Enkel invoice tickets ontvangen

Hallo
Op 5 juli bestelden we tickets voor Disney World 4 Day Theme Park Base Tickets met startdatum 1 augustus (2 volwassenen + kind). Helaas hebben we tot hiertoe enkel een Invoice ontvangen met een referentiecode maar geen confirmation number of een 12-digitcode. We hebben deze code nodig om onze dagen in de parken te reserveren en probeerden al zowat alles om contact te krijgen met Disney. Ook het gratis nummer werkt niet. Weten echt niet meer wat we moeten doen. Een mail met de echte tickets hebben we tot hiertoe nog steeds niet ontvangen. Hopelijk kan iemand ons hier verder helpen...

Reacties

  • Hallo
    Op 5 juli bestelden we tickets voor Disney World 4 Day Theme Park Base Tickets met startdatum 1 augustus (2 volwassenen + kind). Helaas hebben we tot hiertoe enkel een Invoice ontvangen met een referentiecode maar geen confirmation number of een 12-digitcode. We hebben deze code nodig om onze dagen in de parken te reserveren en probeerden al zowat alles om contact te krijgen met Disney. Ook het gratis nummer werkt niet. Weten echt niet meer wat we moeten doen. Een mail met de echte tickets hebben we tot hiertoe nog steeds niet ontvangen. Hopelijk kan iemand ons hier verder helpen...

    Hoi Gladysje,

    Na het bestellen van de tickets heb je een bevestigingsmail ontvangen met het boekingsnummer, bestaande uit 8 cijfers (#xxxxxxxx). Ga vervolgens naar https://www.disneyworld.eu/plan/ en log in met je Disney account. Als je de tickets met hetzelfde mailadres hebt besteld dan je Disney account, dan zijn deze mogelijk al gelinkt. Zo niet, ga dan naar het kopje 'My Plans, Reservations and Tickets' en klik op 'Add more plans' en in het pulldown menu 'Link Reservations and Purchases'. Kies voor 'Tickets' en vul het boekingsnummer in.

    Werkt dit niet, neem dan contact op met de klantenservice van The Walt Disney Travel Company door te bellen naar +44 20 3666 9911. Zij kunnen dit voor jullie nakijken.

    Groetjes,
    Lars
  • Ook al een paar keer geprobeerd maar werkt helaas niet. Ook via de chat staan ze ons helaas niet te woord. We proberen te bellen. Alvast bedankt voor de hulp.

    Mvg

    Gladys
  • Ook al een paar keer geprobeerd maar werkt helaas niet. Ook via de chat staan ze ons helaas niet te woord. We proberen te bellen. Alvast bedankt voor de hulp.

    Mvg

    Gladys

    Dat is vervelend. Onze ervaring is dat ze via het bovenvermelde telefoonnummer kunnen helpen met dergelijke problemen om tickets te koppelen. Wij gaan in oktober naar WDW met een compleet verblijf (hotel + tickets) en dat ging op dezelfde manier wel goed, dus ik ben benieuwd wat dan het probleem is.
  • Ook al een paar keer geprobeerd maar werkt helaas niet. Ook via de chat staan ze ons helaas niet te woord. We proberen te bellen. Alvast bedankt voor de hulp.

    Mvg

    Gladys

    Heb je je dit ook op verschillende devices geprobeerd? Bij mij werkte het op m'n telefoon niet, maar op de laptop of tablet wel...
    Groetjes Petra
Log In of Registreer om te reageren.