Tips goedkope overnachting/tickets Disney

juli 2014 aangepast in Praktische Informatie
Goedemiddag,
Allereerst wil ik even een compliment geven: Wat een fantastisch overzichtelijk en uitgebreid forum! Echt top!
Dan mijn verhaal:
Ik wil heel graag ergens tussen nu en eind september naar Disneyland. Het liefst zo snel mogelijk haha, maar dan is het natuurlijk wel heel erg druk. Ik moet heel veel onregelmatig werken tot september, en daarna moet ik doordeweeks weer naar college.
Ik heb dus weinig speelruimte qua data. Tot september heb ik een paar keer 2 of 3 dagen achter elkaar vrij, en vanaf september kan ik in het weekend gaan, dan wel al op vrijdag of tot en met maandag.
Oja, ik wil trouwens 2 dagen, of 3 als je de derde dag erbij krijgt (die aanbieding loopt nu bij losse tickets zag ik).
En als we zelf gaan rijden, lijkt een extra overnachting me wel fijn, zodat je niet om 4 uur 's ochtends weg hoeft de eerste dag. Met de bus maakt dit niet uit, kunnen we daar slapen Wink
Het budget is tot 200/250 euro per persoon, maar hoe minder hoe beter! Dit geldt trouwens voor het verblijf en de toegang, eten en vervoer heb ik niet meegerekend. Qua vervoer kan ik met de auto, maar mocht de trein of bus voordeliger zijn, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Ik wil met z'n tweeën gaan, of evt proberen 4 mensen bij elkaar te krijgen als het echt goedkoop kan. Dan willen er misschien wel meer mensen mee.
Nou ben ik 'maar' een student, dus wil ik zo goedkoop mogelijk Cool
Ik heb al heel veel sites uitgepluisd, de site van Disney zelf, aanbieders als Stip Reizen, OAD, D Reizen, Peter Langhout, Vrijuit etc, en ook nog op Marktplaats en Vakantieveilingen etc gezocht.
Ik heb een aantal sites gevonden waar je goedkope toegangstickets kan bestellen (VZW Support 4 clubs, Dlp-kaarten en Ceno-travel), maar ik vraag me af hoe veilig dat is.
Ook twijfel ik steeds of het nou goedkoper is om losse kaarten te bestellen en ergens een goedkoop hotelletje te scoren (tips voor adresjes??), of een arrangement te boeken bij Disney zelf of een andere site.
Bij Disney zelf heb je natuurlijk de extra magische uren, wat mooi meegenomen is, maar scheelt dit echt? Deze gelden niet voor de partnerhotels toch?
Ik heb wel een mooie aanbieding gevonden bij Peter Langhout, 2 nachten en 2 dagen voor 135 euro (aankomst laatste weekend september), maar ik zag nu dat dat hotel (Vol de Niet) op 30-45 min rijden zit van Disney. Ditzelfde arrangement bij Kyriad is in hetzelfde weekend 220 euro. Zie ook Kyriad busreis 2 dagen voor 215 euro.
Ook qua drukte twijfel ik heel erg. Hoe erg is het in de zomerperiode? Is het te doen, of echt vreselijke wachtrijen? En hoe is het in de weekenden (vr-za-zo-ma) in september? Vergelijkbaar of toch wel echt rustiger?
Ik vertrek liever vandaag dan morgen, want ik wil zooo graag, maar als het echt niet te doen is, moet ik misschien toch wachten tot september.
Ik ben vroeger trouwens wel vaker geweest naar Disney (laatste keer in 2009), maar ik weet niet meer echt hoe druk het nou was. Ik ben ook twee keer met VIP fastpassen geweest, en dat was echt geweldig. Ik zou het liefste dus zo'n premium fastpass aanschaffen voor iig een dagje, en dan in de zomer gaan, maar ik weet niet of iemand anders ook bereid is om die prijs te betalen.
Dus je merkt het al aan mijn verhaal, een en al twijfel.
Ik wil heeeeeeeel graag, maar ook graag een beetje betaalbaar (al slaap ik onder een brug, maakt me niet uit), omdat er anders niemand met me mee wil (bluh), en ik heb geen zin om echt voor elke attractie 2 uur in de rij te moeten staan.
Ik hoop echt dat jullie tips hebben!!

Reacties

  • januari 2020 aangepast
    Shanouk zei:


    Goedemiddag,
    Allereerst wil ik even een compliment geven: Wat een fantastisch overzichtelijk en uitgebreid forum! Echt top!
    Dan mijn verhaal:
    Ik wil heel graag ergens tussen nu en eind september naar Disneyland. Het liefst zo snel mogelijk haha, maar dan is het natuurlijk wel heel erg druk. Ik moet heel veel onregelmatig werken tot september, en daarna moet ik doordeweeks weer naar college.
    Ik heb dus weinig speelruimte qua data. Tot september heb ik een paar keer 2 of 3 dagen achter elkaar vrij, en vanaf september kan ik in het weekend gaan, dan wel al op vrijdag of tot en met maandag.
    Oja, ik wil trouwens 2 dagen, of 3 als je de derde dag erbij krijgt (die aanbieding loopt nu bij losse tickets zag ik).
    En als we zelf gaan rijden, lijkt een extra overnachting me wel fijn, zodat je niet om 4 uur 's ochtends weg hoeft de eerste dag. Met de bus maakt dit niet uit, kunnen we daar slapen Wink
    Het budget is tot 200/250 euro per persoon, maar hoe minder hoe beter! Dit geldt trouwens voor het verblijf en de toegang, eten en vervoer heb ik niet meegerekend. Qua vervoer kan ik met de auto, maar mocht de trein of bus voordeliger zijn, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
    Ik wil met z'n tweeën gaan, of evt proberen 4 mensen bij elkaar te krijgen als het echt goedkoop kan. Dan willen er misschien wel meer mensen mee.
    Nou ben ik 'maar' een student, dus wil ik zo goedkoop mogelijk Cool
    Ik heb al heel veel sites uitgepluisd, de site van Disney zelf, aanbieders als Stip Reizen, OAD, D Reizen, Peter Langhout, Vrijuit etc, en ook nog op Marktplaats en Vakantieveilingen etc gezocht.
    Ik heb een aantal sites gevonden waar je goedkope toegangstickets kan bestellen (VZW Support 4 clubs, Dlp-kaarten en Ceno-travel), maar ik vraag me af hoe veilig dat is.
    Ook twijfel ik steeds of het nou goedkoper is om losse kaarten te bestellen en ergens een goedkoop hotelletje te scoren (tips voor adresjes??), of een arrangement te boeken bij Disney zelf of een andere site.
    Bij Disney zelf heb je natuurlijk de extra magische uren, wat mooi meegenomen is, maar scheelt dit echt? Deze gelden niet voor de partnerhotels toch?
    Ik heb wel een mooie aanbieding gevonden bij Peter Langhout, 2 nachten en 2 dagen voor 135 euro (aankomst laatste weekend september), maar ik zag nu dat dat hotel (Vol de Niet) op 30-45 min rijden zit van Disney. Ditzelfde arrangement bij Kyriad is in hetzelfde weekend 220 euro. Zie ook Kyriad busreis 2 dagen voor 215 euro.
    Ook qua drukte twijfel ik heel erg. Hoe erg is het in de zomerperiode? Is het te doen, of echt vreselijke wachtrijen? En hoe is het in de weekenden (vr-za-zo-ma) in september? Vergelijkbaar of toch wel echt rustiger?
    Ik vertrek liever vandaag dan morgen, want ik wil zooo graag, maar als het echt niet te doen is, moet ik misschien toch wachten tot september.
    Ik ben vroeger trouwens wel vaker geweest naar Disney (laatste keer in 2009), maar ik weet niet meer echt hoe druk het nou was. Ik ben ook twee keer met VIP fastpassen geweest, en dat was echt geweldig. Ik zou het liefste dus zo'n premium fastpass aanschaffen voor iig een dagje, en dan in de zomer gaan, maar ik weet niet of iemand anders ook bereid is om die prijs te betalen.
    Dus je merkt het al aan mijn verhaal, een en al twijfel.
    Ik wil heeeeeeeel graag, maar ook graag een beetje betaalbaar (al slaap ik onder een brug, maakt me niet uit), omdat er anders niemand met me mee wil (bluh), en ik heb geen zin om echt voor elke attractie 2 uur in de rij te moeten staan.
    Ik hoop echt dat jullie tips hebben!!

    Hoi Shanouk,
    Welkom op ons forum!
    Heel veel vragen. Ik doe m'n best om je zo goed mogelijk te informeren. De zomervakantie voor Frankrijk loopt van 6 juli t/m 1 september. Binnen deze periode is het bovengemiddeld druk in de parken, zeker nu Ratatouille: The Adventure net is geopend. De nieuwe attractie heeft gemiddelde wachttijden van 2 tot 3 uur. In september is het laagseizoen met korte wachttijden en weinig volk. De parken zijn dan wel eerder dicht en er zijn meer attracties in onderhoud.
    Op dit moment is er een speciale actie beschikbaar waarbij je 35% korting krijgt op een verblijf van minimaal 2 dagen in Disney's Davy Crockett Ranch voor aankomsten t/m 12 november: http://www.discoverthemagic.nl/2014/07/aanbieding-disneyland-parijs-tot-35-korting-op-een-verblijf-in-disneys-davy-crockett-ranch-kinderen-gratis/. Wil je goedkoper, dan zul je moeten kijken naar de geselecteerde of partner hotels van Disney (incl. toegangstickets voor 1 of meerdere dagen) of accommodaties rondom Disneyland Parijs. Een geselecteerd of partner hotel boek je al vanaf €115,- per persoon met minimaal 2 dagen toegang tot de parken. Enkele van deze hotels hebben geen shuttlebus verbinding met de parken en bieden geen toegang tot de Extra Magic Hours. Als jullie slechts 2 dagen gaan en toch het meeste uit beide dagen willen halen, dan zou ik een Disney hotel willen adviseren. Voor 3 dagen en langer kan er ook gekozen worden voor de goedkopere hotels rondom het resort.
    Tickets aanschaffen via tussenhandelaren (zoals VZW Support 4 clubs, Dlp-kaarten en Ceno-travel) is geheel op eigen risico. Lees de laatste pagina's van dit topic maar eens over ervaringen van mede forumleden met dit soort handelaren: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/.
    De VIP FastPass is alleen nog maar beschikbaar voor gasten van de suites en bepaalde kamers van de Club levels in de duurdere Disney hotels. Voorheen was de Premium FastPass beschikbaar voor €60,- per persoon, per dag, maar Disney is hiermee gestopt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wat onwijs zonde dat de Premium Fastpass weer is afgeschaft! Vond het juist een top idee!
    Bedankt voor de informatie. Davy Crockett is wel interessant, maar dat wordt pas echt goedkoop als je de blokhut een beetje vol krijgt zie ik.
    Ik denk niet dat ik 5 mensen zo gek krijg om mee te gaan!
    Hebben jullie misschien nog tips voor goedkope hotelletjes in de buurt van Disney? Ik kijk nu via Booking.com, maar er zijn natuurlijk talloze sites. Dus sites waar hotelletjes goedkoop worden aangeboden, of welke hotelletjes zowiezo aanraders zijn.
    Er zullen vast veel mensen zijn die er ervaring mee hebben :)
    Qua losse tickets, de site ceno-travel.com zie ik nergens terugkomen. Op de site staat dat ze partner zijn van Disney. Ze bieden losse tickets aan en arrangementen. Is deze site dan wel veilig?
  • januari 2020 aangepast
    Shanouk zei:


    Hoi Lars,
    Wat onwijs zonde dat de Premium Fastpass weer is afgeschaft! Vond het juist een top idee!
    Bedankt voor de informatie. Davy Crockett is wel interessant, maar dat wordt pas echt goedkoop als je de blokhut een beetje vol krijgt zie ik.
    Ik denk niet dat ik 5 mensen zo gek krijg om mee te gaan!
    Hebben jullie misschien nog tips voor goedkope hotelletjes in de buurt van Disney? Ik kijk nu via Booking.com, maar er zijn natuurlijk talloze sites. Dus sites waar hotelletjes goedkoop worden aangeboden, of welke hotelletjes zowiezo aanraders zijn.
    Er zullen vast veel mensen zijn die er ervaring mee hebben :)
    Qua losse tickets, de site ceno-travel.com zie ik nergens terugkomen. Op de site staat dat ze partner zijn van Disney. Ze bieden losse tickets aan en arrangementen. Is deze site dan wel veilig?

    Hoi Shanouk,
    Voor goedkope accommodatie rondom Disneyland werken wij samen met Booking.com en Expedia.nl. Onze ervaring met Expedia is net wat beter qua prijs en beschikbaarheid. Gebruik de de speciale zoek engine van Expedia op onze Aanbiedingen pagina (onder het kopje 'Overige Accommodatie') voor de laagste prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Ceno-travel.com is mij niet bekend. Of zij partner zijn van Disney zou ik je niet durven zeggen.
    Groetjes,
    Lars
  • ceno hebben wij vorig jaar kerst gebruikt van gemaakt. (bus/tickets/overnachting.
    Was een topreis, alles perfect geregeld.
    Zeker voor herhaling vatbaar
  • hey,
    ik heb een paar maanden geleden losse dagtickets tickets besteld bij ceno,
    is prima verlopen!
    Er was zelfs iets misgegaan met de post (mijn bestelling was kwijtgeraakt), en na hun te contacteren hebben ze met een express dienst nieuwe tickets gestuurd zodat ik ze de dag later al had
  • Bedankt voor de tips!
    Deze zomer is het er niet meer van gekomen, maar nu met de nieuwe stuntverkoop ga ik waarschijnlijk wel :D
Log In of Registreer om te reageren.