Nieuwsgierig naar mysterie; drukte after hours

Goedenavond,
Wij komen zonet bij DLP vandaan en daar viel me iets op wat ik moeilijk kan verklaren.
Het park sluit vandaag om 20.00hr. Dus hebben we fantastisch mogen genieten van de Dlight show en opvolgende kerstmis vuurwerk show.
Toen dat klaar was, schuifelend naar buiten met een paar duizend anderen.
Wat mijn verbazing schetste bij het voorbij lopen van de tassen controle was dat het daar nog steeds ontzettend druk was. Sterker, wandelend richting parking, kwamen meer mensen van de parking richting tassen controle dan andersom. Vraagtekens alom waarom. Nu zie ik net dat het park gesloten is, maar de rides nog steeds een wachttijd aangeven. Tot met een openingstijd tot 00:00hr. Zijn we nu iets aan het missen of is het park "besloten" geopend after hours?
Iemand die hier kaas van kan maken?

Reacties

  • Het kan zijn dat het park voor een privé evenement afgehuurd is, komt regelmatig voor dat, vooral grote Franse, bedrijven dit doen voor hun klanten en/of personeel
  • Robin_ zei:

    Goedenavond,
    Wij komen zonet bij DLP vandaan en daar viel me iets op wat ik moeilijk kan verklaren.
    Het park sluit vandaag om 20.00hr. Dus hebben we fantastisch mogen genieten van de Dlight show en opvolgende kerstmis vuurwerk show.
    Toen dat klaar was, schuifelend naar buiten met een paar duizend anderen.
    Wat mijn verbazing schetste bij het voorbij lopen van de tassen controle was dat het daar nog steeds ontzettend druk was. Sterker, wandelend richting parking, kwamen meer mensen van de parking richting tassen controle dan andersom. Vraagtekens alom waarom. Nu zie ik net dat het park gesloten is, maar de rides nog steeds een wachttijd aangeven. Tot met een openingstijd tot 00:00hr. Zijn we nu iets aan het missen of is het park "besloten" geopend after hours?
    Iemand die hier kaas van kan maken?

    Zoals mcjas al aangeeft, zijn er in de kerstperiode veel private events na sluitingstijd waarbij het Disneyland Park wordt afgehuurd door (grote) bedrijven.
Log In of Registreer om te reageren.