Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11718202223105

Reacties

  • wij zijn er 11 en 12 april en kunnen korting geven
  • Cool 10% KORTING OP JAARKAARTEN Cool
    13 t/m 18 maart kunnen wij ter plekke in Disneyland Parijs nog een heleboel nieuwe jaarkaarthouders een korting van 10% geven.
    Neem contact op via banaantje@netfield.nl.
  • Hallo
    Wij zijn er op 21 en 22 maart en kunnen 6 mensen 10% korting geven!
    Groetjes
  • Hallo, ik ben in Eurodisney van 11-4 tot en met 14-4 dus voor diegene die een jaarpas willen aanschaffen........Laugh
    Grtz Dennis
  • is er iemand die 4 mei aanwezig is die me wil helpen aan korting voor de aanschaf op 4 jaarkaartenen dus 4 stempels verdient........groetjes Inge

  • is er iemand die 4 mei aanwezig is die me wil helpen aan korting voor de aanschaf op 4 jaarkaartenen dus 4 stempels verdient........groetjes Inge

    Hoi Inge,
    wij zijn in Disneyland van 27 april t/m 7 mei.
    Graag geven wij jullie de korting op 4 mei!!!!
    Je mag me mailen op sandyderooij@quicknet.nl
    Groetjes Sandy
  • 10% KORTING OP JAARKAARTEN
    Wij zijn van 17 t/m 21 april in het park en kunnen veel mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Interesse? Stuur dan een PM dan neem ik z.s.m. contact op om iets af te spreken.
    Groet,
    Leonie
  • Hallo,
    Wij zijn er volgende week op vrijdag 21 en zaterdag 22 maart.
    Wij hebben nog 6 stempeltjes nodig.
    Groetjes
  • Hallo,
    Wij zijn in Disney van 27 april t/m 1 mei, mochten we iemand kunnen helpen aan korting dan doen we dat graag...
    Bel 0617958438 of mail hettytenbrink@tiscali.nl
    groetjes Hetty Jansen ten BrinkSmile
  • Hallo,
    Aangezien CE Multiavantage geen optie meer is zouden we graag via andere jaarkaarthouders een korting willen krijgen op de aanschaf van onze nieuwe jaarkaarten.
    Wie o wie is op donderdag 20 maart 2014 (as. donderdag) in Disneyland en kan ons korting geven? We kunnen je 3 stempels geven! Stuur een PM of reply op dit bericht.
    Groet, Willem
  • Hallo, wij gaan op zaterdag 2 augustus naar Parijs en gaan 3 jaarkaarten aanschaffen. Is er iemand die zaterdag 2, zondag 3, of maandag 4 augustus in Disney is en die zijn stempels wil, en ons natuurlijk de korting kan geven. Groetjes van ons.
  • Hallo, wij gaan zaterdag 2 augustus naar Parijs en gaan ook 3 jaarkaarten nemen voor Disney. Is er iemand die zaterdag 2, zondag 3 of maandag 4 augustus in Disney is en zijn stempels wil, en ons natuurlijk de korting kan geven. We horen het wel. Groetjes van ons.
  • Morgen met korting naar Disney?
    PM of mail: oowned@gmail.com

  • Morgen met korting naar Disney?
    PM of mail: oowned@gmail.com

    Kun je niet, als je gaat,mensen bij de kassa vragen om "samen te werken "?


  • Morgen met korting naar Disney?
    PM of mail: oowned@gmail.com

    Kun je niet, als je gaat,mensen bij de kassa vragen om "samen te werken "?
    Wij gaan twrouwens 17 augustus en gaan 4 nieuwe jaarkaarten kopen...................................
    Zijn er - dat zou wel toevallig zijn- mensen , die op Camping" Le Chene gris " staan rond die datum ?
    Hahahaha............die " korting op jaarkaartenjacht" roept net gewoon een deja-vu bij me op, die een metafoor zou kunnen zijn voor die vrasag en aanbod, en dat was het beeld van een wiet-dealer in de Amsterdamse binnenstad, die je heimelijk aanspreekt en " hash kopen " in je oor fluisterde ! hahahaha
    Tot ziens aan de kassa ?!?!?............. Fred
  • Wij zijn van 29-4 t/m 2-5 in DLP dus kunnen de vaak genoemde 10% korting geven aan nieuwe liefhebbers.
    Neem contact met ons op om details door te nemen.
    Enjoy,
    Patrick
  • Beste,
    wij gaan ook op 2 aug naar Disney en willen graag jullie die korting geven op 2 aug.
    Je mag mij mailen op kellywels3@hotmail.com
    Groet. Kelly
  • Hallo Fred, ja wat je zegt...je vergelijking is wel erg leuk..hahahaha
    Wij waren er begin maart, bij het bureau naast het Kasteel vroegen wij ook aan de mensen of zij Jaarkaarten gingen kopen en zo ja korting wilden ...zo kreeg mijn zoon 2 stempels ...maa ach je moet weer een stempel krijgen vóór 2 april..enne dat lukt niet hé.!!
    Zo flauw dat er dan een limiet gegeven wordt om die Parrainage kaart vol te krijgen. : ( Na 2 april is er weer een nieuwe datum van een half jaar. Trouwens als je voor de eerste dag Parkeer geld moet betalen...PARKEER bij de Garage van VILLAGE...volg gewoon de borden, daar betaal je 2 euro per uur...een volle dag is = 12 euro. 3 eurogoedkoper als bij het grote Parkeerplaats en veel dichterbij de Ingang!!!
    Succes iedereen met de Stempels!!!
  • Wij zijn 27/28 en 29 April in Disney en kunnen 3 mensen korting geven. Als jullie komen met de auto vind ik het ook niet erg om bij de ingang af te spreken,dan sprink ik jullie auto in dan kunnen jullie gratis parkeren met gebruik van mijn AP :-)
    addverbaan@gmail.com
  • chichi zei:


    Hallo Fred, ja wat je zegt...je vergelijking is wel erg leuk..hahahaha
    Wij waren er begin maart, bij het bureau naast het Kasteel vroegen wij ook aan de mensen of zij Jaarkaarten gingen kopen en zo ja korting wilden ...zo kreeg mijn zoon 2 stempels ...maa ach je moet weer een stempel krijgen vóór 2 april..enne dat lukt niet hé.!!
    Zo flauw dat er dan een limiet gegeven wordt om die Parrainage kaart vol te krijgen. : ( Na 2 april is er weer een nieuwe datum van een half jaar. Trouwens als je voor de eerste dag Parkeer geld moet betalen...PARKEER bij de Garage van VILLAGE...volg gewoon de borden, daar betaal je 2 euro per uur...een volle dag is = 12 euro. 3 eurogoedkoper als bij het grote Parkeerplaats en veel dichterbij de Ingang!!!
    Succes iedereen met de Stempels!!!

    Prima tip chichi ! Hoelang duurt het daar eigenlijk ongeveer bij die jaarkaarten ? Want misschien loont het wel de moeite, om binnen 1 uur je kaart(en) te hebben en daarna met je kaart gratis te parkeren ( wie t kleine niet eert..........................)
    Groetjes Fred
  • Beste chichi en fesadolijn,
    Gaarne dit topic alleen gebruiken voor berichten om korting te geven en/of te vragen bij de aanschaf van jaarkaarten. Alle andere vragen/opmerkingen kunnen in de overige topics worden gesteld. Zo houden we dit topic overzichtelijk. Dank voor jullie medewerking!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Beste chichi en fesadolijn,
    Gaarne dit topic alleen gebruiken voor berichten om korting te geven en/of te vragen bij de aanschaf van jaarkaarten. Alle andere vragen/opmerkingen kunnen in de overige topics worden gesteld. Zo houden we dit topic overzichtelijk. Dank voor jullie medewerking!
    Groetjes,
    Lars

    Sorry Lars, maar ik ben een "nieuweling" op het gebied van fora, topics, etc.. en zie door al die verschillende vragen en opmerkingen door de bomen het sprookjesbos af en toe niet meer..............................................aan de andere kant zijn er zoveel raakvlakken tussen de verschillende topics , dat het - misschien ook wel voor de "ervarener" gebruikers - niet zo gemakkelijk is, om de juiste vraag/opmerking bij de juiste topic te plaatsen !
    Bonjour, Fred
    ps. En dan heb ik het nog niet eens over de moeilijke rekensommen bij "Match Required " ! hahahaha
  • Beste allemaal,
    Wij gaan op 2 april naar Disneyland Paris en willen jullie graag 10% korting geven op 3 of 4 april in ruil voor de stempels.
    Je kunt mij mailen op jaarkaart@upcmail.nl
    Groet, Niels
  • Help!! Surprised
    Onze jaarkaarten verlopen op 5 mei aanstaande dus hebben nog maar heel even de tijd om stempels te verzamelen! Wij zijn van 27 april tot en met 2 mei in het park en willen je heel graag aan 10% korting helpen! We kunnen nog 7 mensen korting geven!
    Mocht je hiervan gebruik willen maken, mail dan naar bumi@hetnet.nl!
    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Jolanda
  • ik hoop dat ik dit link mag geven, maar over aan de TA forum, iemand gaat 5 AP's kopen 8 april en zoekt een sponsor voor de 10% korting - misschien is iemand hier dat kan helpen en de stempels krijgen?
    Wij zijn helaas pas 27 April aanwezig
    Groetjes
    Amanda
  • Hoi allemaal,
    wij gaan in de meivakantie naar Disneyland toe en kunnen afspreken van 27 april t/m 7 mei.
    Onze passen gaan verlopen en we hebben nog 2 stempels nodig.
    Als jullie meer dan 2 jaarkaarten willen aanschaffen zijn wij bereid jullie zelf de 10% korting te geven.
    Wij zijn te bereiken op sandyderooij@quicknet.nl of 06 50278688
    Groetjes Sandy
  • Wij zijn van 5 t/m 12 juli in het park en geven graag korting (zou zo leuk zijn als we onze passen kunnen verlengen).
    Heb je interesse? We zijn te bereiken via lieneke73@gmail.com.
  • tinian zei:


    Wij zijn van 5 t/m 12 juli in het park en geven graag korting (zou zo leuk zijn als we onze passen kunnen verlengen).
    Heb je interesse? We zijn te bereiken via lieneke73@gmail.com.

    Heb dit al eerder vermeldt, maar zet mezelf nog maar eens boven aan de lijst, net als bij Marktplaats ! hahahaha
    Op 17 augustus zou ik graag een "date" willen met een geinteresseerde jaarkaarthouder !
    Dan wil ik nl. 4 jaarkaarten kopen.
    Au revoir ! Fred
  • Hoi allemaal,
    Allereerst Lars bedankt voor de site, het heeft mijn ogen geopend ! Super informatief !
    Zojuist het hotel geboekt voor onze 1e trip richting Disneyland Parijs.
    En dan meld ik me nu ook voor de korting op de jaarkaarten, want na wat puzzelen, bleek dit voor ons ook een goedkopere optie.
    Wij zijn vanaf maandag 11 augustus in DLP, dus jaarkaarthouders die er dan ook zijn en nog stempels nodig hebben, wij hebben 3 fantasy passen nodig, dus 3 stempels te verdienen !
    mailen kan naar audrey.boots@hotmail.com, wij hopen daar met iemand te kunnen afspreken !
    Groetjes Audrey
  • we hebben een nachtje bijgeboekt, dus we zijn ook 13 april in het park voor eventueel korting te geven.
Log In of Registreer om te reageren.