Disney Tokyo

Zijn er hier forum leden die al eens in Disney Tokyo en Disney Sea zijn geweest
Waar kan ik zien wat z’n reis die kant op kost
Ik loop met het idee om in de mei vakantie een week die kant op te gaan met mijn twee kinderen (vrouw is inmiddels Disney moe)
Maar kan nergens goede prijs info vinden

Reacties

  • Zijn er hier forum leden die al eens in Disney Tokyo en Disney Sea zijn geweest
    Waar kan ik zien wat z’n reis die kant op kost
    Ik loop met het idee om in de mei vakantie een week die kant op te gaan met mijn twee kinderen (vrouw is inmiddels Disney moe)
    Maar kan nergens goede prijs info vinden

    Nog geen persoonlijke ervaring met Tokyo Disney Resort, maar een goede bron van informatie is de Disney Tourist Blog: https://www.disneytouristblog.com/tokyo-disney-trip-planning-guide/ en TDR Explorer: https://tdrexplorer.com/getting-started-tokyo-disneyland/
  • Zijn er hier forum leden die al eens in Disney Tokyo en Disney Sea zijn geweest
    Waar kan ik zien wat z’n reis die kant op kost
    Ik loop met het idee om in de mei vakantie een week die kant op te gaan met mijn twee kinderen (vrouw is inmiddels Disney moe)
    Maar kan nergens goede prijs info vinden

    Dan lees ik hier mee, volgend jaar WDW geboekt, maar volgende doel is Tokyo.
  • Zijn er hier forum leden die al eens in Disney Tokyo en Disney Sea zijn geweest
    Waar kan ik zien wat z’n reis die kant op kost
    Ik loop met het idee om in de mei vakantie een week die kant op te gaan met mijn twee kinderen (vrouw is inmiddels Disney moe)
    Maar kan nergens goede prijs info vinden

    Misschien ook eens Mammoth club opzoeken op YouTube als je nog op zoek bent naar info.
    Molly is een ex-cast member in de VS (als ik het goed heb ) en ze is 3 maanden geleden naar Japan geweest.
    Heel interessant omdat ze ook buiten Disney ook vanalles is gaan bezoeken.

    Zelf ook stilletjes aan het dromen/plannen om die kant op te gaan. En dus al redelijk wat opzoekingen gedaan.

    Maar het is idd iets moeilijker om info te vinden en boekingen te doen.

    Mocht je nog vragen hebben dan lees ik mee en wie weet kan ik je helpen.
    Want hier op het forum vond ik ook niet echt veel info.
Log In of Registreer om te reageren.