Kosten telefoonrekening

Ik heb zojuist een mail met een klacht gestuurd naar Disneyland. Ik heb gisteren 77 minuten (!) in de wacht gehangen voor het telefoonnummer om restaurantreserveringen te doen. Ik ben uiteindelijk nog steeds niet geholpen omdat ik ergens moest zijn en heb opgehangen. Inmiddels heb ik een rekening van €54,80 omdat het een Frans telefoonnummer betreft.. Ik vind dit een schandalige service om mensen zo lang in de wacht te laten hangen (bij het 'normale' telefoonnummer is dit ook al 3x gebeurd, een half uur tot een uur was daar ook het geval...) .
Ik heb gevraagd of ik dit bedrag terug kan krijgen van Disney.
Heeft iemand hier ervaring mee wat ze hiermee doen en hoe snel ik antwoord hierop krijg?

Reacties

  • Oh mijn help ik heb nog langer in totaal in de wacht gestaan 7 keer naar ze gebeld denk in totaal 2 uur incl wachttijd ik hou mijn hart alvast vast! Bij welke telefoon maatschappij zit je? En zou ik misschien van je het mail adres mogen dan doe ik ook alvast mijn beklag krijg de rekening pas in december heb bellen onbeperkt maar weet niet hoe dit werkt met buitenland bellen!
  • Ik kwam via de site van tele2 op ongeveer 9,7 euro nog veel maar redelijk voor 2 uur bellen
  • Ik zit bij Vodafone. Het email adres waar je klachten naar kunt sturen is DLP.CLIENTENSERVICE@disney.com
    Als je geen bundel hebt voor bellen naar het buitenland ben ik bang dat jij ook een flinke rekening hebt.. Maar voor de duidelijkheid, dit gaat over het (Franse) reserveringsnummer voor de restaurants he, niet voor het normale reserveringsnummer voor Disney, die kost gewoon €1 per gesprek, ongeacht hoelang je belt.
  • Ja klopt heb heelang met de restaurant reserveringslijn gebeld helaas! Buffalo bill bleek nl gewoon via nl te reserveren te zijn! Volgende keer bel ik eerst nederland
  • Ik mag in januari bellen om te reserveren! Ik hou mijn hart al vast. Wil Café Mickey en La grange vastleggen.
  • Ja klopt heb heelang met de restaurant reserveringslijn gebeld helaas! Buffalo bill bleek nl gewoon via nl te reserveren te zijn! Volgende keer bel ik eerst nederland

    Hoi kussiez_anne,

    Buffalo Bill's Wild West Show is een losse dinnershow waar tickets voor vereist zijn. Die show kan inderdaad niet via de restaurant reserveringslijn worden vastgelegd. Hiervoor bestel je een ticket op datum en tijd via deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/buffalo-bills-wild-west-show-paris. Voor de overige, door Disney gerunde, restaurants kun je wel terecht bij de restaurant reserveringslijn en niet bij de normale reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik had dit ook van de week. Eerst 25 minuten in de wacht, daarna gereserveerd. Volgende dag geprobeerd te bellen om te kijken of het echt goed gegaan was ( vanwege de drukke decemberdagen ) maar na 35 minuten maar opgehangen....Dat wordt anders wel een heel duur grapje. Echt schandalig. Ik gok dat de wachttijden komen door de feestdagen ?? Nu maar hopen dat t allemaal goed gegaan is, anders kan je nergens meer zomaar terecht. :-(
  • Ik heb zojuist een mail met een klacht gestuurd naar Disneyland. Ik heb gisteren 77 minuten (!) in de wacht gehangen voor het telefoonnummer om restaurantreserveringen te doen. Ik ben uiteindelijk nog steeds niet geholpen omdat ik ergens moest zijn en heb opgehangen. Inmiddels heb ik een rekening van €54,80 omdat het een Frans telefoonnummer betreft.. Ik vind dit een schandalige service om mensen zo lang in de wacht te laten hangen (bij het 'normale' telefoonnummer is dit ook al 3x gebeurd, een half uur tot een uur was daar ook het geval...) .
    Ik heb gevraagd of ik dit bedrag terug kan krijgen van Disney.
    Heeft iemand hier ervaring mee wat ze hiermee doen en hoe snel ik antwoord hierop krijg?

    Heb je nog antwoord gekregen?
  • Geld heb ik niet terug gevraagd, maar vooral verteld dat ik wel erg teleurgesteld ben als ik net een duur arrangement geboekt heb via de reserveringslijn... dat ze jouw terugbellen... in het Nederlands en keurig een boeking voor je maken. Maar dus geen restaurant kunnen vastzetten. Dit was het antwoord:

    Wij danken u voor uw e-mail en uw reservering bij Disneyland Paris.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u lange tijd heeft moeten wachten bij de restaurantlijn. Deze dienst is 24 op 24 uur beschikbaar en het is inderdaad zo dat het op bepaalde tijdstippen heel druk kan zijn. Echter doen de medewerkers van deze dienst wel enorm hun best om iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan.

    Ook klopt het dat er van de restaurants geen schriftelijke bevestiging wordt gestuurd. De reservatie gebeurt op naam van de klant.

    Ook klopt het dat u enkel in drie talen terecht kunt bij de restaurantlijn (Engels, Frans en Spaans).

    Toch danken wij u voor de tijd die u nam om uw ervaringen met ons te delen. Het is namelijk dankzij een voortdurende dialoog tussen de klant en Disney dat we erin slagen de kwaliteit van ons product en diensten te verbeteren.

    Wij hopen alsnog dat u een onvergetelijk en magisch verblijf tegemoet gaat!!! En proficiat met jullie tiende huwelijksverjaardag!

    Met vriendelijke groet,
Log In of Registreer om te reageren.