Indiana Jones et le Temple du Péril

januari 2014 aangepast in Disneyland Park
Hoi,
ik heb horen zeggen dat de rollercoaster indiana jones dicht gaat voor een make-over van het decor. Is deze informatie correct? Wat gaan ze dan juist doen en hoe lang gaat het duren eer de attractie weer open gaat? Zou graag met mijn petekind weekendje gaan en hij is nogal gek op rollercoasters dus zou jammer zijn als we in een periode gaan dat deze attractie gesloten is.
alvast bedankt

Reacties

  • patvhb zei:


    Hoi,
    ik heb horen zeggen dat de rollercoaster indiana jones dicht gaat voor een make-over van het decor. Is deze informatie correct? Wat gaan ze dan juist doen en hoe lang gaat het duren eer de attractie weer open gaat? Zou graag met mijn petekind weekendje gaan en hij is nogal gek op rollercoasters dus zou jammer zijn als we in een periode gaan dat deze attractie gesloten is.
    alvast bedankt

    Hoi patvhb,
    Indiana Jones is sinds 7 januari gesloten voor een zeer omvangrijke onderhoudsbeurt. Het complete decor wordt afgebroken en opnieuw opgebouwd. Daarnaast wordt de baan zelf ge-upgrade met nieuwe veiligheidssystemen en wordt de looping vervangen. De sluiting gaat enkele maanden duren met een heropeningsdatum van 28 mei 2014. Ik zou deze opening echter vrij ruim nemen, aangezien veel afhankelijk is van de weersomstandigheden. Als het dus belangrijk is dat Indiana Jones open is tijdens jullie verblijf, dan zou ik ergens vanaf midden juni een bezoek plannen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    bedankt voor de snelle reactie. Het mocht misschien ook wel eens een onderhoudsbeurt krijgen. En het nieuwe veiligheidssysteem is natuurlijk ook een belangrijke aanpassing. Ik denk dat ik dan ga wachten tot de zomer om te gaan, er is dan tenslotte volgens mij ook de opening van ratatouille.
    Groetjes
  • patvhb zei:


    Hoi Lars,
    bedankt voor de snelle reactie. Het mocht misschien ook wel eens een onderhoudsbeurt krijgen. En het nieuwe veiligheidssysteem is natuurlijk ook een belangrijke aanpassing. Ik denk dat ik dan ga wachten tot de zomer om te gaan, er is dan tenslotte volgens mij ook de opening van ratatouille.
    Groetjes

    Graag gedaan! Ratatouille heeft nog geen officiële openingsdatum, maar de verwachting is vanaf begin juli (start van het zomerseizoen). Volg DiscoverTheMagic.nl via social media (Facebook en/of Twitter) voor de laatste updates uit Parijs!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.