar het aantal shows is een stuk groter.

    Groetjes,
    Lars
  • Ja inderdaad
    Die shows was ik even vergeten
    Ik houd gewoon 2 dagen aan, kunnen we lekker relaxed doen.
    Ik krijg er met de dag meer en meer zin in.
    Heb zelfde zn leuke voorbereiding aan een vakantie gehad
  • Ik sta ondertussen wat verder in m'n planning voor onze trip naar Florida met Pasen. Ik zou volgende planning hebben voor onze tijd in Orlando: (we komen eerder van Clearwater)
    Dag 1: Aankomst in Orlando/checkin @ house
    Dag 2: Magic Kingdom
    Dag 3: Animal Kingdom
    Dag 4: Airboat ride en rust (paaszaterdag)
    Dag 5: Epcot (pasen)
    Dag 6: Seaworld
    Dag 7: Shop till we drop @ outlet malls
    Dag 8: MGM
    Dag 9: Disney waterpark
    Dag 10: Nog een dagje disney of wat rust en naar Disney springs
    Dag 11: Inpakken en nog wat relaxen aan zwembad van The retreat @Championsgate
    Dag 12: Terugvlucht

    Daarnaast zou ik 's avonds nog wat avondshows willen meepikken. Ik ben wat bezorgd dat het voor onze 2 kinderen een te vol programma is (6 en 10 jaar). Maar ik zie niet goed in waar ik nog meer rust kan inlassen zonder een park te moeten laten vallen. M'n echtgenoot heeft MS en stapt nog gewoon maar is wel sneller vermoeid. (en nee, hij wil niet op een scootmobiel :-) ) Ben wel van plan de disability access service voor hem aan te vragen zodat we een tijdslot krijgen waarin we kunnen terugkomen. Alleen lastig dat je dit maar voor 1 attractie tegelijk kan vragen. Hopelijk wel te combineren met fastpass+.

    Alle tips welkom om de zwaarte van dit programma in te schatten of alternatieven voor te stellen. We verblijven in Championsgate. Dus meer dan 1 keer heen en terug tijden per dag naar Disney is niet echt een optie.
  • Yes, bijna alle fast passes kunnen maken en bijna allemaal voor 1400 uur.Alleen slinky dog niet gelukt.Dus in de morgen fast pass en dan kunnen we daarna rustig aan doen of kijken of er nog 1 te boeken is voor de middag.Het blijft spannend,de eerste keer wdw en we hopen natuurlijk star wars rides te kunnen doen maar dat is afwachten hoe het zich ontwikkeld.En misschien after hour party villans,heeft iemand deze al gedaan?
  • Yes, bijna alle fast passes kunnen maken en bijna allemaal voor 1400 uur.Alleen slinky dog niet gelukt.Dus in de morgen fast pass en dan kunnen we daarna rustig aan doen of kijken of er nog 1 te boeken is voor de middag.Het blijft spannend,de eerste keer wdw en we hopen natuurlijk star wars rides te kunnen doen maar dat is afwachten hoe het zich ontwikkeld.En misschien after hour party villans,heeft iemand deze al gedaan?

    Super, ik mag maandag :-) dus op het werk al gezegd dat ik mijn pauze rond 13.00 neem. :-)
  • Hoeveel dagen van te voren kon je ook alweer fastpass doen?
    Restaurant dacht ik 180+10 als je in een wdw hotel verblijft
  • Hoeveel dagen van te voren kon je ook alweer fastpass doen?
    Restaurant dacht ik 180+10 als je in een wdw hotel verblijft

    60 dagen

    Voor die genen die nu druppel gewijs richting orlando afreizen.
    Heel veel plezier allemaal en geniet ervan

  • Hoeveel dagen van te voren kon je ook alweer fastpass doen?
    Restaurant dacht ik 180+10 als je in een wdw hotel verblijft

    60 dagen

    Voor die genen die nu druppel gewijs richting orlando afreizen.
    Heel veel plezier allemaal en geniet ervan

    Hoi allemaal,

    Ik ben nu in Disneyworld en volop aan het genieten. Heel fijn om zoveel waardevolle tips te hebben gehad hier!
    Wij zijn met onze dochter van 4 jaar en doen dus vooral kinderattracties en ontmoetingen met figuren. (Wij zijn zelf geen achtbaanfan en geen Starwarsfan, dus dat scheelt)
    Omdat ze al meer dan een meter groot is, mag ze in best veel leuke attracties (Soarin bv).
    Die memorymaker is echt fantastisch, heb na 3 dagen al meer dan 300 foto’s op mooie plekken en met de figuren.
    De drukte valt ons enorm mee.

    Jullie ook veel plezier gewenst!!
  • Net al mijn fastpassen kunnen pakken die ik wilde. :-) dus ben SUPER blij.
    nog 60 dagen .... COUNTDOWN :-)
  • Hoeveel dagen van te voren kon je ook alweer fastpass doen?
    Restaurant dacht ik 180+10 als je in een wdw hotel verblijft

    60 dagen

    Voor die genen die nu druppel gewijs richting orlando afreizen.
    Heel veel plezier allemaal en geniet ervan

    Hoi allemaal,

    Ik ben nu in Disneyworld en volop aan het genieten. Heel fijn om zoveel waardevolle tips te hebben gehad hier!
    Wij zijn met onze dochter van 4 jaar en doen dus vooral kinderattracties en ontmoetingen met figuren. (Wij zijn zelf geen achtbaanfan en geen Starwarsfan, dus dat scheelt)
    Omdat ze al meer dan een meter groot is, mag ze in best veel leuke attracties (Soarin bv).
    Die memorymaker is echt fantastisch, heb na 3 dagen al meer dan 300 foto’s op mooie plekken en met de figuren.
    De drukte valt ons enorm mee.

    Jullie ook veel plezier gewenst!!
    Man, wat ben ik al jaloers. Moet nog tot april wachten maar héél veel plezier gewenst. Laat vooral weten hoe het is/was.
  • Nalanala, als je goeie tips hebt graag met ons delen.In welk hotel zitten jullie?Geniet van de kerst!
  • Haha dank je, maar niet jaloers zijn hoor @Dave077 lekker genieten van de voorpret! En @margootje ook bedankt. Kerst is hier te gek!
    Ik deel graag tips, maar waar zijn jullie naar op zoek? Mijn man en ik zijn hier met een kleuter van 4 jaar. Dat maakt onze trip dus wel anders dan wanneer je bv. met een paar tieners bent of zonder kids :-)

    Waar wij ontzettend van genieten: in alle vroegte naar de parken rijden en attracties bezoeken die dan nog rustig zijn.
    Ik las ergens de tip om de eerste uren gewoon in de rij te gaan staan. En je fastpasses in de topdrukte te boeken. Dat werkt tot nu toe lekker.
    Mijn dochter is gek van een heleboel Disneyfiguren, dus alle ontmoetingen zijn zo schattig. Wij hebben bij de meesten niet langer dan een kwartier gewacht - maar nogmaals: kijk kritisch naar de tijden.
    En ooooohhh alle kerstversiering maakt het nog magischer.

    Wij zitten trouwens niet in een Disneyhotel, want we zouden eigenlijk niet eens naar een park gaan haha. Wij boekten een “normale” Floridavakantie. Uiteindelijk is manlief gezwicht, en ik heb toen Ultimate tickets gekocht (dat was goedkoper dan basic tickets voor 4 dagen...). Dat bleek gelijk een topkeuze, want ik ben DOL op de memorymaker die erbij zit. Oooooveral fotografen, zo leuk! En we gaan heel relaxt door de parken, omdat we de vrijheid hebben om terug te komen. We zijn dus niet van plan echt 14 dagen te gaan. Maar we merken wel dat we van alle parken nog wel iets willen herhalen of nog willen doen. Dus ergens deze week gaan we parkhoppen. Die skyliner ziet er te gek uit!
    (Om de vraag nog te beantwoorden: Wij zitten in een hotel in Kissimmee, op 12 minuten rijden van de parken. En dat bevalt eigenlijk wel heel goed. We houden nl ook van het shoppen in de outlets en Target etc, en van het ontbijten bij Ihop ofzo.)

    Vandaag hebben we Hollywood Studios bezocht en die was wel retedruk. Dat zal met Toy Story land, Star Wars en de kerst te maken hebben. Maar dan nog: als je daar relaxt mee omgaat, is het prima te doen. Gewoon accepteren dat je veel wacht.

    We hebben vandaag (!) nog een reservering voor 1e kerstdag weten te maken voor Hollywood & Vine. Buffet met Minnie & friends.
    Ik zal verslag doen hoe dat was :-) ik las dat ze ook sommige dining plans accepteren.

    Nou, lekker onsamenhangend lang verhaal :-) vraag maar raak. En laat even weten wat je wil weten!
    Liefs!

  • Wij zijn ook aan het aftellen, nog een maand en een dag en dan mogen wij :-D

    Even een tip voor Hollywood Studios die ik nog niet voorbij heb zien komen: Voor de nieuwe Star Wars attractie "Rise of the Resistance" hebben ze een nieuw systeem gelanceerd. Dit noemen ze "Boarding parties" Hier moet je je via de Disney app voor aanmelden als je IN het park bent. Op verschillende blogs wordt dan ook aan geraden zo vroeg mogelijk (het liefst voordat het park opengaat) al voor de ingang te staan, dan kun je je namelijk al aanmelden voor een Boarding party van die dag.

    Je krijgt dan vanzelf te horen wanneer je je mag melden, en dan mag je zelf binnen een periode van 2 uur bepalen wanneer je de attractie bezoekt.

    Maar.... zijn alle Boarding parties vol, Dan Kan je die dag deze attractie dus niet meer bezoeken.

    Fijne feestdagen allen!
  • Wij hebben gisteren het eindelijk aan de kinderen verteld dat we gaan. Ik had speciale shirts laten drukken met daarop: i can't keep calm i am goining to disneyworld july 2020.

    De reactie van de kids is iets wat ik altijd bij me zal dragen... Mijn dochter begon spontaan van blijdschap te huilen en heeft wel 5 min tegen me aan gezeten tussen het snikken door, ik ben zo blij, wilde dit zo graag.
    Je begrijpt wel dat ik net zo hard met mee staan te janken... ha ha

    Is zo fijn dat ze het nu ook weten, kunnen we lekker verder samen plannen gaan maken:)
    Ja, was een mooie kerst...
  • tink35 zei:

    Wij hebben gisteren het eindelijk aan de kinderen verteld dat we gaan. Ik had speciale shirts laten drukken met daarop: i can't keep calm i am goining to disneyworld july 2020.

    De reactie van de kids is iets wat ik altijd bij me zal dragen... Mijn dochter begon spontaan van blijdschap te huilen en heeft wel 5 min tegen me aan gezeten tussen het snikken door, ik ben zo blij, wilde dit zo graag.
    Je begrijpt wel dat ik net zo hard met mee staan te janken... ha ha

    Is zo fijn dat ze het nu ook weten, kunnen we lekker verder samen plannen gaan maken:)
    Ja, was een mooie kerst...

    Kan me voorstellen dat het een heel memorabel moment was inderdaad. Wacht maar tot ze daar binnen lopen en die ogen echt héél groot worden! Die is er ook een voor de plakboeken.
Log In of Registreer om te reageren.