Seizoenen

april 2014 aangepast in Praktische Informatie
Beste lezers,
In het verleden ben ik 3 keer naar Disney geweest. Alle 3 de keren eigenlijk in de wat koudere maanden, waarvan 2 keer in het Halloween seizoen. Graag wil ik nu samen met mijn zus in de zomer gaan. We willen 1, 2, & 3 september gaan. Het zomerse thema wordt alleen aangeduid met juli & augustus. Betekent dit dat we er nét naast grijpen? Is er niks meer speciaals een week na de zomervakantie/augustus?
Alvast bedankt voor een reactie!
P.S Ik zie nu dat het topic niet in het juiste gedeelte staat, maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen.

Reacties


  • Beste lezers,
    In het verleden ben ik 3 keer naar Disney geweest. Alle 3 de keren eigenlijk in de wat koudere maanden, waarvan 2 keer in het Halloween seizoen. Graag wil ik nu samen met mijn zus in de zomer gaan. We willen 1, 2, & 3 september gaan. Het zomerse thema wordt alleen aangeduid met juli & augustus. Betekent dit dat we er nét naast grijpen? Is er niks meer speciaals een week na de zomervakantie/augustus?
    Alvast bedankt voor een reactie!
    P.S Ik zie nu dat het topic niet in het juiste gedeelte staat, maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen.

    Hoi Virginia,
    Dit jaar zal het 'thema' zomer gericht zijn op de opening van het nieuwe Ratatouille gedeelte in het Walt Disney Studios Park. Verwacht verder langere openingstijden, maar voorlopig is er geen extra entertainment gepland, naast de parades en de dagelijkse vertoning van Dreams. De exacte data voor de zomerperiode is nog niet bekend gemaakt, maar Disney volgt meestal de Franse schoolvakanties. Die lopen dit jaar van 6 juli t/m 1 september. De afgelopen jaren werd het zomerseizoen verlengd t/m de eerste week van september. Zodra Disney meer informatie geeft, plaatsen wij dat op DiscoverTheMagic.nl. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor de laatste updates!
    Topic verplaatst naar het juiste gedeelte.
    Groetjes,
    Lars
  • Hartstikke bedankt voor de snelle en informatieve reactie Lars!Laugh

  • Hartstikke bedankt voor de snelle en informatieve reactie Lars!Laugh

    Graag gedaan, Virginia! Veel plezier!
Log In of Registreer om te reageren.