Druk in Juni?

mei 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo,
Ik heb eens een vraag, Wij gaan volgende week 9 en 10 Juni 2 dagen naar Disneyland Parijs Sequoia Lodge. Nu heb ik een vraag betreffende de wachttijden van attracties. Ik zag dat het zelf realtief rustig was op de planner op deze site.
Nu ga Ik met 2 Kinderen waarvan mijn neefje die adhd en autisme heeft. Hij kan soms heel moeilijk het begrip opbrengen dat hij moet wachten. Nu denken jullie misschien ja iedereen moet wachten. Maar dit moeten we hem echt heel duidelijk uitleggen. Nu hebben wij bewust gekozen vor een relatief rustige periode. Maar kan mij iemand vertellen wat ongeveer de wachttijden zijn. We nemen ook onze docher van 3 mee,wat raden jullie aan om echt te zien met een kleine?
Ontbijten kan dit ook in cafe mickey bij dit Hotel?
Sorry als ik dit bericht verkeerd plaats ben nieuw hier:)
Groetjes Angie

Reacties

  • Hoi Angie,
    Als je een doktersverklaring mee brengt kun je in het park een speciale pas krijgen, waarmee je de drukte geheel kan omzeilen door via de uitgang van de attractie naar binnen te gaan. Heel belangrijk is wel dat je hiervoor een doktersverklaring nodig hebt! Die verklaring mag niet ouder zijn dan drie maanden, moet in het Engels of Frans zijn en moet persoonlijk zijn. Je kunt de zogeheten EAC krijgen in City Hall!
    Je moet dan alleen nog rekening houden met het feit dat je niet altijd voor meer als 1 begeleider de EAC kan krijgen, met als gevolg dat de rest van de groep dan dus gewoon in de wachtrij moet gaan staan.
    Suc6 en veel plezier toegewenst!
    Frank
  • Dankjewel Frank voor je reactie. Ik zal dit aan zijn ouders vragen of ze dit kunnen regelen. Zou een hoop schelen. Mocht het niet druk zijn heb ik hem niet nodig maar dat zien we dan wel weer.
    Nog een vraagje: Weet je toevallig ook of de characters van Frozen al rondlopen in het park? Mijn dochter vind Elsa en Anna helemaal te gek. De andere princessen boeien haar niks maar die 2 schijnen toch echt iets te hebben schijnbaar:)
    Groetjes Angie

  • Dankjewel Frank voor je reactie. Ik zal dit aan zijn ouders vragen of ze dit kunnen regelen. Zou een hoop schelen. Mocht het niet druk zijn heb ik hem niet nodig maar dat zien we dan wel weer.
    Nog een vraagje: Weet je toevallig ook of de characters van Frozen al rondlopen in het park? Mijn dochter vind Elsa en Anna helemaal te gek. De andere princessen boeien haar niks maar die 2 schijnen toch echt iets te hebben schijnbaar:)
    Groetjes Angie

    Hoi Angie,
    Anna en Elsa doen helaas geen meet & greets in Disneyland Parijs, maar zijn wel samen met Olaf dagelijks te zien in Disney Magic on Parade (Disneyland Park). Meer informatie over deze parade: http://www.discoverthemagic.nl/entertainment/disney-magic-on-parade/. Volgens de laatste geruchten zouden Anna en Elsa wellicht tijdens het kerstseizoen in het Disneyland Park te zien zijn voor een ontmoeting met bezoekers.
    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars voor je antwoord.
    Dan zal ze wrl haar ogen uitkijken tijdens de parade.
    groetjes angie
Log In of Registreer om te reageren.