Help onze zoon!!!!

december 2014 aangepast in Algemeen
Wij zijn van 21-12-2014 t/m 23-12-2014 naar Euro Disney geweest met onze twee kinderen omdat wij 12,5 jaar getrouwd zijn.
De tweede dag had mijn als cadeau een muts voor mij gekocht bij de kleding shop aan de main street.
De muts heeft Amerikaanse kleuren, wit, blauw en rood. Er staan witte sterren op en meerder malen het hoofd van Mickey in het wit. De rand is wit met rood en bovenop de wollen muts zit een bolletje.
Nou is het volgende gebeurd. Na ons bezoek aan Disney zijn wij naar Parijs geweest daar is onze zoon mijn muts verloren die ik cadeau had gekregen en hij is er zo ziek van! Heel erg verdrietig en bedroefd om wat er is gebeurd.
WEET IEMAND OF ER DE MOGELIJKHEID BESTAAT DAT IK VIA DE DISNEY VILLAGE AAN DEZE MUTS KAN KOMEN.
DAAR WORDEN MIJN ZOON EN IK HEEL ERG BLIJ VAN!!!!
Gr. Clementine

Reacties


  • Wij zijn van 21-12-2014 t/m 23-12-2014 naar Euro Disney geweest met onze twee kinderen omdat wij 12,5 jaar getrouwd zijn.
    De tweede dag had mijn als cadeau een muts voor mij gekocht bij de kleding shop aan de main street.
    De muts heeft Amerikaanse kleuren, wit, blauw en rood. Er staan witte sterren op en meerder malen het hoofd van Mickey in het wit. De rand is wit met rood en bovenop de wollen muts zit een bolletje.
    Nou is het volgende gebeurd. Na ons bezoek aan Disney zijn wij naar Parijs geweest daar is onze zoon mijn muts verloren die ik cadeau had gekregen en hij is er zo ziek van! Heel erg verdrietig en bedroefd om wat er is gebeurd.
    WEET IEMAND OF ER DE MOGELIJKHEID BESTAAT DAT IK VIA DE DISNEY VILLAGE AAN DEZE MUTS KAN KOMEN.
    DAAR WORDEN MIJN ZOON EN IK HEEL ERG BLIJ VAN!!!!
    Gr. Clementine

    Hoi Clementine,
    Vervelend om te horen dat jullie zoon zijn muts in Parijs is verloren. Alle merchandise, dat wordt verkocht in de winkels van Disneyland Parijs, kan ook via de post aangeschaft worden. Neem hiervoor contact op met de Mail Order Department van Disney via dlp.mail.order@disney.com. Beschrijf het product in het Engels of Frans en een medewerker zal je de prijs (inclusief verzending) doorgeven. Fijne kerstdagen!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Hartstikke bedankt jij maakt de dag van onze zoon en die van mij super goed.
    Fijne feestdagen.
    Mvg,
    Clementine
  • Gaat er misschien iemand al heel snel naar euro Disney kan de wollen muts voor mij meenemen.
    Volgens Euro Disney zijn de mutsen uitverkocht.
    Ik kan het mij niet voorstellen, omdat ze in heel veel winkels te koop waren.
    Het lukt mij niet om een foto vd muts toe te voegen.
    Het is zo belangrijk dat ik deze muts heb omdat ik de muts heb gekregen voor mijn 12,5 jarige huwlijk.
    Met vriendelijke groet,
    Clementine
  • Wij gaan 27-02 naar DLP, ik wil best voor je kijken maar heb je wel een foto van de muts? Omdat je schrijft dat je hem niet kan toevoegen, ik wil je mijn e-mail adres dan wel geven, dan kan je het me mailen.
  • Het zou echt fantastisch zijn als u de muts mee zou kunnen nemen.
    Mijn email is: cvanmerrebach@leerplein055.nl
    Gr. Clementine
  • Ik heb u een e-mail gezonden.
Log In of Registreer om te reageren.