welke van de twee parken?

januari 2014 aangepast in Algemeen
Hoi Lars,
Ik ga over een paar weken een weekend met mijn vriend naar parijs. We brengen dan op zaterdag een bezoek aan Disney (zit bij de reis die we boeken). We krijgen dan een 1 dag /1 park ticket. Nu is mijn vraag welk park is leuker om naar toe te gaan? We houden van actie en avontuur maar weet niet welk park dan meer de moeite waard is omdat we er maar een dag zijn!
Kun jij ons helpen?
Groetjes NienkeSmile

Reacties


  • Hoi Lars,
    Ik ga over een paar weken een weekend met mijn vriend naar parijs. We brengen dan op zaterdag een bezoek aan Disney (zit bij de reis die we boeken). We krijgen dan een 1 dag /1 park ticket. Nu is mijn vraag welk park is leuker om naar toe te gaan? We houden van actie en avontuur maar weet niet welk park dan meer de moeite waard is omdat we er maar een dag zijn!
    Kun jij ons helpen?
    Groetjes NienkeSmile

    Hoi Nienke,
    Normaal gesproken zou ik bij een dergelijke vraag altijd het advies geven om het Disneyland Park te bezoeken. Actie en avontuur is echter meer te vinden in het Studios Park. Als jullie tot en met parksluiting blijven, dan is de keuze echter simpel: Disneyland Park voor de Disney Dreams! avondshow. Gaan jullie al eerder terug, dan zou je ook kunnen kiezen voor de Studios. Het is persoonlijk, maar het Disneyland Park heeft voor mij persoonlijk veel meer sfeer dan de Studios. Lastig! Neem eens een kijkje op de pagina's van beide parken en kijk welke (type) attracties je graag wilt doen: http://www.discoverthemagic.nl/parken/. Het park met jullie meeste voorkeuren wint :)
    Groetjes,
    Lars
  • Thnx voor je snelle reactie! Ik weet niet precies tot hoelaat we blijven, zal eens informeren bij de reisorganisatie! Ikga de parken zo goed mogelijk vergelijken!
    GGroetjes Nienke
  • let ook even op attracties die voor onderhoud buiten bedrijf zijn zoals Crush Coaster in Movie park en de Indiana Jones in het Disneypark…. Er zijn meer attracties buitengebruik in de komende periode wat de overweging meegenomen kan worden.
  • Ik denk dat het Disneyland park zelf word. Ik heb inderdaad even gekeken welke buiten gebruik zijn, thnx voor de tip! Deze keer Disneyland park en de volgende keer movie park!
    Bedankt voor het meedenken!
Log In of Registreer om te reageren.