Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1134135136137138140»

Reacties

  • Bedankt -Jose-

    Nu je het zo uitlegt is het duidelijk. Ik was helemaal in de verwarring met de Disney Cruise.. daar gingen de reserveringen open om middernacht (in de VS) / :06:00 in NL. Ik was bang dat er iets mis wat met de reserveringen.
  • Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open.
    Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
  • Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open.
    Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.

    Super fijn! Laat de voorpret maar beginnen!
  • Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
  • Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon

    Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?

    Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
  • Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
    Lars zei:

    Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon

    Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?

    Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
    Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
  • Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number

    Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.

    Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
  • Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
    Lars zei:

    Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon

    Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?

    Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
    Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als i
    Lars zei:

    Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number

    Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.

    Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
    Dankjewel Lars, ik probeer het
Log In of Registreer om te reageren.