Gegarandeerde toegang shows: Doen of niet?

Lieve mensen,

Over een kleine maand ga ik, voor het eerst in meer dan 15 jaar, weer naar Disneyland Parijs. De laatste keer dat ik daar was, was nog in het Animagique en Cinémagique tijdperk. In die jaren is er dus heel wat veranderd. Zo zie ik dat er tegenwoordig tickets te koop zijn voor een gegarandeerde toegang tot de shows in de parken.

Ik vroeg me af hoe "noodzakelijk" het is om zo'n ticket aan te schaffen. Ik ga in Februari (dus een relatief kalme periode) én ik ben 5 dagen daar, dus er is niet echt haast om een specifieke show op een specifiek moment te zien.

Kunnen jullie me adviseren? Alvast enorm bedankt!

Reacties

  • Flynn zei:

    Lieve mensen,

    Over een kleine maand ga ik, voor het eerst in meer dan 15 jaar, weer naar Disneyland Parijs. De laatste keer dat ik daar was, was nog in het Animagique en Cinémagique tijdperk. In die jaren is er dus heel wat veranderd. Zo zie ik dat er tegenwoordig tickets te koop zijn voor een gegarandeerde toegang tot de shows in de parken.

    Ik vroeg me af hoe "noodzakelijk" het is om zo'n ticket aan te schaffen. Ik ga in Februari (dus een relatief kalme periode) én ik ben 5 dagen daar, dus er is niet echt haast om een specifieke show op een specifiek moment te zien.

    Kunnen jullie me adviseren? Alvast enorm bedankt!

    Ik zou het vrijwel nooit noodzakelijk noemen! Ook met een gekocht ticket moet je alsnog 30 minuten van te voren aanwezig zijn, dus dan kun je net zo goed gewoon in de rij gaan staan, haha!

    Bereid je wel voor op dat februari sinds COVID niet meer relatief kalm is geweest, zeker niet in bepaalde vakantieperiodes!
  • Flynn zei:

    Lieve mensen,

    Over een kleine maand ga ik, voor het eerst in meer dan 15 jaar, weer naar Disneyland Parijs. De laatste keer dat ik daar was, was nog in het Animagique en Cinémagique tijdperk. In die jaren is er dus heel wat veranderd. Zo zie ik dat er tegenwoordig tickets te koop zijn voor een gegarandeerde toegang tot de shows in de parken.

    Ik vroeg me af hoe "noodzakelijk" het is om zo'n ticket aan te schaffen. Ik ga in Februari (dus een relatief kalme periode) én ik ben 5 dagen daar, dus er is niet echt haast om een specifieke show op een specifiek moment te zien.

    Kunnen jullie me adviseren? Alvast enorm bedankt!

    Zoals Carmen hierboven al aangeeft is het niet noodzakelijk om gegarandeerde plekken te reserveren. Op tijd in de rij gaan staan bij de populaire shows, zoals The Lion King: Rhythms of the Pride Lands en Together: A Pixar Musical Adventure geeft gewoon toegang.
  • Hey Carmen en Lars,

    Enorm bedankt voor jullie reacties!
Log In of Registreer om te reageren.