december of januari

oktober 2023 aangepast in Algemeen
ik kan geen beslissing nemen.
sedert 6j, gaan wij telkens naar disney tussen kerst en nieuwjaar. druk dus, alhoewel als we op 1jan zelf gaan, het eigenlijk best wel nog meevalt.

nu hebben mijn kinderen een dagje vrij op vrijdag 26januari. waardoor we deze keer een verblijf overwegen op 26-27 jan ipv kerstvakantie. scheelt 400€ op een verblijf van 1 nacht, 2 dagen park. alleen ben ik bang, dat we de kerstsfeer echt gaan missen. kan me voorstellen dat het dan pak rustiger is,maar vroeg me af, of er dan ook niet extra dingen gesloten zijn.

help...wanneer zou ik boeken

Reacties

  • Malona zei:

    ik kan geen beslissing nemen.
    sedert 6j, gaan wij telkens naar disney tussen kerst en nieuwjaar. druk dus, alhoewel als we op 1jan zelf gaan, het eigenlijk best wel nog meevalt.

    nu hebben mijn kinderen een dagje vrij op vrijdag 26januari. waardoor we deze keer een verblijf overwegen op 26-27 jan ipv kerstvakantie. scheelt 400€ op een verblijf van 1 nacht, 2 dagen park. alleen ben ik bang, dat we de kerstsfeer echt gaan missen. kan me voorstellen dat het dan pak rustiger is,maar vroeg me af, of er dan ook niet extra dingen gesloten zijn.

    help...wanneer zou ik boeken

    Dat is een dilemma inderdaad. Voordeel van in december gaan: kerstsfeer, maar druk. Voordeel van in januari gaan: rustig, maar geen kerstsfeer ;-) Daarnaast zijn er meer attracties en shows gesloten na het kerstseizoen. Daarentegen is wel het nieuwe Symphony of Colors seizoen te zien met o.a. een nieuwe drone show en decoratie op Main Street. Wij zijn zelf echter kerstfans, dus wij kiezen altijd voor november/december.
Log In of Registreer om te reageren.