Viering verjaardag verassing

Hallo allemaal. Mijn moeder wordt 23 juli 65. Mijn vader heeft mij gevraagd om te regelen dat mijn ma, mijn schoonzus en ik, dat weekend in Disney zijn. Wij vertrekken donderdag 21 juli naar partner hotel campenille. Heb zelf een jaarkaart. Reservering voor 22 en 23 juli is geregeld en ook reservering voor avondeten bij new Port bay hotel op de dag van haar verjaardag. Helemaal prima. Maar ik vraag me af… zijn er dingen te regelen voor haar verjaardag in Disney? Vb dat ze iets speciaals in het park kunnen regelen ( uiteraard op aanvraag en betaling). Taart bij het eten vind ik zelf niks. Mijn moeder is geen grote eter dus avond eten is voldoende. Daarom heb ik het lopend buffet gekozen.
Iemand een leuk idee of zelf al een keer iets geregeld ? En is campenille een beetje leuk hotel ?

Reacties

  • Campanile is heel basic, maar moet ook zeggen dat ik ook niet heel veel verder gekeken heb dan onze kamer en de ontbijt ruimte, haha!

    Voor Disney zelf zou je kunnen zorgen dat je een Happy Birthday Badge bij je hebt (voor het geval ze bij Disney op zijn) voor leuke interacties met Cast Members en characters in het park! Er is ook champagne te krijgen in het park, als dat iets voor jullie is. Is €15, maar je mag het glas houden.

    Verder zou ik zo zelf niks kunnen bedenken, misschien hebben andere nog leuke ideeën!
  • CarmenV zei:

    Campanile is heel basic, maar moet ook zeggen dat ik ook niet heel veel verder gekeken heb dan onze kamer en de ontbijt ruimte, haha!

    Voor Disney zelf zou je kunnen zorgen dat je een Happy Birthday Badge bij je hebt (voor het geval ze bij Disney op zijn) voor leuke interacties met Cast Members en characters in het park! Er is ook champagne te krijgen in het park, als dat iets voor jullie is. Is €15, maar je mag het glas houden.

    Verder zou ik zo zelf niks kunnen bedenken, misschien hebben andere nog leuke ideeën!

    Kan gewoon een eigen gekocht badge/button zijn toch ?
  • Volgens mij wel! Daarom zeg ik ook ervoor te zorgen dat je er sowieso één bij hebt!
Log In of Registreer om te reageren.