Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1112113115117118121

Reacties

  • tink35 zei:

    Hoi Lars, Vroeg me af of je toevallig al een beetje geruchten had gehoord of misschien de echte ouderwetse free dinning plan actie terug komt voor 2025 in april?

    Nee, ook wij krijgen pas heel laat te horen wanneer een nieuwe actie wordt gelanceerd. De verwachting is medio maart/april voor aankomsten in 2025, maar dat kan helaas nog niet worden bevestigd.
  • We hadden vluchten voor onze wdw reis een aantal maanden geleden geboekt, via KLM uitgevoerd door Delta, met een tss stop van kleine 2u in New York. Uren zo geregeld en natuurlijk stuk meer betaald dat we met de 2 kleine kinderen rond 20u aankwamen in Orlando. Hotel geregeld nabij disney dus konden nog op tijd naar bed. Krijg ik nu een email om te zeggen dat de vlucht van New York naar Orlando is gewijzigd naar 6u later, dus overstap van 8u! Dan komen we dus pas rond 2u snachts toe in Orlando. Zijn deze wijzigingen normaal, ik heb nog nooit meegemaakt dat een vlucht zoveel later vertrekt tenzij er problemen zijn. Kan je beter in Europa toch een tussenstop nemen want het lijkt me nu al drama,🥴
  • We hadden vluchten voor onze wdw reis een aantal maanden geleden geboekt, via KLM uitgevoerd door Delta, met een tss stop van kleine 2u in New York. Uren zo geregeld en natuurlijk stuk meer betaald dat we met de 2 kleine kinderen rond 20u aankwamen in Orlando. Hotel geregeld nabij disney dus konden nog op tijd naar bed. Krijg ik nu een email om te zeggen dat de vlucht van New York naar Orlando is gewijzigd naar 6u later, dus overstap van 8u! Dan komen we dus pas rond 2u snachts toe in Orlando. Zijn deze wijzigingen normaal, ik heb nog nooit meegemaakt dat een vlucht zoveel later vertrekt tenzij er problemen zijn. Kan je beter in Europa toch een tussenstop nemen want het lijkt me nu al drama,🥴

    Een luchtvaartmaatschappij mag tot 2 weken vóór de vlucht een wijziging aanbrengen aan het vluchtschema, waaronder andere tijden. Minder dan 2 weken vóór vertrek moeten ze je compenseren. Ik zou echter KLM/Delta even bellen en dit voorleggen. Wellicht dat zij nog andere opties kunnen bieden die beter bij jullie planning past.
  • We hadden vluchten voor onze wdw reis een aantal maanden geleden geboekt, via KLM uitgevoerd door Delta, met een tss stop van kleine 2u in New York. Uren zo geregeld en natuurlijk stuk meer betaald dat we met de 2 kleine kinderen rond 20u aankwamen in Orlando. Hotel geregeld nabij disney dus konden nog op tijd naar bed. Krijg ik nu een email om te zeggen dat de vlucht van New York naar Orlando is gewijzigd naar 6u later, dus overstap van 8u! Dan komen we dus pas rond 2u snachts toe in Orlando. Zijn deze wijzigingen normaal, ik heb nog nooit meegemaakt dat een vlucht zoveel later vertrekt tenzij er problemen zijn. Kan je beter in Europa toch een tussenstop nemen want het lijkt me nu al drama,🥴

    Voor onze WDW-vakantie in 2022 hadden wij ook bij KLM geboekt, vlucht uitgevoerd door Delta. Ik heb in die paar maanden voorafgaand aan de vakantie een keer of 4 met KLM aan de telefoon gezeten, omdat Delta dan weer een vrij extreme wijziging had toegepast, waardoor de twee vluchten niet meer goed op elkaar aansloten. KLM gaf aan dat Delta er helaas 'een handje van heeft' om vluchten met enige regelmaat aan te passen; soms met 10 minuten, maar soms inderdaad wat extremer. KLM heeft het steeds wel keurig opgelost met een goede oplossing. Dus ik zou inderdaad zeker KLM even bellen.
  • Dankjewel voor de reacties, we gaan contact opnemen met KLM. 8u ipv 2u overstap vind ik echt niet te doen met kleine kinderen.
  • Goedemiddag,
    Leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Wij gaan dit jaar weer in de meivakantie 2 weken naar Disney World en hebben er heel veel zin in, vorig jaar zijn we die tijd ook geweest en dat was zo goed bevallen dat we nu weer gaan.

    Heeft iemand tips over hoe je boodschappen van te voren kunt bestellen en laten afleveren bij je hotel? Ik heb eens gelezen dat dit mogelijk was en wij zouden dit graag willen doen om bijvoorbeeld wat fruit/koeken/drinken te kunnen bestellen. Vorig jaar zijn we door iemand met een auto naar een supermarkt gebracht en hebben toen zelf boodschappen gedaan maar helaas zal diegene dit jaar niet in Amerika zijn dus zijn we aan het kijken voor een andere oplossing. Ik hoop dat iemand weet hoe dit werkt.
  • Goedemiddag,
    Leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Wij gaan dit jaar weer in de meivakantie 2 weken naar Disney World en hebben er heel veel zin in, vorig jaar zijn we die tijd ook geweest en dat was zo goed bevallen dat we nu weer gaan.

    Heeft iemand tips over hoe je boodschappen van te voren kunt bestellen en laten afleveren bij je hotel? Ik heb eens gelezen dat dit mogelijk was en wij zouden dit graag willen doen om bijvoorbeeld wat fruit/koeken/drinken te kunnen bestellen. Vorig jaar zijn we door iemand met een auto naar een supermarkt gebracht en hebben toen zelf boodschappen gedaan maar helaas zal diegene dit jaar niet in Amerika zijn dus zijn we aan het kijken voor een andere oplossing. Ik hoop dat iemand weet hoe dit werkt.

    In 2019 heb ik gebruik gemaakt van https://www.gardengrocer.com bestelling was netjes afgeleverd bij het resort en kon dit bij aankomst in het hotel gelijk meenemen. Dit jaar neem ik de auto, dus zal er nu geen gebruik van maken.

    Tegenwoordig is er ook Instacard en Amazon:
    https://orlandoparksguy.com/blog/grocery-delivery-disney-world
  • Goedemiddag,
    Leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Wij gaan dit jaar weer in de meivakantie 2 weken naar Disney World en hebben er heel veel zin in, vorig jaar zijn we die tijd ook geweest en dat was zo goed bevallen dat we nu weer gaan.

    Heeft iemand tips over hoe je boodschappen van te voren kunt bestellen en laten afleveren bij je hotel? Ik heb eens gelezen dat dit mogelijk was en wij zouden dit graag willen doen om bijvoorbeeld wat fruit/koeken/drinken te kunnen bestellen. Vorig jaar zijn we door iemand met een auto naar een supermarkt gebracht en
    Edwin21 zei:

    Goedemiddag,
    Leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Wij gaan dit jaar weer in de meivakantie 2 weken naar Disney World en hebben er heel veel zin in, vorig jaar zijn we die tijd ook geweest en dat was zo goed bevallen dat we nu weer gaan.

    Heeft iemand tips over hoe je boodschappen van te voren kunt bestellen en laten afleveren bij je hotel? Ik heb eens gelezen dat dit mogelijk was en wij zouden dit graag willen doen om bijvoorbeeld wat fruit/koeken/drinken te kunnen bestellen. Vorig jaar zijn we door iemand met een auto naar een supermarkt gebracht en hebben toen zelf boodschappen gedaan maar helaas zal diegene dit jaar niet in Amerika zijn dus zijn we aan het kijken voor een andere oplossing. Ik hoop dat iemand weet hoe dit werkt.

    In 2019 heb ik gebruik gemaakt van https://www.gardengrocer.com bestelling was netjes afgeleverd bij het resort en kon dit bij aankomst in het hotel gelijk meenemen. Dit jaar neem ik de auto, dus zal er nu geen gebruik van maken.

    Tegenwoordig is er ook Instacard en Amazon:
    https://orlandoparksguy.com/blog/grocery-delivery-disney-world
  • 20 februari aangepast
    Bedankt voor uw reactie en de link naar uitleg, ik ga nog even kijken waar we gaan bestellen. Zelf naar de wallmart vond ik ook wel handig dus misschien dat we dat doen maar dan zal het met een taxi/Uber moeten, dat moet volgens mij ook kunnen.
    Zag dat er ook supermarkten redelijk in de buurt zijn maar helaas niet lopend te bereiken. (Of weet iemand of dit wel zou kunnen?). Wij zitten in all stars movie resort en zag dat er 5 gebouwen zijn, liefst zouden wij in het gebouw van de dalmatiërs of toy story zitten, weet iemand of ik daarvoor een voorkeur kan aangeven? (En hoe doe je dat en wat kost dat?)
    Weet iemand ook of allebei de waterparken open zijn? Nu is 1 park nog dicht zag ik en wij gaan eind april. Hoop dat ze allebei open zijn.
  • Bedankt voor uw reactie en de link naar uitleg, ik ga nog even kijken waar we gaan bestellen. Zelf naar de wallmart vond ik ook wel handig dus misschien dat we dat doen maar dan zal het met een taxi/Uber moeten, dat moet volgens mij ook kunnen.
    Zag dat er ook supermarkten redelijk in de buurt zijn maar helaas niet lopend te bereiken. (Of weet iemand of dit wel zou kunnen?). Wij zitten in all stars movie resort en zag dat er 5 gebouwen zijn, liefst zouden wij in het gebouw van de dalmatiërs of toy story zitten, weet iemand of ik daarvoor een voorkeur kan aangeven? (En hoe doe je dat en wat kost dat?)
    Weet iemand ook of allebei de waterparken open zijn? Nu is 1 park nog dicht zag ik en wij gaan eind april. Hoop dat ze allebei open zijn.

    Je kunt een algemene room request doorgeven tijdens de online check-in. Voor een specifiek gebouw/kamernummer zou je Disney moeten bellen of gebruik je de aromatic room request functie van TouringPlans als je daar een abbo hebt.

    Dit voorjaar is één van de Disney waterparken geopend. Onduidelijk of beide parken later tijdens de zomer beiden tegelijk open zijn.
  • Hallo allemaal,
    Wie heeft er ervaring met vertrek van uit Frankfurt rechtstreeks?
    Bij de laatste keer naar wdw waren we zeker 24 uur onderweg.klm met Delta.
    Vanuit Maastricht.En overstappen in USA.
    Dank je wel voor reacties
  • Hallo allemaal,
    Wie heeft er ervaring met vertrek van uit Frankfurt rechtstreeks?
    Bij de laatste keer naar wdw waren we zeker 24 uur onderweg.klm met Delta.
    Vanuit Maastricht.En overstappen in USA.
    Dank je wel voor reacties

    Hoi margootje,

    Wij reizen ook vanuit Maastricht en kiezen vaak voor Brussel als startpunt van de vliegreis. Eerst naar Frankfurt is een lange omweg. 24 uur onderweg? KLM/Delta vluchten zijn rond de 11-13 uur. We gaan in augustus naar Florida en hebben nu United geboekt met een reis van 12 uur (tussenstop in de VS) aangezien Delta een stuk duurder was.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,
    Wie heeft er ervaring met vertrek van uit Frankfurt rechtstreeks?
    Bij de laatste keer naar wdw waren we zeker 24 uur onderweg.klm met Delta.
    Vanuit Maastricht.En overstappen in USA.
    Dank je wel voor reacties

    Wij gaan dit komende meivakantie voor het eerst proberen 😁. Inderdaad een stuk verder met de auto rijden, maar daarna geen gezeur met overstappen en het is een stuk goedkoper. 2 jaar geleden in de zomer hadden wij weer een hele slechte ervaring met een vlucht vanuit Orlando overstap New York. Eerste vlucht vertraagd ivm weer, daardoor volgende vlucht gemist en dag moeten wachten. In het verleden werd dit goed geregeld qua overnachting maar op New York waren zoveel vluchten geannuleerd dat de rij bij de helpdesk een paar uur was en alle hotels al vol zaten met vertraagde passagiers. Een bijna traumatische ervaring met 2 verdrietige kinderen op een luchthaven. Dus die 2/3 uurtjes extra in de auto neem ik dan graag voor lief 😊. Ik kan je medio mei meer vertellen of dit wel bevallen is, maar ik weet niet of je er dan nog wat aan hebt.
  • Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud zijn maar liever koud en kans op warm dan te warm.Nu weten we ja dat winterjas vanpas kan komen.
  • Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud zijn maar liever koud en kans op warm dan te warm.Nu weten we ja dat winterjas vanpas kan komen.

    Frankfurt is 3 uur rijden vanuit Maastricht/Limburg. Dat is een hele forse detour in de verkeerde richting ;) Dan is Brussel een veel betere optie, zelfs met overstap.
  • We wilden eerst ook via Frankfurt maar veel discover airlines en het schijnt dat die altijd uren vertraging hebben, heeft heel slechte recensies. Dan geboekt KLM met overstap new York maar delta schijnt in de USA nogal gemakkelijk hun vluchturen te wijzigen dus we hebben om geboekt naar rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam. Je betaalt een stuk meer maar als ik aan een vakantie moet beginnen waar het daar geraken al een drama is , is dat voor ons geen leuke vakantie. Dus ik betaal liever wat extra voor de gemoedsrust, zeker als je met 2 kleine kinderen reist
  • 23 februari aangepast
    Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud zijn maar liever koud en kans op warm dan te warm.

    We wilden eerst ook via Frankfurt maar veel discover airlines en het schijnt dat die altijd uren vertraging hebben, heeft heel slechte recensies. Dan geboekt KLM met overstap new York maar delta schijnt in de USA nogal gemakkelijk hun vluchturen te wijzigen dus we hebben om geboekt naar rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam. Je betaalt een stuk meer maar als ik aan een vakantie moet beginnen waar het daar geraken al een drama is , is dat voor ons geen leuke vakantie. Dus ik betaal liever wat extra voor de gemoedsrust, zeker als je met 2 kleine kinderen reist

    Hai. We hadden toen ook delta rechtstreeks maar deze werd toen geannuleerd en was er toch een tussenstop. Wat voor ons minder is is dat we vanuit Limburg naar Schiphol tijdje onderweg zijn. Het is fijn als je hier in dit forum kunt sparren en tips krijgt.Vliegen vanaf Brussel is misschien optie.
  • Goedemiddag,
    Hier nog een vraag, ik was een beetje aan het kijken naar supermarkten in de buurt van Disneyworld en of dat op loopafstand zou zijn, via google maps gaf hij voor veel supermarkten geen looproute aan maar ik zag nu wel een target op een halfuurtje lopen van animal Kingdom Lodge. Wij zitten in all stars movie maar dacht als we na een ochtend animal Kingdom met de bus naar Kingdom Lodge rijden en dan vanaf daar lopen naar de target, kunnen we daar wat spullen kopen, maar weet iemand of dat te doen is?
    Ik zag op de beelden op google maps soms wel iets van een stoep maar een groot deel ook autowegen dus heb geen idee of je daar langs kunt/mag lopen.
    Ik had ook al gelezen over een Uber en had tips gehad over online bestellen maar wij zijn niet zulke helden en ik loop dan liever een stukje om het zelf te kunnen halen.
    Het gaat ons vooral om wat vers fruit/rauwkost en wat (gezondere) snacks.
    Bijna 3 dollar voor een banaan vind ik toch wel erg veel in Disney.

  • Hier nog een vraag, ik was een beetje aan het kijken naar supermarkten in de buurt van Disneyworld en of dat op loopafstand zou zijn, via google maps gaf hij voor veel supermarkten geen looproute aan maar ik zag nu wel een target op een halfuurtje lopen van animal Kingdom Lodge. Wij zitten in all stars movie maar dacht als we na een ochtend animal Kingdom met de bus naar Kingdom Lodge rijden en dan vanaf daar lopen naar de target, kunnen we daar wat spullen kopen, maar weet iemand of dat te doen is?
    Ik zag op de beelden op google maps soms wel iets van een stoep maar een groot deel ook autowegen dus heb geen idee of je daar langs kunt/mag lopen.
    Ik had ook al gelezen over een Uber en had tips gehad over online bestellen maar wij zijn niet zulke helden en ik loop dan liever een stukje om het zelf te kunnen halen.
    Het gaat ons vooral om wat vers fruit/rauwkost en wat (gezondere) snacks.
    Bijna 3 dollar voor een banaan vind ik toch wel erg veel in Disney.


    Onze ervaring is dat iets dat voor ons op loopafstand lijkt, niet te doen is lopend. Vooral gevaarlijk. Amerikanen doen echt alles met de auto en voetpaden zijn er nauwelijks of slecht. Wij hebben dit keer voor het eerst geen auto en gaan het bestellen proberen. Vooral voor het water, in het park is dat vooral water met chloorsmaak. Wij zitten ook in movies in de meivakantie. Wanneer gaan jullie? Ik denk dat bestellen of met een Lyft heen en weer de beste optie is. Uber heb ik nooit geprobeerd, wij hebben goede ervaringen met Lyft in Amerika en Canada.
  • Oké bedankt voor uw reactie. Daar was ik al bang voor.
    Via welke site gaan jullie bestellen en weten jullie hoe lang van te voren je dat moet doen?
    Ik ga ff kijken hoe Lyft werkt (heb geen ervaring met Lyft of uber), vorig jaar zijn we het resort maar 1 dag afgeweest toen iemand ons met een auto kwam ophalen en naar een outlet en wallmart bracht. Dus zijn een beetje aan het kijken wat handig is.
    Wij gaan van 27 april tot 11 mei. Zoveel zin in (maar ook weer spannend de voorbereidingen)
  • Hallo allemaal,
    Wie heeft er ervaring met vertrek van uit Frankfurt rechtstreeks?
    Bij de laatste keer naar wdw waren we zeker 24 uur onderweg.klm met Delta.
    Vanuit Maastricht.En overstappen in USA.
    Dank je wel voor reacties

    Hey,

    Wij zijn 2 jaar geleden in mei 22 via Frankfurt gegaan dat was dan Brussel - Frankfurt - Orlando de heenreis verliep zeer goed de terugreis iets minder omdat er een zware storm was in Orlando en onze vlucht was omgeleid naar Miami en is vervolgens teruggevlogen naar Orlando we moesten normaal om 19u55 vertrekken lokale tijd maar ik denk dat we maar na middernacht zijn vertrokken. Onze oorspronkelijke aansluiting Frankfurt - Brussel hebben we gemist maar er waren die dag nog een aantal vluchten vanuit Frankfurt naar Brussel en daar zijn we dan opgezet geweest. Volgend jaar ga ik opnieuw in de zomer en dan ga ik toch terug proberen om als tussenstop een Europese luchthaven te hebben mocht er dan vertraging zijn op de eerste vlucht ben je toch al in Europa en is het makkelijker om vandaar terug thuis te geraken aangezien er veel vluchten binnen Europa zijn. Wij hebben 2 jaar geleden gevlogen met Brussels Airlines en Lufthansa. Discovery is ook van de Lufthansa groep dus ik vermoed dat dat wel wat hetzelfde zal zijn. Een van mijn vrienden is piloot en die raadt ook aan om toch te proberen om een overstap te hebben op een Europese luchthaven wegens de veelheid aan vluchten. Als je op een Amerikaanse vast zit dan moet je minstens toch een dag extra incalculeren om terug te raken ook heb je vaak redelijk wat tijd nodig op de Amerikaanse luchthavens volgens hem dus moet je een overstap tijd van toch zeker 2u voorzien om safe te zitten.
  • Oké bedankt voor uw reactie. Daar was ik al bang voor.
    Via welke site gaan jullie bestellen en weten jullie hoe lang van te voren je dat moet doen?
    Ik ga ff kijken hoe Lyft werkt (heb geen ervaring met Lyft of uber), vorig jaar zijn we het resort maar 1 dag afgeweest toen iemand ons met een auto kwam ophalen en naar een outlet en wallmart bracht. Dus zijn een beetje aan het kijken wat handig is.
    Wij gaan van 27 april tot 11 mei. Zoveel zin in (maar ook weer spannend de voorbereidingen)

    Wij hebben 2 jaar geleden ook veel met Uber gedaan en dat ging heel makkelijk en vlot. Wij zijn met Uber naar Epcot gegaan en naar de outlets en vanuit de outlet naar de luchthaven. Nooit een probleem gehad. Als we volgend jaar teruggaan dan ga ik alles doen met Uber. Toch de dingen buiten Disney want we gaan on property verblijven...
  • Goedemiddag,
    Hier nog een vraag, ik was een beetje aan het kijken naar supermarkten in de buurt van Disneyworld en of dat op loopafstand zou zijn, via google maps gaf hij voor veel supermarkten geen looproute aan maar ik zag nu wel een target op een halfuurtje lopen van animal Kingdom Lodge. Wij zitten in all stars movie maar dacht als we na een ochtend animal Kingdom met de bus naar Kingdom Lodge rijden en dan vanaf daar lopen naar de target, kunnen we daar wat spullen kopen, maar weet iemand of dat te doen is?
    Ik zag op de beelden op google maps soms wel iets van een stoep maar een groot deel ook autowegen dus heb geen idee of je daar langs kunt/mag lopen.
    Ik had ook al gelezen over een Uber en had tips gehad over online bestellen maar wij zijn niet zulke helden en ik loop dan liever een stukje om het zelf te kunnen halen.
    Het gaat ons vooral om wat vers fruit/rauwkost en wat (gezondere) snacks.
    Bijna 3 dollar voor een banaan vind ik toch wel erg veel in Disney.

    Wij zaten vorig jaar in Animal Kingdom Lodge. Dit is niet te lopen, nauwelijks voetpaden. Was ook van plan om dit te doen inderdaad. Ook via het grasveld geprobeerd, leek op google maps goed te doen, maar er lag toch ineens een grote sloot tussen. Met uber of lyft goed te doen.
  • Dankjewel voor de reacties, we gaan contact opnemen met KLM. 8u ipv

    Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud zijn maar liever koud en kans op warm dan te warm.

    We wilden eerst ook via Frankfurt maar veel discover airlines en het schijnt dat die altijd uren vertraging hebben, heeft heel slechte recensies. Dan geboekt KLM met overstap new York maar delta schijnt in de USA nogal gemakkelijk hun vluchturen te wijzigen dus we hebben om geboekt naar rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam. Je betaalt een stuk meer maar als ik aan een vakantie moet beginnen waar het daar geraken al een drama is , is dat voor ons geen leuke vakantie. Dus ik betaal liever wat extra voor de gemoedsrust, zeker als je met 2 kleine kinderen reist

    Hai. We hadden toen ook delta rechtstreeks maar deze werd toen geannuleerd en was er toch een tussenstop. Wat voor ons minder is is dat we vanuit Limburg naar Schiphol tijdje onderweg zijn. Het is fijn als je hier in dit forum kunt sparren en tips krijgt.Vliegen vanaf Brussel is misschien optie.
    Ja idd, we komen vanuit Antwerpen dus is ook een eindje. We hadden een vlucht Brussel new York en dan Orlando, maar geboekt met 2u overstap en na een aantal weken wijziging naar 8u overstap, dus omgezet naar rechtstreekse vlucht
  • Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud zijn maar liever koud en kans op warm dan te warm.

    We wilden eerst ook via Frankfurt maar veel discover airlines en het schijnt dat die altijd uren vertraging hebben, heeft heel slechte recensies. Dan geboekt KLM met overstap new York maar delta schijnt in de USA nogal gemakkelijk hun vluchturen te wijzigen dus we hebben om geboekt naar rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam. Je betaalt een stuk meer maar als ik aan een vakantie moet beginnen waar het daar geraken al een drama is , is dat voor ons geen leuke vakantie. Dus ik betaal liever wat extra voor de gemoedsrust, zeker als je met 2 kleine kinderen reist

    Hai. We hadden toen ook delta rechtstreeks maar deze werd toen geannuleerd en was er toch een tussenstop. Wat voor ons minder is is dat we vanuit Limburg naar Schiphol tijdje onderweg zijn. Het is fijn als je hier in dit forum kunt sparren en tips krijgt.Vliegen vanaf Brussel is misschien optie.
    Ik ben in zeeuws vlaanderen, dus wij kijken ook altijd naar Brussel. Maar deze x weer schiphol omdat het goedkoper was.
    Ook al eens vanaf Parijs gevlogen. Is voor ons net zo ver rijden als Schiphol
  • 900 voor een directe vlucht klinkt als een koopje als ik de huidige prijzen zie. Ik zit nog steeds te kijken voor tickets voor juli. De prijzen blijven rond de 800 en 900 euro per ticket hangen met een tussenstop. Via momondo en skyscanner worden de prijzen via Brussel en Amsterdam nog niet veel goedkoper.Voor ons is het nieuw dat je tegenwoordig apart moet betalen voor de koffers. Dat is voor 5 koffers heen en terug ook nog eens (minimaal) 400 euro naast de stoelen. Tikt redelijk aan zo.
  • 900 € voor rechtstreeks vind ik ook niet verkeerd
  • 26 februari aangepast

    .....
    Ik ga ff kijken hoe Lyft werkt (heb geen ervaring met Lyft of uber), vorig jaar zijn we het resort maar 1 dag afgeweest toen iemand ons met een auto kwam ophalen en naar een outlet en wallmart bracht. Dus zijn een beetje aan het kijken wat handig is.
    Wij gaan van 27 april tot 11 mei. Zoveel zin in (maar ook weer spannend de voorbereidingen)

    Lyft/Uber werkt perfect in Orlando. Mocht je ook naar de Disney outlet willen, daar vlakbij heb je op loopafstand de Publix supermarkt.
    Leuk, ik ga ook 27 april/11 mei. ik zit in Pop Century.
  • Ik zag net dat voor de USA boekingen voor 2025 tm oktober morgen live gaan. Wij zitten te bedenken of we onze data nu al willen omzetten voor 2025 of wachten tot de offers uitkomen in april, maar met de US die kan gaan boeken morgen... is er nu grote kans dat de kamerprijzen snel gaan stijgen, of zijn de kamerprijzen apart geregeld op de verschillende sites? Het verschil met dit jaar valt namelijk nu nog enorm mee, zo'n $100 per persoon, maar het zou jammer zijn als het nu ineens omhoog schiet voor ik kan bellen!
  • Ter info: Boekingen voor 2025 in Walt Disney World zijn al open via het Europese systeem met een verblijf in de Disney hotels + het populaire 14-dagen Disney Magic Ticket voor de prijs van 7 dagen via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting
Log In of Registreer om te reageren.