Rolstoelverhuur

april 2012 aangepast in Praktische Informatie
Hoi Lars,
IK heb een vraag en misschien weet jij hier antwoord op.Als je een rolstoel huurt in Disney dan moet je borg betalen en nu staat op de pagina van Disney dat je de borg met creditcard of cheque kunt betalen,maar kan dit ook contant?

Reacties

  • Hoi Nala,
    De borg voor verhuur van een rolstoel kun je ook contant betalen. Disney heeft het liefste dat er gepast wordt betaald, vandaar dat de voorkeur wordt gegeven aan een creditcard of cheque, maar contant betalen is ook mogelijk.
  • Hallo Lars,
    Ik heb nog even een vraag met betrekking tot de rolstoelverhuur. Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is van te voren contact op te nemen met het hotel waar je in verblijft zodat bij aankomst een rolstoel voor je klaar staat. Ik verblijf in het Disneyland Hotel. Is dit inderdaad mogelijk en hoe gaat dit dan in zijn werk? Betaal je eenmalig borg of voor iedere dag opnieuw en de huurprijs per dag of voor het hele verblijf ineens? Indien mogelijk weet jij dan ook het emailadres van het Disneyland Hotel?
  • nala zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb nog even een vraag met betrekking tot de rolstoelverhuur. Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is van te voren contact op te nemen met het hotel waar je in verblijft zodat bij aankomst een rolstoel voor je klaar staat. Ik verblijf in het Disneyland Hotel. Is dit inderdaad mogelijk en hoe gaat dit dan in zijn werk? Betaal je eenmalig borg of voor iedere dag opnieuw en de huurprijs per dag of voor het hele verblijf ineens? Indien mogelijk weet jij dan ook het emailadres van het Disneyland Hotel?

    Hoi nala,
    Dat is helaas niet mogelijk. Rolstoelen kunnen per dag worden gehuurd in één van beide Disney parken, maar niet op afroep worden gereserveerd bij een hotel. Bekijk de Diensten pagina (http://www.discoverthemagic.nl/diensten/) voor de exacte locaties van rolstoelverhuur.
    De hotels zijn niet bereikbaar via de mail.
    Groetjes,
    Lars
  • Wat kost het om een rolstoel te huren en wat is de borg?

  • Wat kost het om een rolstoel te huren en wat is de borg?

    Hoi jussie1412,
    Zoals in bovenstaand bericht vermeld, staat deze informatie op de Diensten pagina van DiscoverTheMagic.nl: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/ Het huren van een rolstoel kost 8,95 euro per dag. De bord bedraagt 150,- euro.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.