Jaarpassen vergeten wat nu ?

Kan iemand toevallig mij zeggen of er mogelijkheden zijn om toch het park in te mogen ? Mijn dochter is thuis haar tas met onze jaarpassen vergeten en we zijn nu dus bij disney …
Is er iets wat we hier nog kunnen regelen ? We hebben online een reservering gemaakt en ook de bevestiging hiervan gehad , we hebben onze paspoorten bij en het bankpasje waar het abonnement van afgeschreven word maandelijks .
Ik heb denk al 6 jaar een abonnement met ons gezin van 5 en dit is gelukkig nooit gebeurt eerder…. Echt balen…

Reacties

  • Kan iemand toevallig mij zeggen of er mogelijkheden zijn om toch het park in te mogen ? Mijn dochter is thuis haar tas met onze jaarpassen vergeten en we zijn nu dus bij disney …
    Is er iets wat we hier nog kunnen regelen ? We hebben online een reservering gemaakt en ook de bevestiging hiervan gehad , we hebben onze paspoorten bij en het bankpasje waar het abonnement van afgeschreven word maandelijks .
    Ik heb denk al 6 jaar een abonnement met ons gezin van 5 en dit is gelukkig nooit gebeurt eerder…. Echt balen…

    Bij de loketten langs tussen 12 en 5 (kan altijd 's ochtends vragen uiteraard of je al mag) en nieuwe laten drukken voor €40 per kaart is het enige wat ik kan verzinnen.
  • Kan iemand toevallig mij zeggen of er mogelijkheden zijn om toch het park in te mogen ? Mijn dochter is thuis haar tas met onze jaarpassen vergeten en we zijn nu dus bij disney …
    Is er iets wat we hier nog kunnen regelen ? We hebben online een reservering gemaakt en ook de bevestiging hiervan gehad , we hebben onze paspoorten bij en het bankpasje waar het abonnement van afgeschreven word maandelijks .
    Ik heb denk al 6 jaar een abonnement met ons gezin van 5 en dit is gelukkig nooit gebeurt eerder…. Echt balen…

    Zoals Carmen al aangeeft, een nieuwe aanvragen bij de BPA loketten waarbij je €40 betaald. De geldigheid blijft hetzelfde, maar je zult die extra kosten moeten betalen.
Log In of Registreer om te reageren.