Hotel Hipark Serris

mei 2017 aangepast in Hotels & Accommodatie
hallo wij hebben een nacht geboekt in hipark te serris
nu zie ik staan over parkeren, dat dat 15euro p nacht kost, kan je ook gewoon vlakbij het hotel gratis parkeren
en ik zie iets staan over borg
over wat voor bedragen hebben ze het dan?
weet iemand hier iets over
dank je wel

Reacties

  • jordy zei:

    hallo wij hebben een nacht geboekt in hipark te serris
    nu zie ik staan over parkeren, dat dat 15euro p nacht kost, kan je ook gewoon vlakbij het hotel gratis parkeren
    en ik zie iets staan over borg
    over wat voor bedragen hebben ze het dan?
    weet iemand hier iets over
    dank je wel

    Hoi Jordy,

    De €15 parkeerkosten is optioneel voor als je je auto in de beveiligde parkeergarage van het hotel wilt zetten. Er is echter voldoende gratis parkeerruimte in de straten rondom het hotel. De borg is alleen van toepassing als je een accommodatie met een compleet ingerichte keuken hebt geboekt. Het exacte bedrag is ons niet bekend, maar dat zal rond de €50 zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Ik kwam er net achter dat "Hipark Design Suite" sinds 1 februari 2018 zijn naam heeft veranderd naar "Hipark by Adagio".
    (https://www.adagio-city.com/gb/content/hipark-by-adagio.shtml)
  • Voor de komende zomer heb ik twee nachten gereserveerd bij Hipark by Adagio. Ik heb echter zelf geen creditcard, heb het geboekt met iDeal. Ik zag wel staan dat je de borg ook contant achter kunt laten, maar weet iemand hoeveel dit is en hoe het precies werkt?
  • Het is de eerste keer dat we dit hotel boeken, nu heb ik gelezen dat schoonmaak niet inclusief is en dat dit 70 euro bedraagt; weet iemand of dit klopt en of dit enkel gaat indien je tussendoor in je verblijf de kamer wil laten schoonmaken of dat dit bedrag sowieso moet betaald worden? Alvast bedankt
  • Het is de eerste keer dat we dit hotel boeken, nu heb ik gelezen dat schoonmaak niet inclusief is en dat dit 70 euro bedraagt; weet iemand of dit klopt en of dit enkel gaat indien je tussendoor in je verblijf de kamer wil laten schoonmaken of dat dit bedrag sowieso moet betaald worden? Alvast bedankt

    Wanneer gaan jullie naar dit hotel? Ik ga komende woensdag, misschien kunnen we elkaar van informatie voorzien ?
Log In of Registreer om te reageren.