Disneyland Parijs zonder smartphone?

Hey! Binnenkort ga ik voor de eerste keer in 15 jaar weer naar Disneyland en ik kom dus nog uit het "analoge" tijdperk van plastic pasjes en UV-stempels voor het betreden van het park. Maar ik zie dus dat tegenwoordig heel wat dingen digitaal gebeuren, via de app.

Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om überhaupt zonder smartphone in Disneyland Parijs te zijn.

Ik zou hem uiteraard wel meenemen, maar het lijkt me leuk om hem gewoon op het hotel te laten liggen, kwestie van heel even helemaal "offline" te zijn van het werk.

Alvast bedankt voor jullie input! Mods: Ik ben hier nieuw, dus als dit topic hier niet gepast/gewenst is, dan hoor ik het wel. 😊

Reacties

  • Flynn zei:

    Hey! Binnenkort ga ik voor de eerste keer in 15 jaar weer naar Disneyland en ik kom dus nog uit het "analoge" tijdperk van plastic pasjes en UV-stempels voor het betreden van het park. Maar ik zie dus dat tegenwoordig heel wat dingen digitaal gebeuren, via de app.

    Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om überhaupt zonder smartphone in Disneyland Parijs te zijn.

    Ik zou hem uiteraard wel meenemen, maar het lijkt me leuk om hem gewoon op het hotel te laten liggen, kwestie van heel even helemaal "offline" te zijn van het werk.

    Alvast bedankt voor jullie input! Mods: Ik ben hier nieuw, dus als dit topic hier niet gepast/gewenst is, dan hoor ik het wel. 😊

    Het ligt er een beetje aan wat je wilt. In theorie is het zeker mogelijk, maar als je restaurants wilt reserveren heb je hem nodig, bijvoorbeeld. Of om een meet & greet met een Marvel karakter te boeken (deze is op geen enkele wijze te omzeilen zonder telefoon). Ook om te checken welke karakters er waar staan en wanneer, aangezien sommige karakters echt wel wat planning nodig hebben.
  • Hey Carmen, héél erg bedankt voor je reactie!

    Dus met een beetje planning (restaurants op voorhand reserveren, eventuele bijzondere zaken op voorhand boeken,...) zou ik m'n smartphone op hotel kunnen laten? Of moet ik hem dan wel op zak hebben om aan te kunnen tonen dat ik x, y of z geboekt heb?

    Nogmaals dank!
  • Flynn zei:

    Hey Carmen, héél erg bedankt voor je reactie!

    Dus met een beetje planning (restaurants op voorhand reserveren, eventuele bijzondere zaken op voorhand boeken,...) zou ik m'n smartphone op hotel kunnen laten? Of moet ik hem dan wel op zak hebben om aan te kunnen tonen dat ik x, y of z geboekt heb?

    Nogmaals dank!

    Graag gedaan!

    Op zak hebben om aan te kunnen tonen dat je een restaurant gereserveerd hebt kan af en toe zeker handig zijn, maar is in theorie niet nodig, maar het Marvel karakter kan alleen maar op de dag zelf geboekt worden, op specifieke tijden, en je moet je reservering dan ook laten zien voor je naar binnen mag.
  • Hoi @Flynn ,

    Het wordt ten zeerste aanbevolen om een smartphone te gebruiken aangezien alle tijden van het entertainment, inclusief locaties van ontmoetingen met Disney figuren, alleen in de app te vinden zijn. Daarnaast zijn de wachttijden te bekijken, beheer je je restaurant reserveringen en koop je Premier Access voor attracties of gegarandeerde toegang tot shows. Ook al gebruik je hem uiteindelijk niet, het advies is om 'm mee te nemen, just in case.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

    Bedankt voor de aanvulling! Dan installeer ik voor de zekerheid alvast de app en probeer ik tijdens m'n verblijf alle werk-gerelateerde zaken tegen te houden op een andere manier. :-)
Log In of Registreer om te reageren.