Nu je het zo uitlegt is het duidelijk. Ik was helemaal in de verwarring met de Disney Cruise.. daar gingen de reserveringen open om middernacht (in de VS) / :06:00 in NL. Ik was bang dat er iets mis wat met de reserveringen.
Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open. Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open. Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als i
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
Reacties
Nu je het zo uitlegt is het duidelijk. Ik was helemaal in de verwarring met de Disney Cruise.. daar gingen de reserveringen open om middernacht (in de VS) / :06:00 in NL. Ik was bang dat er iets mis wat met de reserveringen.
Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.