Royal Kids Club

Hi,

Wij gaan deze zomer naar het Disneyland Hotel en we vroegen ons af of iemand al ervaring heeft met de Royal Kids Club? Ik kan online veel info vinden over het hotel, de kamers, het eten en de My Royal Dream, maar dus niet over de Royal Kids Club. Is dit een leuke ervaring voor de kinderen? Hoe lang kunnen ze zich er vermaken en wat gaan ze eigenlijk doen?
Alvast bedankt!

Reacties

  • Hi,

    Wij gaan deze zomer naar het Disneyland Hotel en we vroegen ons af of iemand al ervaring heeft met de Royal Kids Club? Ik kan online veel info vinden over het hotel, de kamers, het eten en de My Royal Dream, maar dus niet over de Royal Kids Club. Is dit een leuke ervaring voor de kinderen? Hoe lang kunnen ze zich er vermaken en wat gaan ze eigenlijk doen?
    Alvast bedankt!

    Ik ben er doorheen gelopen om naar de prinses meet te gaan, en het leek me niet erg geweldig, maar ik heb alleen de voorkamer gezien dus misschien is er achter meer te doen!
  • Ik heb begrepen dat het niet heel veel voorstelt, maar we gaan dit weekend heen dus dan zal ik eens een kijkje nemen met de kids.
Log In of Registreer om te reageren.