kerst 2013

november 2013 aangepast in Disneyland Park
Zal de kerstman er 26 december nog in woodys Roundup te zien zijn?

Reacties


  • Zal de kerstman er 26 december nog in woodys Roundup te zien zijn?

    Hoi Wendy,
    De kerstman is onderdeel van Disney's Betoverende Kerst (meet & greet in Disney's Santa Claus Village, te zien in de Christmas Cavalcade en Disney Magic on Parade!). De kerstman is dagelijks te zien t/m 6 januari 2014.
    Groetjes,
    Lars
  • Als ik kijk op de site van Disney staat er :
    Ontmoet de kerstman in hoogsteigen persoon in het Kerstdorp bij Cottonwood Creek Ranch*, laat je verrassen op Jack & Sally’s Kerkhof**, of ga op de foto met Duffy de Disney Beer of zijn vrienden.
    *T/m 25 december 2013
    **Uit Tim Burtons Nightmare Before Christmas ©Disney
    Zo lijkt het mij wel dat de kerstman al weg is? Dat zou wel stom zijn :(
    Groetjes
    Dorien

  • Als ik kijk op de site van Disney staat er :
    Ontmoet de kerstman in hoogsteigen persoon in het Kerstdorp bij Cottonwood Creek Ranch*, laat je verrassen op Jack & Sally’s Kerkhof**, of ga op de foto met Duffy de Disney Beer of zijn vrienden.
    *T/m 25 december 2013
    **Uit Tim Burtons Nightmare Before Christmas ©Disney
    Zo lijkt het mij wel dat de kerstman al weg is? Dat zou wel stom zijn :(
    Groetjes
    Dorien

    Hoi Dorien,
    Ik heb navraag gedaan en de kerstman is inderdaad t/m 25 december te zien, daarna vertrekt hij weer naar de Noordpool. Eigenlijk ook logisch als je er over nadenkt. Het overige kerstentertainment blijft gewoon te zien t/m 6 januari 2014.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen op 12 december naar Disney maar nu de 20 jaar kaarten kopen. Zijn deze ook geldig tijdens de kerst?
    Groetjes
  • bliezy zei:


    Wij willen op 12 december naar Disney maar nu de 20 jaar kaarten kopen. Zijn deze ook geldig tijdens de kerst?
    Groetjes

    Hoi bliezy,
    De Celebration tickets kunnen nog t/m aanstaande donderdag 7 november online worden aangeschaft via onze Tickets pagina: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Vanaf het moment van aankoop zijn deze tickets 6 maanden geldig. Jullie kunnen ze dus gewoon op 12 december gebruiken. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.