Werken de loopbanden vanaf parking naar park inmiddels weer?

Hoi,

Toen we in september in Disneyland waren waren ze nog druk bezig met het schilderen van de poorten boven de loopbanden die van de parking naar het park gaan. Daardoor waren de loopbanden gesloten. Weet iemand of ze inmiddels daarmee klaar zijn en dat de loopbanden het weer doen? Het was namelijk best veel lopen en elk stukje hulp helpt. We gaan begin december weer, dus hopen dat ze het dan weer doen.

(Normaal gesproken konden we op de invalide plaatsen staan bij Disneyland Hotel, maar die was nog in verbouwing en zal in december misschien ook nog zo zijn).

Reacties

  • Twee weken geleden waren ze nog gesloten in elk geval.
  • Hoi,

    Toen we in september in Disneyland waren waren ze nog druk bezig met het schilderen van de poorten boven de loopbanden die van de parking naar het park gaan. Daardoor waren de loopbanden gesloten. Weet iemand of ze inmiddels daarmee klaar zijn en dat de loopbanden het weer doen? Het was namelijk best veel lopen en elk stukje hulp helpt. We gaan begin december weer, dus hopen dat ze het dan weer doen.

    (Normaal gesproken konden we op de invalide plaatsen staan bij Disneyland Hotel, maar die was nog in verbouwing en zal in december misschien ook nog zo zijn).

    Een deel van de loopbanden is al open, maar nog niet alles wegens werkzaamheden aan de tenten. Onduidelijk wanneer alles zou moeten werken en operationeel is.
  • Toen wij er op 16 oktober waren werkten (vanaf het park gezien, dus terug naar de parkeerplaats) de eerste grote nog niet, en daarna de eerste 2 wel
  • Ter info. Ik ben deze week in Disneyland en die laatste lange loopband naar het park werkt (nog steeds) niet. Is erg jammer want dat stukje gaat juist omhoog en is zwaar duwen met de rolstoel. We zien wel een monteur bij de loopband dus ze zijn er wel mee bezig. De monteur kon alleen spaans dus ik kon niet te weten komen hoe lang het zou duren.
  • Hou er wel rekening mee dat officieel rolstoelen en buggy's niet op de loopband mogen.
  • ja dit zagen we nu ook idd. Ik snap het wel vanwege veiligheid.
    Dan zou 1 iemand met lege rolstoel naast de loopband kunnen lopen. is lichter dan met persoon erin. ;)
Log In of Registreer om te reageren.