boodschappen bestellen

heeft iemand al eens boodschappen besteld ter plekke en laten bezorgen in het hotel?
ik probeerde een account bij walmart aan te maken maar dat lukte niet omdat mijn telefoonnummer niet amerikaans is.

Reacties

  • Wij hebben vorig jaar mei via Walmart besteld en in het hotel (CBR) af laten leveren. De conciërge neemt het dan in ontvangst en daar kun je het ophalen of tegen betaling weer bij je kamer laten bezorgen. Ik vond het verrassend soepel werken, ook met iets dat niet goed was wat zonder problemen van mijn bon afgehaald werd. Maar ik had wel vooraf al een account gemaakt en dingen waar ik interesse in had in mijn winkelmandje klaar gezet en een paar dagen voor vertrek al besteld, zodat het klaar zou staan bij aankomst. Als ik mijn account bekijk staat daar ook geen telefoonnummer bij, dus ik denk dat ik die gewoon nooit geregistreerd heb.
  • Goedemorgen, ik wilde ook via wallmart bestellen maar krijg ook een foutmelding als ik mijn telefoonnummer probeer in te vullen. Heeft iemand een tip?
  • koei zei:

    Wij hebben vorig jaar mei via Walmart besteld en in het hotel (CBR) af laten leveren. De conciërge neemt het dan in ontvangst en daar kun je het ophalen of tegen betaling weer bij je kamer laten bezorgen. Ik vond het verrassend soepel werken, ook met iets dat niet goed was wat zonder problemen van mijn bon afgehaald werd. Maar ik had wel vooraf al een account gemaakt en dingen waar ik interesse in had in mijn winkelmandje klaar gezet en een paar dagen voor vertrek al besteld, zodat het klaar zou staan bij aankomst. Als ik mijn account bekijk staat daar ook geen telefoonnummer bij, dus ik denk dat ik die gewoon nooit geregistreerd heb.

    voor nu word met toch gevraagd een account aan te maken en verplicht een telefoonnummer in te vullen..
  • ik heb wat zitten zoeken en ik meen dat als ik een usa e sim aanschaf ik daarmee een eigen USA telefoonnummer krijg waarmee ik dan een wallmart account zou kunnen maken, deze e sim gaat wel meteen in dus zou dan vlak voor vertrek aangeschaft moeten worden en dus ook het wallmart account
  • Goedemorgen, ik wilde ook via wallmart bestellen maar krijg ook een foutmelding als ik mijn telefoonnummer probeer in te vullen. Heeft iemand een tip?

    Bij ons lukte het ook niet
  • Vandaag een account aangemaakt met een telefoonnummer van een familielid die in Amerika woont en toen lukte het wel, hij kreeg ook een code die ik weer in moest vullen. Nu hopen dat hij niet als ik bestel ook weer berichtjes krijgt maar ga denk ik een paar dagen van te voren bestellen zodat de boodschappen geleverd worden op de dag dat wij aankomen. Kan tot 9 uur zag ik en wij komen rond middernacht aan maar dan kunnen we het meteen ophalen als we aankomen. Hoop dat het allemaal lukt. Nu nog 4 weken aftellen!
  • Nog een vraag want wil van de week gaan bestellen want zaterdag vliegen we naar WDW maar is het genoeg om het adres van het hotel in te vullen bij de bestelling?
    Ik heb nog geen kamernummer en het online inchecken lijkt ook niet te lukken (weet ook niet of je dan meteen je kamernummer ziet of dat dit pas te zien is op de dag van aankomst?
    Mijn naam staat wel bij de bestelling van Wallmart maar is dat dus genoeg ook voor het hotel om het voor mij te bewaren?
  • Bij ons volstond de naam.
Log In of Registreer om te reageren.