Admiral's Floor - Disney's Newport Bay Club

april 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hoi Lars,
Is het mogelijk om op de admirals floor het 's morgens door de roomservice een verjaardagstaart te laten brengen?Zoja hoe gaat dit in zijn werk en kan dit ook gewoon contant betaalt worden of alleen met creditcard?Misschien kun je ook de kosten hiervan achterhalen.

Reacties

  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Is het mogelijk om op de admirals floor het 's morgens door de roomservice een verjaardagstaart te laten brengen?Zoja hoe gaat dit in zijn werk en kan dit ook gewoon contant betaalt worden of alleen met creditcard?Misschien kun je ook de kosten hiervan achterhalen.

    Hoi nala,
    Een verjaardagstaart is normaal gesproken alleen te bestellen in restaurants met tafelbediening of buffetservice. Je zult bij de conciërge van het hotel moeten navragen of dat ook via roomservice naar de kamer gebracht kan worden. Het verschuldigde bedrag van de verjaardagstaart wordt toegevoegd aan de kamerrekening. De betaling volgt bij het uitchecken. Disney heeft het liefst dat de betaling per credit card wordt gedaan, maar contant betalen is mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars
    Voor ons volgende bezoek aan Disney willen we Newport Bay Club boeken.
    Is de admiral's floor ok? En heb ik het goed dat ik met mijn jaarkaart korting kan krijgen voor deze floor?
    Want als ik me niet vergis zijn hier ook vip fastpasses bij?
    We wilden eigenlijk hotel new york boeken, de empire state club kamers. Maar we hebben nog een vakantie en Disney in december voor de boeg.
    Dus als ik nu een beetje kan uitsparen voor bijna dezelfde service... Laugh
    Ik kijk uit naar je reactie!
  • Hallo lars,
    Weet jii of er bij het ontbijt op de admirals floor ook disney figuren bij zijn? Net zoals bij de golden forest club in seqouia lodge? Blijf steeds twijfelen over het hotel waar we heen gaan :D bedankt alvast
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Hallo lars,
    Weet jii of er bij het ontbijt op de admirals floor ook disney figuren bij zijn? Net zoals bij de golden forest club in seqouia lodge? Blijf steeds twijfelen over het hotel waar we heen gaan :D bedankt alvast
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Er is geen ontbijt met de Disney figuren in Disney's Newport Bay Club. De Admiral's Floor is niet vergelijkbaar met de andere 'castle club niveau's' in het Disneyland Hotel, Disney's Hotel New York en Disney's Sequoia Lodge. Op de Admiral's Floor krijgt je een eigen receptie, Bell-service en roomservice. Er is geen Disney Hotel FASTPASS beschikbaar. De VIP FASTPASS® is alleen voor suites. Alle familiekamers bevinden zich op deze etage.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je reactie! Ok dan is de keuze nu makkelijker gemaakt en definitief. Wij gaan naar newport bay en boeken dan gewoon ontbijt bij cafe mickey erbij (is neem ik aan hetzelfdr assortiment als hotel). Kan nu al nirt meer wachten :D
  • Shireen zei:


    Bedankt voor je reactie! Ok dan is de keuze nu makkelijker gemaakt en definitief. Wij gaan naar newport bay en boeken dan gewoon ontbijt bij cafe mickey erbij (is neem ik aan hetzelfdr assortiment als hotel). Kan nu al nirt meer wachten :D

    Hoi Shireen,
    Graag gedaan. Het ontbijtbuffet bij Café Mickey is vergelijkbaar met de buffetten in Disney's Newport Bay Club en Disney's Sequoia Lodge. Heel veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.