Extra nacht bijboeken

Wij gaan van maandag 23 t/m vrijdag 27 naar disneyland parijs hotel cheyenne, nu dacht ik dat het misschien fijner is op zaterdag terug te rijden, is dit bij te boeken?
Waar zou ik de prijzen kunnen vinden? Die dag is dan geen entree nodig....

Reacties


  • Wij gaan van maandag 23 t/m vrijdag 27 naar disneyland parijs hotel cheyenne, nu dacht ik dat het misschien fijner is op zaterdag terug te rijden, is dit bij te boeken?
    Waar zou ik de prijzen kunnen vinden? Die dag is dan geen entree nodig....
    Hoi Merlijntje1983,
    Een nacht bijboeken zonder entree is mogelijk door de Disney reserveringslijn te bellen en de nacht te laten toevoegen aan je bestaande reservering.
    Groetjes,
    Lars
  • Hier zaten wij ook aan te denken (Sequoia Lodge Golden Forest). Enig idee wat de prijzen ongeveer zijn voor een losse nacht zonder entree?

    Wij hebben van de reservering trouwens alleen een bevestiging via ontvangen. Is dit genoeg of horen we nog andere papieren te krijgen? Anders moet ik zowiezo even contact opnemen met de reserveringslijn.
  • Hier zaten wij ook aan te denken (Sequoia Lodge Golden Forest). Enig idee wat de prijzen ongeveer zijn voor een losse nacht zonder entree?

    Wij hebben van de reservering trouwens alleen een bevestiging via ontvangen. Is dit genoeg of horen we nog andere papieren te krijgen? Anders moet ik zowiezo even contact opnemen met de reserveringslijn.

    Hoi michellex,

    Je ontvangt inderdaad alleen een reserveringsbevestiging per mail. Deze druk je af en neem je mee naar Disney. Tijdens het inchecken ontvang je vervolgens alle tickets, documenten en eventuele vouchers. Het bijboeken van extra nacht is alleen mogelijk door te bellen naar de Disney reserveringslijn. De prijzen zijn ons helaas niet bekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je reactie! Ik ga het even informeren!
Log In of Registreer om te reageren.