Toegang bij aanschaf jaarkaart

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi Lars
Wij zijn van plan Dream jaarkaarten aan te schaffen tijdens de Halloween-periode (27-30 oktober).
Hoe kunnen we ze het beste kopen ?
Zijn er al kassa's open vanaf 8u zodat we direct gebruik kunnen maken van de magic hours ?
Dank je wel.
Doscha

Reacties

  • Doscha zei:


    Hoi Lars
    Wij zijn van plan Dream jaarkaarten aan te schaffen tijdens de Halloween-periode (27-30 oktober).
    Hoe kunnen we ze het beste kopen ?
    Zijn er al kassa's open vanaf 8u zodat we direct gebruik kunnen maken van de magic hours ?
    Dank je wel.
    Doscha

    Hoi Doscha,
    Op de dag van aanschaf kan er geen gebruik worden gemaakt van de Extra Magic Hours, omdat de kantoren van Bureau Passeport Annuel (BPA) pas om 10:00 uur openen. De kassa's van beide parken zijn 1 uur vóór de officiële openingstijd geopend. Hier kun je de jaarkaart aanschaffen, maar je zult vervolgens naar BPA moeten om de definitieve kaart te laten maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo mensen!
    Wij zijn het eerste weekend van november weer in de magie.
    Nu wilde ik eindelijk na 15 bezoekjes een dream pass aanschaffen, maar heb hier een vraagje over:
    Wij zitten in hotel l'elyssee en hebben dus een pakketreis met toegangstickets voor 3 dagen.
    Is het mogelijk om die toegangskaarten bij bureau passporte annuel te laten zien waardoor ik alleen het verschil hoef te betalen of werkt dat niet met een pakketreis? Anders kan ik de dream pas beter een volgende keer aanschaffen...
    Groetjes Monique

  • Hallo mensen!
    Wij zijn het eerste weekend van november weer in de magie.
    Nu wilde ik eindelijk na 15 bezoekjes een dream pass aanschaffen, maar heb hier een vraagje over:
    Wij zitten in hotel l'elyssee en hebben dus een pakketreis met toegangstickets voor 3 dagen.
    Is het mogelijk om die toegangskaarten bij bureau passporte annuel te laten zien waardoor ik alleen het verschil hoef te betalen of werkt dat niet met een pakketreis? Anders kan ik de dream pas beter een volgende keer aanschaffen...
    Groetjes Monique

    Hoi Monique,
    Nee, dat is niet mogelijk. Alleen dagkaarten waar een prijs op staat kunnen hiervoor worden gebruikt. Tickets uit een arrangement worden niet geaccepteerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars.
    bedankt voor je(snelle,) antwoord!
    Dan schaf ik m de volgende keer aan, kan ik tenminste nog iemand blij maken met een stempel ;-)
    Groetjes monique
Log In of Registreer om te reageren.