Bestek in de restaurants

oktober 2012 aangepast in Disneyland Park
Goedendag,
Ik ga regelmatig naar disneyland parijs. Nu is het mij opgevallen dat je er eigenlijk altijd plastic bestek krijgt. Dit vind ik zelf niet echt fijn en handig om mee te eten.
Nu vraag ik mij dus af of het mogelijk is om van thuis uit bestek mee te nemen, dat je dan daar kan gebruiken om te eten??
Gaat dat geen problemen opleveren met de tassencontrole als je door de x-ray zou gaan en je hebt bestek bij??
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet of het mogelijk is of niet?
Alvast bedankt.
Groetjes Birgitte

Reacties


  • Goedendag,
    Ik ga regelmatig naar disneyland parijs. Nu is het mij opgevallen dat je er eigenlijk altijd plastic bestek krijgt. Dit vind ik zelf niet echt fijn en handig om mee te eten.
    Nu vraag ik mij dus af of het mogelijk is om van thuis uit bestek mee te nemen, dat je dan daar kan gebruiken om te eten??
    Gaat dat geen problemen opleveren met de tassencontrole als je door de x-ray zou gaan en je hebt bestek bij??
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet of het mogelijk is of niet?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,
    Plastic bestek krijg je alleen bij de counter service restaurants. De buffet en table service eetgelegenheden hebben gewoon normaal bestek beschikbaar. Het is echter niet toegestaan om eigen bestek het park in mee te nemen, vanwege de mogelijkheid om ze als 'wapen' te gebruiken. Bij de tassencontrole kunnen ze je staande houden en moet je het bestek inleveren. Grote tassen moeten sowieso door de scanner en daar kom je met bestek niet doorheen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie.
    Dan weet ik dat ik dat niet hoef mee te nemen.
    Groetjes Birgitte
Log In of Registreer om te reageren.