Eerste keer korting geven

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo
Ik ga volgende week naar Disneyland en 2 vrienden van ons gaan ook een Dreampas aankopen.
Wij gaan hun korting geven.
Nu heb ik nog een paar vraagjes.
Kunnen ze ook ipv aan de kassa ginder via de website van Disney een inkomticket voor 1 dag aankopen? ( De prijs staat erop)
En deze aftrekken van het totaal van hun jaarkaart?
Of moet het echt een ticket zijn dat ginder aan de kassa's zijn aangekocht?
Dan als we gaan voor de korting, hoe moeten wij dat zeggen ginder dat wij hun korting geven ( Onze talen zijn dus echt niet goed :D )
En moet je zelf vragen voor het formulier voor stempels of krijg je dat zo?
Groetjes
Yentl

Reacties

  • Yentl zei:


    Hallo
    Ik ga volgende week naar Disneyland en 2 vrienden van ons gaan ook een Dreampas aankopen.
    Wij gaan hun korting geven.
    Nu heb ik nog een paar vraagjes.
    Kunnen ze ook ipv aan de kassa ginder via de website van Disney een inkomticket voor 1 dag aankopen? ( De prijs staat erop)
    En deze aftrekken van het totaal van hun jaarkaart?
    Of moet het echt een ticket zijn dat ginder aan de kassa's zijn aangekocht?
    Dan als we gaan voor de korting, hoe moeten wij dat zeggen ginder dat wij hun korting geven ( Onze talen zijn dus echt niet goed :D )
    En moet je zelf vragen voor het formulier voor stempels of krijg je dat zo?
    Groetjes
    Yentl

    Hoi Yentl,
    Zolang het om een dagkaart gaat (1 park of 2 parken) waar een prijs op staat vermeld, kan dit worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit waar het ticket is gekocht (in het resort bij de kassa's of onine). Alleen meerdaagse tickets, promotie dagkaarten zonder prijs en tickets als onderdeel van een arrangement kunnen hier niet voor worden gebruikt.
    Bij aankomst in een kantoor van Bureau Passeport Annuel kun je gewoon in het Engels vermelden dat je als bestaande jaarkaarthouder korting wilt geven aan de nieuwe jaarkaarthouders en je stempels wilt ontvangen. Om het zo duidelijk mogelijk te maken druk je het 'bon de commande' formulier af via de Jaarkaarten-pagina en laat je deze zien. De medewerkers weten dan direct wat de bedoeling is. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je uitleg Lars!
    Er staat dat dit formulier maar geldig is tot 7 november.
    Dus als ik nu maar 2 mensen korting geef en geen 3de dan ben ik er eigenlijk niets mee ofwel?
    Of kan ik dat overdragen naar de volgende periode?
    Groetjes
    Yentl
  • Yentl zei:


    Bedankt voor je uitleg Lars!
    Er staat dat dit formulier maar geldig is tot 7 november.
    Dus als ik nu maar 2 mensen korting geef en geen 3de dan ben ik er eigenlijk niets mee ofwel?
    Of kan ik dat overdragen naar de volgende periode?
    Groetjes
    Yentl

    Graag gedaan, Yentl! Het huidige formulier is geldig t/m 7 november. Daarna zal een nieuw formulier beschikbaar komen. Als je minder dan 3 stempels op het huidige formulier hebt, dan zullen de reeds gespaarde stempels niet meer geldig zijn na 7 november. Er is geen mogelijkheid om ze over te dragen naar de volgende periode. De bedoeling is om de 3 stempels per formulier te sparen binnen de geldigheidsduur van het parrainage formulier.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Is het huidige formulier voor stempels en korting al beschikbaar? Ik ga (via dit forum :-) ) met een beetje geluk mijn eerste 4 stempels verdienen en iemand anders aan 10% korting helpen. Ben nu op zoek naar het formulier dat na 7 nov geldig is.
    Groetjes,
    Jacqueline
  • jacqban zei:


    Hi Lars,
    Is het huidige formulier voor stempels en korting al beschikbaar? Ik ga (via dit forum :-) ) met een beetje geluk mijn eerste 4 stempels verdienen en iemand anders aan 10% korting helpen. Ben nu op zoek naar het formulier dat na 7 nov geldig is.
    Groetjes,
    Jacqueline

    Joi Jacqueline,
    De nieuwe formulieren (geldig van 8 november 2012 t/m 27 maart 2013) zijn nu beschikbaar als download op de Jaarkaarten-pagina.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.