Korting op toegangskaarten

oktober 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste forumleden,
Ik ga morgewn opweg naar Parijs om een aantal dagen van het park te genieten.
Ik heb zelf wel jaarkaarten en aandeelhouders kaart maar mijn vrienden die mee gaan niet.
Er is geen bring-a-friend actie dus dat is helaas jammer.
Nu ben ik aan het zoeken wat een andere goedkoopste oplossing kan zijn.
Ik kan eigenlijk nergens vinden wat de prijs aan het loket is. zijn deze gelijk aan de prijs die vermeld staat op de officiele site?
Klopt het dat jaarkaarten alleen korting geven op 1 dag tickets in tegen stelling tot aandeelhouders kaarten die (iets minder) korting geeft ook op meerdaagse tickets?
Ik hoop dat iemand nog kan antwoorden,

Reacties


  • Beste forumleden,
    Ik ga morgewn opweg naar Parijs om een aantal dagen van het park te genieten.
    Ik heb zelf wel jaarkaarten en aandeelhouders kaart maar mijn vrienden die mee gaan niet.
    Er is geen bring-a-friend actie dus dat is helaas jammer.
    Nu ben ik aan het zoeken wat een andere goedkoopste oplossing kan zijn.
    Ik kan eigenlijk nergens vinden wat de prijs aan het loket is. zijn deze gelijk aan de prijs die vermeld staat op de officiele site?
    Klopt het dat jaarkaarten alleen korting geven op 1 dag tickets in tegen stelling tot aandeelhouders kaarten die (iets minder) korting geeft ook op meerdaagse tickets?
    Ik hoop dat iemand nog kan antwoorden,

    Hoi MauRiEEZZZ,
    De prijs voor dagkaarten aan de kassa is €88,- per persoon. Via DiscoverTheMagic.nl ontvang je tot 40% korting op dagkaarten én meerdaagse tickets. Je besteld al een dagkaart vanaf €45,- per persoon. Bekijk het complete overzicht op onze Tickets-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Met jaarkaarten krijg je inderdaad alleen korting op dagkaarten. Met de Shareholders Club Card ontvang je 15% korting op meerdaagse tickets.
    Groetjes en veel plezier,
    Lars
  • Afgelopen zaterdag met mijn nichtje geweest. Was een "magic" dag. Ik kon haar met mijn fantasy kaart korting geven. Zij moest voor 1 dag 1 park: 58 euro betalen (3 euro duurder dan Lars hier op zijn website heeft staan, maar daarvoor moet je een creditcard hebben en die hadden wij niet, dus vandaar aan de kassa gekocht).
  • Bedankt voor jullie antwoorden!
    De prijzen aan de kassa voor 1 dag 2 parken, 2 dagen en 3 dagen is respectievelijk €88,-, €139,- en €169,-
    Aan de kassa is de actie 2 = 3 dagen niet verkrijgbaar.
    We hebben 2 hele mooie dagen gehad.
  • Wij hebben 3 jaarkaarten. In de voorwaarden staat dat je voor vrienden 10% korting kan krijgen op deentreeprijs.
    Zij willen 1 dag naar 1 park.
    Kan ik de kaarten voor hun online bestellen of moet dit met overleggen van de jaarkaart bij de entree.
    Let op...wij gaan helemaal niet mee, maar dan kunnen wij hun dit cadeau doen.
    Gr.
    Raymond
  • Rsakko zei:


    Wij hebben 3 jaarkaarten. In de voorwaarden staat dat je voor vrienden 10% korting kan krijgen op deentreeprijs.
    Zij willen 1 dag naar 1 park.
    Kan ik de kaarten voor hun online bestellen of moet dit met overleggen van de jaarkaart bij de entree.
    Let op...wij gaan helemaal niet mee, maar dan kunnen wij hun dit cadeau doen.
    Gr.
    Raymond

    Hoi Raymond,
    De korting op dagkaarten die jaarkaarthouders aan vrienden kunnen geven, is alleen geldig in het resort zelf bij de kassa's van de parken. Deze tickets kunnen niet online worden besteld. Als jullie zelf niet meegaan, dan is het niet mogelijk om de tickets met korting aan te schaffen, aangezien de jaarkaarthouder zelf aanwezig moet zijn. Er zijn echter diverse voordelige toegangstickets online verkrijgbaar (tot 40% korting op de prijs aan de kassa; tevens goedkoper dan de 10% vrienden korting voor jaarkaarthouders): http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Is er iemand die toevallig op vrijdag 10 juli in DLP is en 4 personen wil helpen aan entreetickets via de Bring a Friend aktie(dus voor €35) per kaart?
    Het was de bedoeling om deze tickets met onze eigen Dreampass te kopen voor vrienden maar wij gaan onverwachts in een andere periode. .
    Wie wil en kan helpen........
    Ik ben bereikbaar via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch 0031 0652880972
    Alvast bedankt,
    groetjes, Nicole
  • Ik ben er 24 t/m 26 juli. Ik kan nog 4 mensen meenemen met de bring a friend actie
  • Weet niet of ik dit bericht in de juiste categorie plaats. Ik overweeg om tickets aan te schaffen via de website C & O Travel. Tickets (zelfs voor de kerstperiode) worden hier een stuk goedkoper aangeboden. Ik ben er een beetje huiverig voor...maar heeft iemand ervaring met het kopen via deze website?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Demy
  • C&O zegt op haar site dat ze officieel partner zijn van Disneyland Parijs. Dat kun je natuurlijk even bij Disney zelf controleren via de cliëntenservice.
    Let wel: de kaartjes die je bij C&O zou kopen zijn gebonden aan één specfieke datum (zo lees ik het tenminste op de site). Zou je op die dag niet kunnen (of zou er iets zijn waardoor je niet in Frankrijk kunt komen) dan kun je kaartje weggooien. De tickets die je op deze site koopt (http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-jaarkaarten-paris/toegangstickets-paris/) zijn NIET datumgebonden.
  • december 2015 aangepast
    Beste,

    Ik heb nog een vraagje. Moesten wij beslissen om nu nog naar DLP te gaan en we nemen vrienden mee. Dan hebben we de SUPER MAGIC kaarten nodig. Deze worden op deze website aangeboden voor 84 euro. Indien we met ons jaarpaspoort dream kaarten aan de kassa nemen zou de korting 20% bedragen wat op 72 euro per kaart komt. Of ben ik niet correct?

    Alvast bedankt!
    Mvg
    Leen
  • Leen zei:

    Beste,

    Ik heb nog een vraagje. Moesten wij beslissen om nu nog naar DLP te gaan en we nemen vrienden mee. Dan hebben we de SUPER MAGIC kaarten nodig. Deze worden op deze website aangeboden voor 84 euro. Indien we met ons jaarpaspoort dream kaarten aan de kassa nemen zou de korting 20% bedragen wat op 72 euro per kaart komt. Of ben ik niet correct?

    Alvast bedankt!
    Mvg
    Leen

    Hoi Leen,

    Dat is inderdaad correct. Met een Dream jaarkaart ontvang je 20% korting op de prijs van een reguliere dagkaart aan de kassa (€90). De MAGIC en MINI tickets zijn echter voordeliger dan de reguliere prijs met jaarkaartkorting, maar die zijn alleen op bepaalde dagen geldig. Bekijk hiervoor de kalender: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, Ik zag bij de aanbiedingen ticket 4 dagen voor de prijs van 3 dagen staan voor 174euro, als ik dit op deze site aankoop hoe gaat dit dan in zijn werk, ik lees dat je deze vouchers bij de ticketautomaten in het park moet inwisselen voor de definitieve tickets. Is dit eenmalig dus alleen de eerste dag en krijg je dan één toegangskaartje die vier dagen geldig is in de 2 parken of moet je alle dagen naar de ticketautomaat om je kaartje te halen? Mijn dochter gaat met haar vriendje, zij heeft een jaarkaart maar hij niet, in juli zou hij nog binnen kunnen met bring a friend day, maar dan moet ze iedere dag gaan file doen aan de kassa en daar heeft ze niet echt zin in en met de aanbieding is het ook niet zo een groot verschil in prijs(want er zit zowiezo een weekend bij).

    Groetjes,
  • stitch zei:

    Hoi Lars, Ik zag bij de aanbiedingen ticket 4 dagen voor de prijs van 3 dagen staan voor 174euro, als ik dit op deze site aankoop hoe gaat dit dan in zijn werk, ik lees dat je deze vouchers bij de ticketautomaten in het park moet inwisselen voor de definitieve tickets. Is dit eenmalig dus alleen de eerste dag en krijg je dan één toegangskaartje die vier dagen geldig is in de 2 parken of moet je alle dagen naar de ticketautomaat om je kaartje te halen? Mijn dochter gaat met haar vriendje, zij heeft een jaarkaart maar hij niet, in juli zou hij nog binnen kunnen met bring a friend day, maar dan moet ze iedere dag gaan file doen aan de kassa en daar heeft ze niet echt zin in en met de aanbieding is het ook niet zo een groot verschil in prijs(want er zit zowiezo een weekend bij).

    Groetjes,

    Hoi stitch,

    De voordelige meerdaagse tickets die via ons online te koop zijn, ontvang je inderdaad als E-voucher. Deze hoef je slechts éénmaal om te wisselen bij de ticketautomaten aan de rechterzijde van de ingang van het Disneyland Park. Je ontvangt dan, net als bij een arrangement, één ticket voor alle dagen. Je hoeft dus niet iedere dag een nieuw ticket te halen. Bestel deze tickets (3=2 en 4=3) eenvoudig online via deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank u wel voor de info, we gaan direct een ticket bestellen. Groetjes
  • stitch zei:

    Dank u wel voor de info, we gaan direct een ticket bestellen. Groetjes

    Super! Graag gedaan!
  • Beste Lars,
    Op dit moment zie ik dat er een actie is om tickets te kopen waarbij je beide parken in DLP kunit bezoeken voor de prijs van 1. Kun je met deze speciale aanbieding ook op de dag zelf jaarkaarten aanschaffen? Of moet je dan de reguliere tickets bestellen? Alvast bedankt voor je reactie.
  • Beste Lars,
    Op dit moment zie ik dat er een actie is om tickets te kopen waarbij je beide parken in DLP kunit bezoeken voor de prijs van 1. Kun je met deze speciale aanbieding ook op de dag zelf jaarkaarten aanschaffen? Of moet je dan de reguliere tickets bestellen? Alvast bedankt voor je reactie.

    Hoi Conny1311,

    Dat kan inderdaad. Alle dagkaarten (1 of 2 parken) zijn hiervoor geldig. Bestel deze tickets als E-ticket via de links op deze pagina (hiermee steun je DiscoverTheMagic.nl): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Je kunt de jaarkaarten bij ons ook direct online aanschaffen als E-voucher. Met deze voucher heb je toegang tot het Disneyland Park binnen een periode van 6 maanden na aanschaf. Vervolgens ontvang je de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. Bestel de jaarkaarten via de links onderaan onze Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, Wij hebben een meerdaags ticket gekocht 4 dagen disney, 3 dagen betalen voor het vriendje van onze dochter, stel dat hij disneyland leuk vind (hij gaat voor de eerste keer naar disneyland) kan hij dan hiermee ook een jaarkaart aanschaffen, dus de prijs van een jaarkaart - de prijs van het meerdaagse toegangsticket (174euro), ik dacht wel dat ik ergens gelezen had dat dit enkel kan met een dagkaart maar ik wou het toch wel even navragen. groetjes
  • Hoi,

    Dat kan inderdaad alleen met een dagkaart.
  • ok dank u voor het snelle antwoord. groetjes
  • Ik heb een vraag.. is er een max aan aantal mensen die je per dag mag meenemen met korting op je jaarkaart qua toegangtickets?
  • dotty03 zei:

    Ik heb een vraag.. is er een max aan aantal mensen die je per dag mag meenemen met korting op je jaarkaart qua toegangtickets?

    Hoi dotty03,

    Het maximale aantal personen die je als jaarkaarthouder per dag korting kunt geven is 5.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik zie op mijn fantasy jaarkaart staan dat ik anderen 20 % korting kan geven op de aanschaf van een dagkaart. Hoe gaat dat in zijn werk? Moet je er dan id bij zijn, net zoals bij de jaarkaart of kun je deze online bestellen?

    Ik hoor graag.

    Groetjes, Annemieke
  • Pooh zei:

    Hoi,

    Ik zie op mijn fantasy jaarkaart staan dat ik anderen 20 % korting kan geven op de aanschaf van een dagkaart. Hoe gaat dat in zijn werk? Moet je er dan id bij zijn, net zoals bij de jaarkaart of kun je deze online bestellen?

    Ik hoor graag.

    Groetjes, Annemieke

    Hoi Annemieke,

    Tickets met jaarkaartkorting aanschaffen kan alleen bij de kassa en alleen op basis van de prijs ter plaatse (momenteel €94). Met een Fantasy ontvang je 10% korting. Het is doorgaans voordeliger om losse dagkaarten op voorhand online aan te schaffen. Met onze voorverkooptickets ontvang je namelijk tot 40% korting: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.