5 vrienden voor 20 euro per dagkaart

juli 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi,
Ergens heb ik gelezen dat je als je een jaarkaart hebt per week 5 personen mee mag nemen voor 20 euro p.p.
Tot wanneer geldt deze actie en hoe meld ik dit bij de kassa? En als je dan zondag gaat en je neemt 5 mensen mee en je gaat maandag weer (nieuwe week), mag je dan gelijk weer 5 mensen mee nemen?
Groetjes Marijke

Reacties

  • marijke zei:


    Hoi,
    Ergens heb ik gelezen dat je als je een jaarkaart hebt per week 5 personen mee mag nemen voor 20 euro p.p.
    Tot wanneer geldt deze actie en hoe meld ik dit bij de kassa? En als je dan zondag gaat en je neemt 5 mensen mee en je gaat maandag weer (nieuwe week), mag je dan gelijk weer 5 mensen mee nemen?
    Groetjes Marijke

    Hoi Marijke,
    De 'Bring a Friend' actie waarbij je als jaarkaarthouder voor maximaal 5 vrienden per week een dagkaart van 20,- euro kunt kopen is nog geldig t/m 16 september 2012. Je hoeft geen flyer meer te laten zien bij de kassa, alleen het tonen van een geldige jaarkaart is voldoende om de tickets te kunnen kopen. Voor de actie loopt 'een week' van maandag t/m zondag, dus je kunt maandag weer opnieuw 5 dagkaarten kopen voor 20,- euro per stuk.
    Meer informatie en alle voorwaarden van de 'Bring a Friend' actie, lees je in het volgende artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-20-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/
    Groetjes,
    Lars
    // EDIT: Topic titel aangepast
  • Ok, bedankt voor de info!!
    Groetjes Marijke
  • marijke zei:


    Ok, bedankt voor de info!!
    Groetjes Marijke

    Graag gedaan, Marijke! Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.