Jaarkaarten nodig voor kids?

december 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo, wij denken erover om dreampassen aan te schaffen. Ik vraag mij af of het nodig is om voor de kinderen ook een pas aan te schaffen... Ze zijn 4 en 5 jaar oud. Overal zie je kinderen tot en met 11 jaar gratis. Geldt dat ook als de ouders dreampassen hebben?

Reacties

  • milmv2 zei:


    Hallo, wij denken erover om dreampassen aan te schaffen. Ik vraag mij af of het nodig is om voor de kinderen ook een pas aan te schaffen... Ze zijn 4 en 5 jaar oud. Overal zie je kinderen tot en met 11 jaar gratis. Geldt dat ook als de ouders dreampassen hebben?

    Beste milmv2,
    Ja, dat is noodzakelijk. Vanaf 3 jaar heeft iedere bezoeker een geldig toegangsbewijs (normaal ticket of jaarkaart) nodig om binnen te komen. De acties 'kinderen t/m xx jaar gratis' zijn alleen geldig in combinatie met een compleet arrangement (hotel + tickets) en niet geldig in combinatie met jaarkaarten. De kinderen zullen dus ook een jaarkaart moeten hebben om binnen te komen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    milmv2 zei:


    Hallo, wij denken erover om dreampassen aan te schaffen. Ik vraag mij af of het nodig is om voor de kinderen ook een pas aan te schaffen... Ze zijn 4 en 5 jaar oud. Overal zie je kinderen tot en met 11 jaar gratis. Geldt dat ook als de ouders dreampassen hebben?

    Beste milmv2,
    Ja, dat is noodzakelijk. Vanaf 3 jaar heeft iedere bezoeker een geldig toegangsbewijs (normaal ticket of jaarkaart) nodig om binnen te komen. De acties 'kinderen t/m xx jaar gratis' zijn alleen geldig in combinatie met een compleet arrangement (hotel + tickets) en niet geldig in combinatie met jaarkaarten. De kinderen zullen dus ook een jaarkaart moeten hebben om binnen te komen.
    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel voor je antwoord Lars! Dan worden het dus 4 jaarkaarten... Moet nog eens even kijken wat het handigste is....ik denk zelf de dreampassen....Laugh
  • milmv2 zei:


    Dankjewel voor je antwoord Lars! Dan worden het dus 4 jaarkaarten... Moet nog eens even kijken wat het handigste is....ik denk zelf de dreampassen....Laugh

    Graag gedaan! Voor de kinderen kan ook gekeken worden naar een 'lagere' jaarkaart, zoals de Fantasy, mits de blockdagen voor jullie gunstig uitpakken. Bekijk het actuele overzicht op de Jaarkaarten pagina en kijk of je wellicht geld kunt besparen. De kortingen in de hotels, restaurants en winkels, die je via de Dream jaarkaart krijgt, gelden namelijk voor het gehele gezelschap, ook als niet iedereen een Dream heeft. Met de nieuwe Fantasy '20ème Anniversaire' jaarkaarten krijg je vanaf nu ook toegang tot de Extra Magic Hours (voorheen alleen voor Dream). Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik ze graag!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Allereerst de beste wensen voor 2013!
    Wederom dankjewel voor je antwoord. Daar had ik nog niet bij stil gestaan om voor de kids een goedkopere kaart aan te schaffen... We willen graag in 2014 3 weken in de zomervakantie in de buurt van disney gaan camperen met onze vouwwagen. (2014 pas, want dit jaar hebben we al elders geboekt).
    Als ik kijk naar de blockdagen van 2013 denk ik dat we in die drie weken toch veelvuldig het park kunnen bezoeken met de passen...
    Heb je eventueel nog leuke suggesties voor campings in de buurt, waar ruime plaatsen beschikbaar zijn (onze vouwwagen is een beetje uit de kluiten gewassen dus we hebben wel een flinke plek nodig)?
    Alvast bedankt weer voor jouw of iemand anders antwoord!
    Groetjes, Mil
  • milmv2 zei:


    Hallo Lars,
    Allereerst de beste wensen voor 2013!
    Wederom dankjewel voor je antwoord. Daar had ik nog niet bij stil gestaan om voor de kids een goedkopere kaart aan te schaffen... We willen graag in 2014 3 weken in de zomervakantie in de buurt van disney gaan camperen met onze vouwwagen. (2014 pas, want dit jaar hebben we al elders geboekt).
    Als ik kijk naar de blockdagen van 2013 denk ik dat we in die drie weken toch veelvuldig het park kunnen bezoeken met de passen...
    Heb je eventueel nog leuke suggesties voor campings in de buurt, waar ruime plaatsen beschikbaar zijn (onze vouwwagen is een beetje uit de kluiten gewassen dus we hebben wel een flinke plek nodig)?
    Alvast bedankt weer voor jouw of iemand anders antwoord!
    Groetjes, Mil

    Hoi Mil,
    Graag gedaan en uiteraard ook voor jullie de beste wensen voor 2013! Helaas heb ik zelf geen ervaring met campings in de buurt van Disneyland. Wellicht dat een ander lid van het forum hier beter advies over kan geven.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.