CE Multi-Avantages en andere aanbieders

13468912

Reacties

  • MiniMe zei:


    Het sprookje krijgt naar mijn gevoel vast nog een staartje...

    Ach weet je ilsuh ten eerste ben ik iemand van principes en ten tweede een Hollander...............en van beiden vraag ik me af, of ik er nu meer last- , of profijt van heb ! hahahaha
    Au revoir, Fred

  • MarjanH zei:


    Ik heb CE inmiddels gemaild met de vraag of onze kaarten gewoon geldig blijven. Anders laat ik het geld terug storten en koop ik daar ter plekke wel jaarkaarten. We gaan over 2 weken al, dus te laat voor het opnieuw aanvragen van de jaarkaarten.

    Hey Marjan !
    Zou je ons een plezier willen doen en vertellen hoe t gegaan is , als je terugbent ?
    Veel plezier in ieder geval.....................en doe je wodka in een plastic fles !!! hahahaha
    Fred
    Gisteravond al antwoord van mevrouw Diaz en de kaarten zijn gewoon geldig.
  • MarjanH zei:



    MarjanH zei:


    Ik heb CE inmiddels gemaild met de vraag of onze kaarten gewoon geldig blijven. Anders laat ik het geld terug storten en koop ik daar ter plekke wel jaarkaarten. We gaan over 2 weken al, dus te laat voor het opnieuw aanvragen van de jaarkaarten.

    Hey Marjan !
    Zou je ons een plezier willen doen en vertellen hoe t gegaan is , als je terugbent ?
    Veel plezier in ieder geval.....................en doe je wodka in een plastic fles !!! hahahaha
    Fred
    Gisteravond al antwoord van mevrouw Diaz en de kaarten zijn gewoon geldig.
    Had ik al begrepen, maar bedoel eigenlijk straks, al jullie terug zijn....
    Nog even dit.....ergens vond ik t nog jammer ook, dat ik het geld van mijn inschrijving terugkreeg, want toen ik me inschreef dacht ik eigenlijk " wat kan me gebeuren voor die 20 euro, want afgezien van het "Disneygebeuren", als je naar Frankrijk gaat, heb je je geld waarschijnlijk al bij de eerste aanbieding eruit ! Neem alleen die open bus door Parijs al. Hebben jullie de andere aanbiedingen al doorgenomen ? Wel aannemende, dat je voor deze aanbiedingen geen Frans ingezetene hoeft te zijn , hé !!!!
    Bonjour, Fred

  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ja, maar wat ik dus niet begrijp, is, dat CEM dat toch ook ergens vandaan moet halen/kopen !?!?
    Misschien, dat ze deals met Mr. Disney maken, want je moet voor reductie op je jaarkaart - bij aanschaf van meer dan 4 kaarten - ook eigenlijk op 1 adres wonen en dat doet CEM ook inderdaad en hebben ze een manier gevonden, dat ze geen ID of foto,s hoeven in te leveren, maar wel vouchers krijgen.....................wie weet ?!?
    Fred
    Ik kom zelf uit de reiswereld en weet dat wederverkopers allerlei deals maken met verkopende bedrijven. Ik heb vorige week onze kaarten gehaald en meegekeken in het systeem van disney/bpa. Op het beginscherm stonden al knoppen metde naam van CE erop. Voor mijn gevoel dusde grootste partner van disney in de verkoop van tickets. Hoe meer je er verkoppt, hoe goedkoper
    je ze aan kan bieden, en hoe beterdedeals worden...


  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ja, maar wat ik dus niet begrijp, is, dat CEM dat toch ook ergens vandaan moet halen/kopen !?!?
    Misschien, dat ze deals met Mr. Disney maken, want je moet voor reductie op je jaarkaart - bij aanschaf van meer dan 4 kaarten - ook eigenlijk op 1 adres wonen en dat doet CEM ook inderdaad en hebben ze een manier gevonden, dat ze geen ID of foto,s hoeven in te leveren, maar wel vouchers krijgen.....................wie weet ?!?
    Ik kom zelf uit de reiswereld en weet dat wederverkopers allerlei deals maken met verkopende bedrijven. Ik heb vorige week onze kaarten gehaald en meegekeken in het systeem van disney/bpa. Op het beginscherm stonden al knoppen metde naam van CE erop. Voor mijn gevoel dusde grootste partner van disney in de verkoop van tickets. Hoe meer je er verkoppt, hoe goedkoper
    je ze aan kan bieden, en hoe beterdedeals worden...
    Fred
    Ik begrijp het en ongetwijfeld zal er wel een commerciele reden zijn, dat ze nu CEM geen kaarten aan buitenlanders laten verkopen, maar het schept een hoop verwarring, dat ze het eerst wel mogen en dan plotseling weer niet. Als je de tv reclames van de laatste weken ziet willen ze juist aan heel Europa verkopen ! Misschien interesseert ze alleen losse tickets, of arrangementen met hotel ?!?!
    Ja. je kan wel speculeren en honderden redenen bedenken, maar daar zullen wij - als simpele kabouters - wel nooit achter komen........
    Groet, Fred
  • Volgens mij is het ook in strijd met de Europese regelgeving aangaande vrij verkeer van goederen om producten voor de ingezetenen van één land voor te behouden. Dat mag alleen als er specifieke wetgeving aangaande welbepaalde producten bestaat per land, bijvoorbeeld in verband met geneesmiddelen op voorschrift en zo.
    Maar ja, wie gaat zoiets aanklagen he?
  • MiniMe zei:


    Volgens mij is het ook in strijd met de Europese regelgeving aangaande vrij verkeer van goederen om producten voor de ingezetenen van één land voor te behouden. Dat mag alleen als er specifieke wetgeving aangaande welbepaalde producten bestaat per land, bijvoorbeeld in verband met geneesmiddelen op voorschrift en zo.
    Maar ja, wie gaat zoiets aanklagen he?

    Aanklagen hoeft niet meteen, maar aankaarten (hoe toepasselijk !) kan natuurlijk wel.
    Heb net al een mail gestuurd naar CEM , om te vragen hoe of wat. Ben benieuwd.
    Bon nuit, Fred



  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ja, maar wat ik dus niet begrijp, is, dat CEM dat toch ook ergens vandaan moet halen/kopen !?!?
    Misschien, dat ze deals met Mr. Disney maken, want je moet voor reductie op je jaarkaart - bij aanschaf van meer dan 4 kaarten - ook eigenlijk op 1 adres wonen en dat doet CEM ook inderdaad en hebben ze een manier gevonden, dat ze geen ID of foto,s hoeven in te leveren, maar wel vouchers krijgen.....................wie weet ?!?
    Ik kom zelf uit de reiswereld en weet dat wederverkopers allerlei deals maken met verkopende bedrijven. Ik heb vorige week onze kaarten gehaald en meegekeken in het systeem van disney/bpa. Op het beginscherm stonden al knoppen metde naam van CE erop. Voor mijn gevoel dusde grootste partner van disney in de verkoop van tickets. Hoe meer je er verkoppt, hoe goedkoper
    je ze aan kan bieden, en hoe beterdedeals worden...
    Fred
    Ik begrijp het en ongetwijfeld zal er wel een commerciele reden zijn, dat ze nu CEM geen kaarten aan buitenlanders laten verkopen, maar het schept een hoop verwarring, dat ze het eerst wel mogen en dan plotseling weer niet. Als je de tv reclames van de laatste weken ziet willen ze juist aan heel Europa verkopen ! Misschien interesseert ze alleen losse tickets, of arrangementen met hotel ?!?!
    Ja. je kan wel speculeren en honderden redenen bedenken, maar daar zullen wij - als simpele kabouters - wel nooit achter komen........
    Groet, Fred
    Dit is mijn mailcontact met Mevr. Dias, , dus naar het schijnt is het dus verleden tijd, kaartjes via "resellers" en is het nu helemaal een monopolie van Disney ( voor niet- Fransen, dan !)
    Mme. Dias
    Je vous remercie pour votre reponse.
    Je suis très curieux de savoir pourquoi il en est et si c'est permanent.
    Avant il n'etait Apparemment pas un problème.
    Vous n'y trouverez Personnellement aucune decision injuste?
    pouvez-vous me renseigner et eventuellement dire, si c'est permanent, ou temporelle?
    Et peuvent exercer une invloed sur CE multiavantages ici, ou c'est juste «règles sont des règles»!
    Cordialement, Fred
    Mevrouw. Dias dank u voor uw antwoord.
    Ik ben zeer nieuwsgierig om te weten waarom dit is en als het is permanent.
    Voordat het was blijkbaar niet een probleem.
    Vindt u persoonlijk geen oneerlijke besluit?
    kunt u mij meedelen en eventueel zeggen, of het nu gaat om permanente of tijdelijke?
    En kunnen uitoefenen een invloed op dit hier multiavantages, of is het gewoon 'regels zijn regels'!
    Groeten, Fred
    Bonjour,
    C’est une décision de Disney, mais ce n’est pas seulement Ce multi avantages, ce sont tous les revendeurs en France qui sont concernés et c’est pour tout le temps.
    Cdt
    Is een Disney-besluit, maar is niet alleen deze multi-voordelen, zijn alle resellers in Frankrijk die zich zorgen maken en dit is voor alle tijd.
    Bonjour, Fred
    ps. vertaling is via www.vertalen.nu......................




  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ja, maar wat ik dus niet begrijp, is, dat CEM dat toch ook ergens vandaan moet halen/kopen !?!?
    Misschien, dat ze deals met Mr. Disney maken, want je moet voor reductie op je jaarkaart - bij aanschaf van meer dan 4 kaarten - ook eigenlijk op 1 adres wonen en dat doet CEM ook inderdaad en hebben ze een manier gevonden, dat ze geen ID of foto,s hoeven in te leveren, maar wel vouchers krijgen.....................wie weet ?!?
    Ik kom zelf uit de reiswereld en weet dat wederverkopers allerlei deals maken met verkopende bedrijven. Ik heb vorige week onze kaarten gehaald en meegekeken in het systeem van disney/bpa. Op het beginscherm stonden al knoppen metde naam van CE erop. Voor mijn gevoel dusde grootste partner van disney in de verkoop van tickets. Hoe meer je er verkoppt, hoe goedkoper
    je ze aan kan bieden, en hoe beterdedeals worden...
    Fred
    Ik begrijp het en ongetwijfeld zal er wel een commerciele reden zijn, dat ze nu CEM geen kaarten aan buitenlanders laten verkopen, maar het schept een hoop verwarring, dat ze het eerst wel mogen en dan plotseling weer niet. Als je de tv reclames van de laatste weken ziet willen ze juist aan heel Europa verkopen ! Misschien interesseert ze alleen losse tickets, of arrangementen met hotel ?!?!
    Ja. je kan wel speculeren en honderden redenen bedenken, maar daar zullen wij - als simpele kabouters - wel nooit achter komen........
    Groet, Fred
    Dit is mijn mailcontact met Mevr. Dias, , dus naar het schijnt is het dus verleden tijd, kaartjes via "resellers" en is het nu helemaal een monopolie van Disney ( voor niet- Fransen, dan !)
    Mme. Dias
    Je vous remercie pour votre reponse.
    Je suis très curieux de savoir pourquoi il en est et si c'est permanent.
    Avant il n'etait Apparemment pas un problème.
    Vous n'y trouverez Personnellement aucune decision injuste?
    pouvez-vous me renseigner et eventuellement dire, si c'est permanent, ou temporelle?
    Et peuvent exercer une invloed sur CE multiavantages ici, ou c'est juste «règles sont des règles»!
    Cordialement, Fred
    Mevrouw. Dias dank u voor uw antwoord.
    Ik ben zeer nieuwsgierig om te weten waarom dit is en als het is permanent.
    Voordat het was blijkbaar niet een probleem.
    Vindt u persoonlijk geen oneerlijke besluit?
    kunt u mij meedelen en eventueel zeggen, of het nu gaat om permanente of tijdelijke?
    En kunnen uitoefenen een invloed op dit hier multiavantages, of is het gewoon 'regels zijn regels'!
    Groeten, Fred
    Bonjour,
    C’est une décision de Disney, mais ce n’est pas seulement Ce multi avantages, ce sont tous les revendeurs en France qui sont concernés et c’est pour tout le temps.
    Cdt
    Is een Disney-besluit, maar is niet alleen deze multi-voordelen, zijn alle resellers in Frankrijk die zich zorgen maken en dit is voor alle tijd.
    Bonjour, Fred
    ps. vertaling is via www.vertalen.nu......................
    Degenen, die dit topic volgen begrijpen waarschijnlijk wel, dat het - voor mij - al lang niet meer gaat om een paar euro korting, maar dat het meer een principe kwestie aan het worden is.
    Misschien wordt t ook tijd om "de grote baas " eens te benaderen, want de kans is natuurlijk klein, dat CEmultiavantages zijn/haar relatie met Disney op het spel gaat zetten voor een handjevol - kortingslustige- Hollanders, als ze wel nog steeds de jaarkaarten mogen verkopen aan alle Fransen en koloniale gebieden.
    Je hoeft ook niet superintelligent te zijn om te snappen, dat betreffende maatregelen - mede gezien het "commerciele offensief " van laatste weken via vele media - héél doordacht genomen zijn, maar of het eigenlijk officieel allemaal legaal is zou ik wel eens willen weten !
    Nou, ik ga ff een mail "inelkaardraaien " voor Walt !! Oh nee, die is al overleden....................................
    Au revoir, Fred

  • voor een handjevol - kortingslustige- Hollanders.

    En Belgen... ;)
  • MiniMe zei:



    voor een handjevol - kortingslustige- Hollanders.

    En Belgen... ;)
    excusez moi !
  • Haha, geen probleem!
    Maar je hebt natuurlijk gelijk. Meteen ook maar eens de vraag over Europese consumentenrechten, discriminatie e.d. gemaild aan de Europese consumentenbond... ;)
    Benieuwd of ik respons krijg vanuit die hoek.
  • MiniMe zei:


    Haha, geen probleem!
    Maar je hebt natuurlijk gelijk. Meteen ook maar eens de vraag over Europese consumentenrechten, discriminatie e.d. gemaild aan de Europese consumentenbond... ;)
    Benieuwd of ik respons krijg vanuit die hoek.

    Hoi MiniMe
    Da,s toevallig ! Ik heb net ook via het formulier van de klantenservice van DLP om uitleg gevraagd en tevens de Europese regelgeving geopperd ! Niet dat ik er wat vanaf weet, hoor, maar n.a.v. jouw woorden en gezond verstand heb ik het gewoon aan"gekaart" !
    Ben ook benieuwd ! Maar ook dit is een sprookje................klein Duimpje en de reus ! hahahaha
    Groetjes, Fred
  • ik heb nog 4 jaarkaarten die ik ga omwisselen in april, ik ben een beetje bang dat ze nu moeilijk gaan doen..
  • MiniMe zei:


    Haha, geen probleem!
    Maar je hebt natuurlijk gelijk. Meteen ook maar eens de vraag over Europese consumentenrechten, discriminatie e.d. gemaild aan de Europese consumentenbond... ;)
    Benieuwd of ik respons krijg vanuit die hoek.

    Ik zie het al helemaal voor me, bij het Bureau Passeport Annuel ! Staan daar Fransen en niet-Fransen in de rij voor hun jaarkaarten en dan - uitgaande van een gezin met 2 kinderen - moeten de niet- Fransen lijdzaam toezien, dat de Fransen gemiddeld tussen de 200 en de 400 euro goedkoper uit zijn voor hun jaarkaarten !!!!!! "moesniemooge, he" ?!....."dakannie,he !?"......... "isniegoe,he !?".........." comc'estpossible,eh !?"
    Maar ach........hoe vaak wordt een roep om rechtvaardigheid gehoord ?!?!
    Fred

  • ik heb nog 4 jaarkaarten die ik ga omwisselen in april, ik ben een beetje bang dat ze nu moeilijk gaan doen..

    Iedereen in dit forum is het erover eens - en CE multiavantages blijkt dit te beamen ! - dat wat voor maart gekocht is, gewoon ingewisseld kan worden.....................................
  • Mij is ook door mevr Dias uitdrukkelijk bevestigd dat mijn eigen voorlopige jaarkaarten, aangeschaft in februari jl., geen problemen op zullen leveren.
    Alleen is het verder dus wel heel erg onduidelijk allemaal. Dat met ingang van 1 maart een andere regeling geldt, vind ik ook nergens zwart op wit in verkoopvoorwaarden e.d. terug.
  • MiniMe zei:


    Mij is ook door mevr Dias uitdrukkelijk bevestigd dat mijn eigen voorlopige jaarkaarten, aangeschaft in februari jl., geen problemen op zullen leveren.
    Alleen is het verder dus wel heel erg onduidelijk allemaal. Dat met ingang van 1 maart een andere regeling geldt, vind ik ook nergens zwart op wit in verkoopvoorwaarden e.d. terug.

    Ik heb ze indd eind januari gekocht.. ben benieuwd

  • MiniMe zei:


    Mij is ook door mevr Dias uitdrukkelijk bevestigd dat mijn eigen voorlopige jaarkaarten, aangeschaft in februari jl., geen problemen op zullen leveren.
    Alleen is het verder dus wel heel erg onduidelijk allemaal. Dat met ingang van 1 maart een andere regeling geldt, vind ik ook nergens zwart op wit in verkoopvoorwaarden e.d. terug.

    Ik heb ze indd eind januari gekocht.. ben benieuwd
    Ik las over CEM eind februari en ik heb spijt, dat ik niet metéén gekocht heb ! Wil het eigenlijk nog wel, maar de aankoop blokkeert waarschijnlijk al bij CEM, als ze zien(of geautomatiseerd), dat je geen Fransman bent.................
    Fred


  • MiniMe zei:


    Mij is ook door mevr Dias uitdrukkelijk bevestigd dat mijn eigen voorlopige jaarkaarten, aangeschaft in februari jl., geen problemen op zullen leveren.
    Alleen is het verder dus wel heel erg onduidelijk allemaal. Dat met ingang van 1 maart een andere regeling geldt, vind ik ook nergens zwart op wit in verkoopvoorwaarden e.d. terug.

    Ik heb ze indd eind januari gekocht.. ben benieuwd
    Ik las over CEM eind februari en ik heb spijt, dat ik niet metéén gekocht heb ! Wil het eigenlijk nog wel, maar de aankoop blokkeert waarschijnlijk al bij CEM, als ze zien(of geautomatiseerd), dat je geen Fransman bent.................
    Fred
    Kijk net even bij CEM, maar de kinderkaarten staan er niet meer bij !
    Fred
  • Alle promo jaarkaarten zijn inderdaad verdwenen, alleen de Fantasy en Dream die los van een speciale promo altijd te bestellen zijn, staan nog op de site.
    Volgens mij omdat nog teveel mensen van buiten Frankrijk nog hebben geprobeerd ze te bestellen.
    Ik heb inmiddels een formele klacht gestuurd aan de Belgische afdeling van de Europese consumentenorganisatie. Zij zouden onderzoeken of er om gegronde redenen geweigerd wordt om in dit geval aan niet-Fransen te verkopen. Ik verwacht echter geen respons op korte termijn, dus het wordt even de zaak aankijken...
  • Kan iemand mij helpen?
    Ik probeer via CE-multiavantages Dream passen en kinderpassen te bestelen maar het lukt me niet om de kinderpassen te vinden.
    Kan iemand mij hier aub mee helpen?
    Mijn frans is niet best dus dat zou de reden kunnen zijn.
    Indien ze daar geen kinderpassen meer verkopen weet iemand misschien een andere site?
    Groetjes Nancy
  • nancy zei:


    Kan iemand mij helpen?
    Ik probeer via CE-multiavantages Dream passen en kinderpassen te bestelen maar het lukt me niet om de kinderpassen te vinden.
    Kan iemand mij hier aub mee helpen?
    Mijn frans is niet best dus dat zou de reden kunnen zijn.
    Indien ze daar geen kinderpassen meer verkopen weet iemand misschien een andere site?
    Groetjes Nancy

    Nou Nancy, als je de berichten van deze topic doorleest, zul je erachter komen, dat het niet zo gemakkelijk is. Er zijn mensen, die al hebben besteld en die waarschijnlijk hun kaarten wel krijgen, dan zijn er, die wilden bestellen, maar omdat CEM niet - meer - aan niet Fransen verkoopt, het niet meer "wagen " en bovendien heeft CEM op dit moment de kinderkaart er niet bij staan en bovendien een alinea toegevoegd, met de mededeling, dat Disney aanbiedingen alleen mogen worden verkocht aan mensen, die op Frans grondgebied wonen.
    Andere sites.........................ik heb ook al gezocht, maar volgens onze Administator zijn er niet veel betrouwbare verkopers..................en laten we nou eerlijk zijn..................... we staan voor een moeilijke opgave en dat is, om zo goedkoop mogelijk uit te zijn en dan t liefst zonder risico,s !!!!!!!!!
    Groetjes, Fred
  • MiniMe zei:


    Alle promo jaarkaarten zijn inderdaad verdwenen, alleen de Fantasy en Dream die los van een speciale promo altijd te bestellen zijn, staan nog op de site.
    Volgens mij omdat nog teveel mensen van buiten Frankrijk nog hebben geprobeerd ze te bestellen.
    Ik heb inmiddels een formele klacht gestuurd aan de Belgische afdeling van de Europese consumentenorganisatie. Zij zouden onderzoeken of er om gegronde redenen geweigerd wordt om in dit geval aan niet-Fransen te verkopen. Ik verwacht echter geen respons op korte termijn, dus het wordt even de zaak aankijken...

    Hey Mini !
    Ik heb inmiddels bericht terug van Disney, dat ze t gaan bekijken en mij zo snel mogelijk zullen antwoorden.
    Waar hoop is........................................................
    Fred
  • Ik heb de site www.dlp-kaarten.nl gezien maar weet niet of deze betrouwbaar is.
    Ik wil graag passen voor 5 volwassenen en 2 kinderpassen aanschaffen maar CE-Multiadvantages heeft de kinderpassen niet zegt mevrouw Dias.
    Weet iemand misschien een andere betrouwbare site?
  • nancy zei:


    Ik heb de site www.dlp-kaarten.nl gezien maar weet niet of deze betrouwbaar is.
    Ik wil graag passen voor 5 volwassenen en 2 kinderpassen aanschaffen maar CE-Multiadvantages heeft de kinderpassen niet zegt mevrouw Dias.
    Weet iemand misschien een andere betrouwbare site?

    Niet direct,nee. Maar heb je gezien, dat de kaarten op zijn voorlopig bij die site waar je het over had ?!?!
    Zal misschien te maken hebben met de nieuwe prijzen/aanvraagformulieren per 2 april
    Fred
  • Ik hoop het want ik weet nu niet goed wat een betrouwbaar alternatief is.
  • nancy zei:


    Kan iemand mij helpen?
    Ik probeer via CE-multiavantages Dream passen en kinderpassen te bestelen maar het lukt me niet om de kinderpassen te vinden.
    Kan iemand mij hier aub mee helpen?
    Mijn frans is niet best dus dat zou de reden kunnen zijn.
    Indien ze daar geen kinderpassen meer verkopen weet iemand misschien een andere site?
    Groetjes Nancy

    Ik heb nog ff zitten "googlen" , maar er zijn niet veel aanbieders meer. Bij ene Promoparcs kon het wel, maar daar schijnt het inschrijvingsgeld van 20 euro naar 170 !!!!! te zijn gegaan. Overigens zijn we in Nederland en Belgie niet de enigen, die naar aanbiedingen zoeken..............kijk maar eens bij Tripadvisor.......staan netzoveel, of meer topics over Disney als hier.....alleen in t Engels dan.................
    Succes, Fred
  • Op een ander forum hadden ze het er ook over, zitten ook wat oplichters bij dus oppassen.
    betaal liever paar tientjes meer bij disney zelf .

  • Op een ander forum hadden ze het er ook over, zitten ook wat oplichters bij dus oppassen.
    betaal liever paar tientjes meer bij disney zelf .

    Je hebt gelijk boogschutter............het grote voordeel zit hem alleen in de kinderkaart.......................
    Fred
Log In of Registreer om te reageren.