Gender Reveal

Hallo allemaal!

Heb gezocht op de pagina maar kon er geen info over vinden vandaar een nieuwe discussie...
In september gaan wij een aantal dagen naar Village Nature Paris met ofcourse een bezoek aan het originele park gezien mijn partner en ons zoontje er nog nooit geweest zijn. Ik ben dan 22 weken zwanger en wil daar graag mijn gender reveal houden met een confetti kanon die de kleur schiet van wat het wordt. Door Mickey of Minnie. Nu heb ik de klantenservice al gebeld maar die wisten me alleen te vertellen dat er geen procedure over bekend is en ik het bij de City Hall moet navragen. Probleem is dat de tassencontrole al voor de entree plaatsvindt. Iemand hier wellicht al ervaring mee?

Reacties

  • Hoi Jesje,

    Zelf geen ervaring hiermee, wel met een huwelijks aanzoek regelen in het park.
    Ik denk dat zolang je confetti kanon geen 3 meter is je hem ws wel door de security check krijgt.

    Persoonlijk zou ik er nog wel een keer over nadenken om het op deze manier te doen, aangezien je wel een hoop confetti achterlaat waar niet iedereen op zit te wachtten.

    Het door Mickey of Minnie te laten doen zal een hele lastige klus worden denk ik, en mocht het je al lukken hoop iik dat je een ruim budget er voor over hebt. De huwelijksaanzoek opties zijn iig erg prijzig, zie https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-gids-aanzoek-specialactivities.pdf voor de mogelijkheden die zij hier mee aanbieden.

    Je zou nog kunnen bellen met de Special Activities Desk (+33 (0)1 60 30 50 60) om te vragen of zij iets kunen betekenen voor je

    Grz

    MJ
  • Hey MJ bedankt voor je reactie! Ik zal die desk even bellen met de vraag wat de mogelijkheden zijn voor mijn wensen.
  • Jesje84 zei:

    Hey MJ bedankt voor je reactie! Ik zal die desk even bellen met de vraag wat de mogelijkheden zijn voor mijn wensen.

    Ik ben wel benieuwd of er iets mogelijk is geweest. Heb zelf ook nog de droom om het geslacht van de baby bekend te maken in het park (mits het binnenkort weer opent uiteraard), maar vond het een prijzige aangelegenheid toen ik ervoor mailde, haha. En eigenlijk hoeft het wat mij betreft maar iets simpels te zijn, als het maar iets met een Disneycharacter is ?

Log In of Registreer om te reageren.