Disney's Halloween Party (31 oktober)

mei 2014 aangepast in Algemeen
Graag wil ik dit jaar met Halloween (30okt./31okt./1nov.) naar Disneyland Parijs. Dit wil ik zo snel mogelijk gaan boeken, maar nu heb ik gelezen dat er voor het Halloweenfeest op 31 oktober 2014 speciale entreekaartjes nodig zijn. Deze kan ik echter nergens vinden. Heeft iem. een idee hoe ik hieraan kan komen? Alvast hartelijk dank. Irma Blik.
(Mocht ik mijn vraag toch in een verkeerde categorie hebben gezet, dan vast mijn excuses)

Reacties


  • Graag wil ik dit jaar met Halloween (30okt./31okt./1nov.) naar Disneyland Parijs. Dit wil ik zo snel mogelijk gaan boeken, maar nu heb ik gelezen dat er voor het Halloweenfeest op 31 oktober 2014 speciale entreekaartjes nodig zijn. Deze kan ik echter nergens vinden. Heeft iem. een idee hoe ik hieraan kan komen? Alvast hartelijk dank. Irma Blik.
    (Mocht ik mijn vraag toch in een verkeerde categorie hebben gezet, dan vast mijn excuses)

    Hoi Irma,
    De tickets voor Disney's Halloween Party op 31 oktober 2014 zijn nog niet in de verkoop. De verwachting is dat deze tickets deze zomer in de beschikbaar komen. Like ons op Facebook en/of volg ons via Twitter voor het laatste nieuws uit Disneyland, inclusief ticket informatie.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik wil met mijn vriend graag 31 oktober naar de Halloween Party.
    Is daar al meer over bekend.
    Wat gaan de kaarten kosten ( met een dreampaspoort) en van hoe laat tot hoe laat is het park dan open>
    Weet jij of de kaartverkoop erg hard gaat of zijn de kaarten die dag ook nog in het park te koop?
    Groeten Amanda
  • amanda4 zei:


    Hoi Lars,
    Ik wil met mijn vriend graag 31 oktober naar de Halloween Party.
    Is daar al meer over bekend.
    Wat gaan de kaarten kosten ( met een dreampaspoort) en van hoe laat tot hoe laat is het park dan open>
    Weet jij of de kaartverkoop erg hard gaat of zijn de kaarten die dag ook nog in het park te koop?
    Groeten Amanda

    Hoi Amanda,
    De tickets voor Disney's Halloween Party op 31 oktober 2014 zijn nog niet verkrijgbaar. Normaal gesproken komen ze in de zomer beschikbaar. Een ticket voor deze avondhappening gaat €41,- per persoon kosten. Dream jaarkaarthouders krijgen hier 30% korting op. Deze avond duurt van 20:30 uur tot 01:00 uur en is ieder jaar uitverkocht. Op de dag zelf zullen er geen kaarten meer beschikbaar zijn. Bestel ze dus vooraf als je verzekerd wilt zijn van tickets. Zodra ze in de verkoop gaan, maak ik daar melding van. Volg ons op Facebook en/of Twitter om op de hoogte te blijven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik zag dat de Halloween Tickets in de verkoop zijn.
    Hoe kan ik deze met de dreampas korting bestellen?
    Groetjes Amanda
  • amanda4 zei:


    Hoi Lars,
    Ik zag dat de Halloween Tickets in de verkoop zijn.
    Hoe kan ik deze met de dreampas korting bestellen?
    Groetjes Amanda

    Hoi Amanda,
    Tickets voor Disney's Halloween Party met jaarkaartkorting kunnen alleen worden besteld door te bellen naar de Disney reserveringslijn of in het resort bij de kassa's.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wel telefoonnummer moet ik daarvoor gebruiken>
    hetzelfde als waarmee je een prijs opvraagt voor een hotel met dream koring?
    Die zijn namelijk alleen van maandag tot en met vrijdag te bereiken.
    Zouden er dan nog tickets zijn???
  • amanda4 zei:


    Hoi Lars,
    Wel telefoonnummer moet ik daarvoor gebruiken>
    hetzelfde als waarmee je een prijs opvraagt voor een hotel met dream koring?
    Die zijn namelijk alleen van maandag tot en met vrijdag te bereiken.
    Zouden er dan nog tickets zijn???

    Hetzelfde nummer als overige reserveringen, Amanda (0900-0654). De tickets zijn pas net in de verkoop, dus ze zullen de komende weken nog (online) beschikbaar zijn. Je kunt gerust maandag bellen. In oktober zijn ze normaal gesproken alleen nog aan de kassa verkrijgbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor de snelle informatie Lars.
    Ik ga maandag zeker bellen:0
    Groeten
  • Hallo Lars,
    ik zoek me een ongeluk, maar zie nergens de mogelijkheid om tickets voor de Halloween Party avond te kopen. Betekent dit dat ze al uitverkocht zijn? *SLIK*
  • januari 2020 aangepast


    Hallo Lars,
    ik zoek me een ongeluk, maar zie nergens de mogelijkheid om tickets voor de Halloween Party avond te kopen. Betekent dit dat ze al uitverkocht zijn? *SLIK*

    Hoi Disneywaar,
    De tickets voor Disney's Halloween Party zijn nog niet uitverkocht. Disney heeft ze echter 'verstopt' op hun website. Ga naar de site van Disney en klik op 'Tickets' in de linkerbalk (bovenaan). Klik vervolgens op het tabblad 'Avondhappenings' en bestel hier je tickets voor de Halloween Party. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Ha, dankjewel Lars, ik heb ze gevonden! (Schrok ervan Wink)
    Krijg je me de fantasy pass ook korting of is dat alleen voor de dream pass?
    Groetjes, Anja

  • Ha, dankjewel Lars, ik heb ze gevonden! (Schrok ervan Wink)
    Krijg je me de fantasy pass ook korting of is dat alleen voor de dream pass?
    Groetjes, Anja

    Graag gedaan, Anja!
    Ook met een Fantasy krijg je korting op de tickets voor de Halloween Party, alleen is de korting helaas online niet beschikbaar. Hiervoor zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga ze bellen!
    Nogmaals bedankt Lars, prachtige site heb je trouwens :)

  • Ik ga ze bellen!
    Nogmaals bedankt Lars, prachtige site heb je trouwens :)

    Graag gedaan, Anja, en dank voor de complimenten! Veel griezelig leuk plezier in Disneyland!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars ! Het is gelukt, heb ze vandaag besteld :)
    We hebben er al vreselijk veel zin in. Al sinds 2008 een abonnement, maar nooit in de gelegenheid geweest deze avond te bezoeken. Nu gaat het dus gebeuren!
  • Hallo,
    Voor de degene die nog met Halloween willen gaan, ik heb nog 2 overnachtingen te koop in het Magic Circus Hotel incl. ontbijt
    Aankomst is op 31 oktober
    Deze voucher is over te nemen voor € 155,-- (gekocht via vakantieveilingen)
    kaarten zijn niet inbegrepen
    Halloween kaarten met evt jaarkaart korting zijn nu nog te koop via 0900-0654
    Mail me als je interesse hebt op b.o..kneteman@ziggo.nl
    groet
    Oscar
Log In of Registreer om te reageren.