Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17677798182105

Reacties

  • BTW Als er mensen zijn op een andere dag aankomen en een jaarkaart willen aankopen, laat gerust iets weten! Ik kan wel wat regelen op mijn werk zodat ik er die dag ook zal zijn en jullie de korting kan geven in ruil voor de stempel.
  • Goedemorgen iedereen,

    Wij zijn volgend weekend (15 en 16 april) opnieuw in Disneyland en kunnen aan 6 mensen korting geven bij de aankoop van jaarkaarten.
    Stuur gerust een berichtje bij interesse!

    Alvast een prettig pasen en veel disneyplezier!

    Groetjes,
    Nathalie
  • april 2017 aangepast
    Van 2 t/m 5 mei zijn wij in Disneyland. We kunnen nog wel wat stempeltjes gebruiken, dus wil iemand 10% korting, neem dan even contact met mij op!
  • april 2017 aangepast
    Hallo,
    Wij kunnen 6 personen 10% korting geven van 12 t/m 16 mei of van 19 t/m 23 mei.
  • april 2017 aangepast
    Hoi,

    Wij gaan tussen 2 of 3 en 5 mei naar disney. Kunnen 12 mensen 10% korting geven op een aanschaf van een jaarkaart.

    groetjes, Annemieke
  • Hallo,is er misschien iemand met een jaarkaart die op 30 april naar disney gaat,ik zou graag van u de 10 procent korting hebben en u van mij de stempels we gaan met 4 personen voor de jaarkaart
    Bvd
  • sansan
    april 2017 aangepast

    We zijn weer in Disneyland van 28 t.e.m.30 april 2017. Mensen die nog iemand zoeken om 10% korting te krijgen, laat gerust iets weten! We zoeken nog 3 personen! 1 jaarkaart is al verlengd.

    Hoi wij zijn met 4 personen die graag een jaarkaart willen aanschaffen wij de korting,jij de stempels aub
  • san zei:

    We zijn weer in Disneyland van 28 t.e.m.30 april 2017. Mensen die nog iemand zoeken om 10% korting te krijgen, laat gerust iets weten! We zoeken nog 3 personen! 1 jaarkaart is al verlengd.

    Hoi wij zijn met 4 personen die graag een jaarkaart willen aanschaffen wij de korting,jij de stempels aub
    Met alle plezier! Je mag altijd een mail sturen naar hetplopperke@hotmail.com om verder af te spreken. Ik kan elke dag wel komen.

  • san zei:

    We zijn weer in Disneyland van 28 t.e.m.30 april 2017. Mensen die nog iemand zoeken om 10% korting te krijgen, laat gerust iets weten! We zoeken nog 3 personen! 1 jaarkaart is al verlengd.

    Hoi wij zijn met 4 personen die graag een jaarkaart willen aanschaffen wij de korting,jij de stempels aub
    Met alle plezier! Je mag altijd een mail sturen naar hetplopperke@hotmail.com om verder af te spreken. Ik kan elke dag wel komen.

    30 april zou zelfs super zijn. We zijn van 28 tot 30 april in Disneyland. Dat zou dus perfect uitkomen.
  • Hallo iedereen,
    Wij gaan weer naar Disney van 27 april tot 3 mei a.s. en van 27 tot 29 okt a.s. en kan dus 10 % korting geven bij de aankoop van een jaarpas. Wij hebben 3x Fantasy jaarpassen en kunnen dus 9 personen blij maken. Maar wie maakt ons blij met enkele stempeltjes? Mail ons gerust!
    Dank en groetjes Abigail.
  • Ik ga 5 tot 7 mei naar Disney en kan nog 3 mensen korting geven bij aanschaf van een nieuw abonnement
    Bij eventuele interesse kun je mailen naar 161338@edu.nhtv.nl

    Groetjes
    Vivianne
  • Hoi Wij gaan 21 april tot 25 april weer naar dlp en kunnen nog 12 mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Bij interesse kun je mailen naar timmershans@hotmail.com

    gr. Hans
  • Hoi allemaal,

    Wij gaan het weekend van 26-28 mei weer naar Disneyland, en kunnen in totaal 6 mensen korting geven op een jaarkaart. Hard op zoek naar die stempels ;).

    Bij interesse, stuur me even een berichtje, of mail naar wdegraaff86@gmail.com

    Groet,

    Wouter
  • 17 april 2017

    Hallo Disneyliefhebbers!

    Wij gaan in de meivakantie, 22, 23 en 24 april 2017 naar Disney en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaart(en). Als jij de korting wilt, krijgen wij een stempel. Iedereen blij! Als je interesse hebt laat het dan weten en mail naar aafenrob@gmail.com om een afspraak te maken. Wij kunnen 12 personen korting geven.

    Hartelijke groet,
    Fam. Jansen
  • Hallo allemaal,

    als het goed is hebben we weer een afspraak met iemand voor korting, dus dat betekend dat we dan nog voor 2 mensen plaats hebben. Van 22 t/m 26 April zijn we in Disney en kunnen we dus nog 2x 10% korting geven op aanschaf van een jaarkaart.

    Wil je ook gebruik maken van onze korting en ons heel erg blij maken met onze laatste twee stempels, neem dan contact met ons op. Het liefste via dajoki@msn.com

    Groetjes,
    Jolanda
  • Wij zijn van 22 t/m 29 april a.s. in Disneyland en kunnen nog aan 7 mensen korting geven. Om een afspraak te maken kun je ons mailen op: connympl@hotmail.com
    Wij zouden er erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Conny
  • Wij zijn van 22 t/m 29 april a.s. in Disneyland en kunnen nog aan 7 mensen korting geven. Om een afspraak te maken kun je ons mailen op: connympl@hotmail.com
    Wij zouden er erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Conny

    Ik heb je een mail gestuurd Connie: 26 april gaan we 4 jaarkaarten halen
  • Wij zijn 27,28,29 en 30 April in Disney en kunnen nog mensen voorzien van 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart.Wil je er gebruik van maken hoor ik het wel
  • We zijn weer in Disneyland van 28 t.e.m.30 april 2017. Mensen die nog iemand zoeken om 10% korting te krijgen bij de aankoop van jullie abonnement, laat gerust iets weten! We zoeken nog 3 personen! 1 jaarkaart is al verlengd. Is er iemand met interesse?
  • Wij zijn van 22 t/m 29 april a.s. in Disneyland en kunnen nog aan 7 mensen korting geven. Om een afspraak te maken kun je ons mailen op: connympl@hotmail.com
    Wij zouden er erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Conny

    Ik heb je een mail gestuurd Connie: 26 april gaan we 4 jaarkaarten halen

    Wij zijn van 22 t/m 29 april a.s. in Disneyland en kunnen nog aan 7 mensen korting geven. Om een afspraak te maken kun je ons mailen op: connympl@hotmail.com
    Wij zouden er erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Conny

    Ik heb je een mail gestuurd Connie: 26 april gaan we 4 jaarkaarten halen

    Ik heb je mail beantwoord. Hopelijk heb je deze ontvangen? Dan kunnen we even gegevens uitwisselen. Ik spreek graag af om jullie de korting te geven.
  • Wij gaan last minute nog een paar daagjes naar disney en kunnen nog mensen 10% korting geven op een jaarpas. (en wij natuurlijk een aantal stempels)
    24 en 25 april zijn wij in het park. het makkelijkst om met ons in contact te komen als we daar zijn is mailen op ijskoud312@outlook.com.
  • Ik ben op 27 en 28 april in Disney en kan nog 2 personen 10% korting geven bij de aanschaf van een jaarkaart (in ruil voor 2 stempels :-) ) Stuur maar bericht als je interesse hebt!
  • Wij kunnen ook Kortingen geven op jaar abonnementen op 4 mei en 5 mei.
    #MayTheForthBeWithYou :smiley:
  • Van 27 april tot 3 mei en van 27 tot 29 okt zijn wij weer in Disney en kunnen 9 mensen 10 % korting geven bij een aankoop van een jaarpas. Mail ons gerust!
    Groetjes Abigail
  • Wij zijn van 22 t/m 29 april a.s. in Disneyland en kunnen nog aan 7 mensen korting geven. Om een afspraak te maken kun je ons mailen op: connympl@hotmail.com
    Wij zouden er erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Conny

    Ik heb je een mail gestuurd Connie: 26 april gaan we 4 jaarkaarten halen
  • Wij zijn nog t/m zaterdag 29 april in Disney en zouden heel graag nog 10% korting willen geven. Ga je de komende dagen naar Disneyland Parijs en wil je een jaarkaart? Mail mij dan op connympl@hotmail.com
    Groetjes, Conny
  • Wij gaan zaterdag 29 april naar Disney en kunnen nog 12 mensen 10% korting geven. En op 2,3,4,5 en 6 mei.
    Wil je een jaarkaart met 10% korting, mail mij dan op msaakstra@gmail.com.

    Groetjjes Miranda
  • wij zijn 4 en 5 juni in Disney en kunnen nog 6 mensen korting geven en willen ook wel helpen om gratis te parkeren :smile: 15 en 16 juli zullen we er ook zijn.
    Als er mensen zijn die snel iemand zoeken om te helpen met de korting, mag je mij altijd een mailtje sturen met je data, we zijn vrij soepel en willen daarvoor gerust een dagje Disney plannen :-)
    mcmanus.aaron@gmail.com

    Groetjes en hopelijk tot snel
    Aaron
  • Hey ik ben Marijke,

    Ik ga 10 september naar disney om een jaarkaart aan te schaffen! Iemand die er op dat moment ook is om korting te geven? :smile: alsvast bedankt!
  • Hey ik ben Marijke,

    Ik ga 10 september naar disney om een jaarkaart aan te schaffen! Iemand die er op dat moment ook is om korting te geven? :smile: alsvast bedankt!

    Ik ga voor je kijken. Je hoort het zo snel mogelijk via een privé bericht!

    Groetjes, Wouter :)
Log In of Registreer om te reageren.