Nu je het zo uitlegt is het duidelijk. Ik was helemaal in de verwarring met de Disney Cruise.. daar gingen de reserveringen open om middernacht (in de VS) / :06:00 in NL. Ik was bang dat er iets mis wat met de reserveringen.
Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open. Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Blijkbaar waren de reserveringen al om 12:00 (nederlandse tijd) open. Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reser
Heb de my experience app op 1 gsm en tickets etc staan erin. Nu heb ik voor mijn privé een andere gsm moeten aanschaffen, my experience app erop geïnstalleerd maar nu staan daar bij inloggen niets van mijn tickets of reserveringen, zelfde app, zelfde inloggegevens enkel andere telefoon
Dat is vreemd. Zie je de tickets wel op de MDE website als je inlogt met hetzelfde Disney account?
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als i
Ja op de website heb ik ze, en ook op mijn werk gsm. Als ik het is nummer ingeeft, zegt het incorrect number
Vreemd! Dat zou niet moeten kunnen. Verwijder de MDE app van je prive telefoon, start deze vervolgens opnieuw op en installeer de app opnieuw. Log vervolgens in met het juiste Disney account.
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
Hoi iedereen! Weet iemand wanneer ik mijn dining plan ub de my experience app kan zien? Is dat op het moment dag ik online inchecken? Of de dag van aankomst? We gaan pas in april hoor, haha, maar iedere dag vanaf nu al voorpret!
Dan nog een vraagje, ik lees steeds meer over de disney gidtcards van target, is dat ook voor ons slim? Of is het niet anders dan gewoon een normale giftcard?
Hoi iedereen! Weet iemand wanneer ik mijn dining plan ub de my experience app kan zien? Is dat op het moment dag ik online inchecken? Of de dag van aankomst? We gaan pas in april hoor, haha, maar iedere dag vanaf nu al voorpret!
Dan nog een vraagje, ik lees steeds meer over de disney gidtcards van target, is dat ook voor ons slim? Of is het niet anders dan gewoon een normale giftcard?
Als je de hoeveelheid credits bedoeld in het dining plan, die zie je op je aankomstdag als je bent ingecheckt.
De cadeaukaarten van target zijn volgens mij gewoon dezelfde als die in Disney zelf alleen krijg je korting als je lid bent van Target.
En de laatste dining reservering is zojuist ook gemaakt. (Reserverings window was net pas open).
Hebben jullie nog tips, do's en don'ts. (Reis bevat: universal, wdw en disney cruise) Heb denk ik alles inmiddels geregeld, op 1 ding na. Vervoer van MCO naar hotel. Twijfel nog heel erg tussen ride-share (lyft/uber) of private transfer (orlando magical rides). Dit zou dan ook onze eerste ervaring met uber/lyft worden.
Voor wdw hebben we dining package. Universal hebben we totaal nog geen plannen mbt eten. Zijn daar aanraders qua restaurants.
Wij hebben private transfer gedaan, via Cast & Crew Transportation, en ze waren echt geweldig. Al onze koffers pasten, zelfs met extra koffer op de terugweg, dus dat was heel fijn. De koffers waren ook de reden dat we geen uber/lyft wilden doen, wetende dat 'm dat nooit zou worden.
Wij pakken altijd een Uber. Snel, efficient en kost ongeveer evenveel als een shuttleservice die er veel langer over doet en alleen op bepaalde tijden vertrekt. Geen problemen gehad met koffers. Bestel een Uber XL als je veel bagage hebt.
Ik ben t/m 13 november in Disneyworld. Het kerstseizoen begint officieel op de 14e, maar ik begrijp dat er al heel veel van te voren begint/klaar is. Weet iemand of dit ook zo is voor de "kerstdieren/poppen" in Animal Kingdom? Ik zou ze heel graag willen zien, maar ik ben bang dat ik net 1 dag te vroeg weg ben.
Ik ben t/m 13 november in Disneyworld. Het kerstseizoen begint officieel op de 14e, maar ik begrijp dat er al heel veel van te voren begint/klaar is. Weet iemand of dit ook zo is voor de "kerstdieren/poppen" in Animal Kingdom? Ik zou ze heel graag willen zien, maar ik ben bang dat ik net 1 dag te vroeg weg ben.
Decoratie is al eerder te zien, maar het entertainment, zoals de "kerstdieren" in Animal Kingdom begint normaal pas op de startdatum. Soms doen ze één of twee dagen ervoor previews, dus als je de laatste dag van je verblijf in Animal Kingdom bent, dan is er een kans dat je ze kunt zien (zal niet aangegeven staan op het programma).
Wij pakken altijd een Uber. Snel, efficient en kost ongeveer evenveel als een shuttleservice die er veel langer over doet en alleen op bepaalde tijden vertrekt. Geen problemen gehad met koffers. Bestel een Uber XL als je veel bagage hebt.
Wij waren met vier volwassenen en 4 grote (als in, zo groot als ze mogen van de vliegmaatschappijen, niet de 'standaard' medium) koffers, en twee handbagage koffers. Op de terugweg kwam er nog een medium koffer bij. Wij wilden het risico echt niet lopen. Waren we maar met twee had ik het wel gedurfd!
Wij waren met vier volwassenen en 4 grote (als in, zo groot als ze mogen van de vliegmaatschappijen, niet de 'standaard' medium) koffers, en twee handbagage koffers. Op de terugweg kwam er nog een medium koffer bij. Wij wilden het risico echt niet lopen. Waren we maar met twee had ik het wel gedurfd!
Daar heeft Uber de service UberXL, UberXXL en UberBag voor zodat je zeker bent dat iedereen met koffers mee kan. Makkelijk te selecteren in de app. Uiteraard moet je een vervoersmethode kiezen waar je je het fijnst bij voelt, wil alleen maar zeggen dat er ook bij Uber opties zijn voor gezelschappen met oversized bagage.
Onze UberXL de laatste keer WDW met 3 personen kon nog makkelijk een extra persoon kwijt met ieder de maximum afmeting koffer en handbagage per persoon.
Reacties
Nu je het zo uitlegt is het duidelijk. Ik was helemaal in de verwarring met de Disney Cruise.. daar gingen de reserveringen open om middernacht (in de VS) / :06:00 in NL. Ik was bang dat er iets mis wat met de reserveringen.
Al mijn gewenste reserveringen kunnen maken. De voorpret en het aftellen kan nu echt beginnen.
Kun je ze in de app opnieuw proberen te linken?
Werkt ook dat niet, dan zou ik even contact opnemen met de Disney klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com.
Dan nog een vraagje, ik lees steeds meer over de disney gidtcards van target, is dat ook voor ons slim? Of is het niet anders dan gewoon een normale giftcard?
De cadeaukaarten van target zijn volgens mij gewoon dezelfde als die in Disney zelf alleen krijg je korting als je lid bent van Target.
Hebben jullie nog tips, do's en don'ts. (Reis bevat: universal, wdw en disney cruise)
Heb denk ik alles inmiddels geregeld, op 1 ding na. Vervoer van MCO naar hotel.
Twijfel nog heel erg tussen ride-share (lyft/uber) of private transfer (orlando magical rides).
Dit zou dan ook onze eerste ervaring met uber/lyft worden.
Voor wdw hebben we dining package. Universal hebben we totaal nog geen plannen mbt eten. Zijn daar aanraders qua restaurants.
Ik ben t/m 13 november in Disneyworld. Het kerstseizoen begint officieel op de 14e, maar ik begrijp dat er al heel veel van te voren begint/klaar is. Weet iemand of dit ook zo is voor de "kerstdieren/poppen" in Animal Kingdom?
Ik zou ze heel graag willen zien, maar ik ben bang dat ik net 1 dag te vroeg weg ben.
Onze UberXL de laatste keer WDW met 3 personen kon nog makkelijk een extra persoon kwijt met ieder de maximum afmeting koffer en handbagage per persoon.