Hoeveel dagen achter elkaar reserveren

Hai hai,
Wij hebben de magic flex en willen graag reserveren.
Er staat overal dat je 3 reserveringen kunt maken.
Bedoelen ze daarmee ook 3 dagen max achter elkaar?
Ik vind het maar ingewikkeld.

Reacties

  • Volgens mij kan je in totaamax 3 dagen reserveren en maakt het daarbij niet uit of ze na elkaar komen of gesplitst. Je kan vanaf maandag dinsdag en woensdag reserveren of vb maandag dinsdag en vrijdag of 1 dag nu, 1 dag volgende maand etcetera, maar in totaal heb je maar drie dagen.
    Ik vroeg me wel af, als je drie dagen na elkaar hebt staan An wanneer je dan een volgende dag kan reserveren, is dat vanaf dat je met je eerste dag reservering binnen bent of pas in de avond van die dag?
  • Je kunt in totaal 3 reserveringen open hebben staan, dit geldt voor alle passen (behalve je eerste bezoek met een Bronze Disneyland Pass). Het maakt hierbij niet uit of ze achter elkaar staan, of verspreid. Als je 3 opvolgende dagen hebt geboekt en je wilt de 4e dag ook, kunnen er 2 dingen gebeuren:

    Of het inscannen gaat goed en het systeem pakt 'm en je kunt redelijk snel erna dag 4 boeken, of dat lukt niet en het kan na middernacht.
  • CarmenV zei:


    Of het inscannen gaat goed en het systeem pakt 'm en je kunt redelijk snel erna dag 4 boeken, of dat lukt niet en het kan na middernacht.

    Sinds kort zijn de reserveringen een dag geldig, dus je kan pas de volgende dag weer een reservering maken.


  • Edwin21 zei:

    CarmenV zei:


    Of het inscannen gaat goed en het systeem pakt 'm en je kunt redelijk snel erna dag 4 boeken, of dat lukt niet en het kan na middernacht.

    Sinds kort zijn de reserveringen een dag geldig, dus je kan pas de volgende dag weer een reservering maken.


    Ik hoorde zoiets een tijdje terug, maar toen kon ik alsnog om 1 uur 's middags mijn volgende dag al reserveren, dus ik heb werkelijk waar geen idee meer, haha!
  • Misschien is het afhankelijk van de drukte want ik kon nu ook pas de volgende dag reserveren. Ik heb om 23u ongeveer geprobeerd maar dat lukte niet
Log In of Registreer om te reageren.