Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

134689105

Reacties

  • Hallo Allemaal,
    Ik ben 27/28 december in disney.
    Dus mocht je een jaarkaart willen aanschaffen met korting/
    Laat het me weten zodat we daar wat af kunnen spreken.
    Ik hoor het graag
    saris_andy@hotmail.com
    Gr
    Andy Saris
  • EmbarassedVvrijdag 17 november, zaterdag 18 november en eventueel zondag 19 november kunnen wij korting geven op jaarkaarten.Laugh
    CoolWIJ ZOEKEN NOG 3 STEMPELS!Surprised
    Wie kunnen wij verblijden en/of wie kan ons verblijden?!?!Wink
    Mail maar!
    winniethepoo_h@hotmail.com
    Groetjes Kim
  • wij zijn weer in disneyland vanaf 25 november ('s middags) t/m 27 november
    wil je graag 10% korting op de aanschaf van je jaarkaart laat het me wetenWink
  • Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

  • Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

    Heey wij zijn er 27-28 dec ik weet niet of jullie er dan ook zijn dan kan k je ermee helpen.
    Mail me maar als je dan kunt saris_andy@hotmail.com
  • Hoi Lars, ik heb even een vraag. Wij gaan 10 nov weer lekker voor 3 dagen naar Mickey en z'n vriendjes en dit keer gaat en vriend van ons ook mee, wij hebben een dreampass maar hij heeft nog geen tickets. Nu kunnen wij korting geven op dagkaarten van 20% maar geldt dat ook op een 3 dagen/ 2parken ticket? Want als dat niet zo is kunnen we beter een Fantasy voor hem kopen met 10% korting, daar alleen 10 nov een blockdag is. Het is toch zo dat als je op een blockdag een Fantasy koopt die blockdag vervalt?
  • Fenne zei:


    Hoi Lars, ik heb even een vraag. Wij gaan 10 nov weer lekker voor 3 dagen naar Mickey en z'n vriendjes en dit keer gaat en vriend van ons ook mee, wij hebben een dreampass maar hij heeft nog geen tickets. Nu kunnen wij korting geven op dagkaarten van 20% maar geldt dat ook op een 3 dagen/ 2parken ticket? Want als dat niet zo is kunnen we beter een Fantasy voor hem kopen met 10% korting, daar alleen 10 nov een blockdag is. Het is toch zo dat als je op een blockdag een Fantasy koopt die blockdag vervalt?

    Hoi Fenne,
    Nee, de korting op losse toegangstickets via jaarkaarthouders is alleen geldig op dagkaarten. Korting op meerdaagse tickets is alleen beschikbaar voor leden van de Shareholders Club. Een jaarkaart kan iedere dag worden aangeschaft, ook op een blockdag.
    Vragen over jaarkaarten gaarne niet in dit specifieke topic plaatsen. Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden, zijn in dit topic alleen concrete berichten over het aanbieden van of het vragen voor korting op bepaalde data toegestaan. Bedankt!
    Groetjes,
    Lars
  • hallow ij zijn er de 26 en kunnen je helpen
    laat maar weten of je nog interessen hebt mijn mail adres is n.bierstekers@live.nl


    Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

  • Hallo allemaal wij zijn 6,7,8 december in disneyland en met kerst.
    Wil je een jaarkaart aanschaffen en daar 10 % korting op hebben dan ben je bij mij op het juiste adres.
    Mail me en we kunnen een deal sluiten
    n.bierstekers@live.nl
  • Hallo, wij zijn van 23 t/m 25 december in DLP. Indien je korting wilt hebben bij aanschaf op je jaarkaart(en) laat me dat dan even weten op reggy.landegent@gmail.com.
    Ik hoor het graag. En Lars, complimenten voor deze site.
  • Disney Fans
    Wij zijn op 21, 22, 23 en 24 december 2012 vlak voor de kerstvakantie in Disneyland Parijs en op zoek naar mensen die ook in deze periode komen en graag 10% korting op hun nieuw aan te schaffen jaarkaart willen.
    Waarschijnlijk al bekend voor jullie, maar ook voor ons biedt dit voordelen, maar nog even voor de duidelijkheid en het waarom van de 10% korting!
    Wanneer jij een jaarkaart wil aanschaffen laat je dan door ons aanbrengen. Jij ontvangt dan 10% korting op de aan te schaffen jaarkaarten en wij ontvangen dan, voor het aanbrengen van een nieuwe 'jaarklant', per aangebrachte jaarkaart een stempel. Met 3 stempels krijgen wij dan weer één jaarkaart voor volgend jaar gratis, dus hebben we er allebei profijt van.
    Dus ben je geïnteresseerd in de aanschaf van een jaarkaart, wat al loont bij een entree vanaf 3 dagen, en je bent er in de periode van 21 t/m 24 december 2012 stuur mij dan een mail, dan nemen we contact op en kunnen we in Disneyland Parijs afspreken.
    Mailadres: trunk_adam@hotmail.com
    Alvast tot ziens in DisneyLand Parijs!
    M.v.g.
    P. v.d. Pluijm
    Amsterdam
  • Ook wij kunnen nog steplels gebruiken en 3 mensen aan korting helpen.
    we zijn er vanaf 24 november in de middag tm 27 november 2012
    mocht je interesse hebben mail me gerust
    brouns2004@zonnet.nl
    mvgr. Jolanda Brouns
  • Hallo,
    Mocht je er niet uitkomen met n.biersteker die hieronder aangeboden heeft om te helpen dan kun je altijd contact met mij opnemen. Wij zijn vanaf 24 december in Disney en kunnen ook nog wel wat stempels gebruiken voor onze verlenging en trekken daar graag even wat tijd voor uit voor jullie.
    Wonen jullie wel op verschillende adressen?
    Als je met 5 personen op één adres woont krijg je 20% korting zonder tussenkomst van iemand voor stempeltjes.
    Je kunt me bereiken op dit mail adres: cassandraprooy@hotmail.com
    Groetjes en wie weet tot horens.
    Cassandra
    hallow ij zijn er de 26 en kunnen je helpen
    laat maar weten of je nog interessen hebt mijn mail adres is n.bierstekers@live.nl


    Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

  • Hoi,
    wij zijn er vanaf de 23ste tot en met de 26ste,
    als je wilt afspreken mail dan maar even:
    sandyschouren@hotmail.com


    Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

  • Beste mensen,
    wij zijn zondag 23 december vanaf 10.00 uur in Disneyland Parijs en kunnen nog mensen korting geven op hun jaarkaarten,zodat wij de nodige stempels kunnen verdienen. We zijn er tot en met de 26ate. Als we elkaar kunnen helpen, mail of bel me dan maar.
    sandyschouren@hotmail.com of 06-26462505. Ik hoor graag van je.
  • Je kunt mij bellen 06-26462505 of mailen sandyschouren@hotmail.com


    Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

  • Hallo allemaal,
    Wij gaan dit jaar oud en nieuw vieren in Disneyland Parijs. Wij komen aan op 30 december en vertrekken weer naar huis op 2 januari.
    Wij hebben nog wel wat stempels nodig om onze jaarkaarten volgend jaar te kunnen verlengen. Dus bent u ook in deze periode in Disneyland Parijs en gaat u een jaarkaart aanschaffen? Wilt u graag de 10% korting en gunt u ons de stempels Wink, neem dan even contact met ons op via troepros@casema.nl zodat wij het één en ander kunnen afspreken.
    Groeten, Trudy
  • Hallo we gaan van zaterdag 01 decembert/m zondag 02 december naar Disneyland parijs en kunnen nog enkele stempels gebruiken voor de kids iemand intresse geef maar een seintje danny.decoster85@gmail.com.
    grt Stampertje
  • Hallo,
    Wij zijn van 18 tm 20 december in DLP en kunnen dan korting geven. Mail naar drumwizard@chello.nl als je er evt gebruik van wilt maken.
    groetjes Juul
  • Heey Allemaal,
    Wij zijn 27 + 28 december in disneyland dus mocht je een jaarpas willen met korting.
    Mail me dan even.
    saris_andy@hotmail.com
    Gr
    Andy
  • Wij gaan van 3 t/m 6 januari naar disneyland Parijs en kunnen nog aan 7 mensen 10% korting geven.
    Dus als u een jaarpas wilt aanschaffen in deze periode, we geven u graag 10% korting in ruil voor stempels.
    Mail me maar basenlobke@home.nl
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 22 en 23 December in Disney, wij kunnen 10% korting geven op een jaarkaart!
    Neem gerust contact met ons op om af te spreken.Wink
    bos2@scarlet.nl
    groetjes Bianca Bos
  • Hallo 27 en 28 december as. zijn wij in EuroDisney.
    Wij kunnen nog korting verlenen op jullie jaarkaarten.
    Contact: gerard6110@gmail.com
  • Hallo allen,
    Wij willen 3 jaarkaarten kopen, maar zoeken natuurlijk iemand die ons- en zichzelf - kunnen helpen met de 10 % korting en de stempels voor zichzelf.
    Wij staan vanaf 1e kerstdag op de camperparkeerplaats.
    Stuur even een mailtje zodat we wat kunnen afspreken.
    Groet, Fred

  • Hallo allen,
    Wij willen 3 jaarkaarten kopen, maar zoeken natuurlijk iemand die ons- en zichzelf - kunnen helpen met de 10 % korting en de stempels voor zichzelf.
    Wij staan vanaf 1e kerstdag op de camperparkeerplaats.
    Stuur even een mailtje zodat we wat kunnen afspreken.
    Groet, Fred

    Hoi
    Wij zijn er dan ook.als u nog korting nodig hebt hoor ik het graag.
    pega7472@hotmail.com
    Groet sandi

  • Hallo,
    Wij gaan op 26 december 2012 5 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen? (en wij de korting)

    Hoi
    Wij zijn er dan ook.heeft u nog korting nodig,hoor ik het graag .
    Groet sandi
    pega7472@hotmail.com
  • Hallo,
    wij gaan volgende week weer naar Disneyland Parijs. Wij zijn daar dan van dinsdag 1 t/m zondag 6 Januari 2013.
    Wij kunnen dan 10 % korting geven op jaarkaarten in ruil voor stempels. Dus mocht U overwegen om jaarkaarten aan te schaffen ( vaak goedkoper dan losse entreetickets ! ), kunt U mij mailen !
    email : esther.hennion@ziggo.nl
    Misschien tot volgende week !
  • Hallo,
    Wij willen 29 december 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kunnen wij helpen met de stempels en wie helpt ons met de korting?
    Ik hoor graag van jullie!
    Groet,
    Mark
  • Beste Mark,
    Ik kan u de korting geven.
    Mail mij op vanity_ramasray@hotmail.com. Vanuit daar kunnen wij afspreken.
    Mvg
    Vanity
  • Geregeld!
    Toppie
Log In of Registreer om te reageren.