The Lucky Nugget Saloon

oktober 2014 aangepast in Disneyland Park
Hoi!
Ik heb gehoord dat The Lucky Nugget Saloon één van de betere restaurants is in Disneyland Parijs. Er zou ook live-muziek zijn. Spelen die enkel op bepaalde uren of heel de avond door? Heeft iemand hier al eens gegeten? Wat vonden jullie van het eten? Is reserveren nu al noodzakelijk als je in december in DLP bent? Dankjewel Smile

Reacties

  • Kirsten zei:


    Hoi!
    Ik heb gehoord dat The Lucky Nugget Saloon één van de betere restaurants is in Disneyland Parijs. Er zou ook live-muziek zijn. Spelen die enkel op bepaalde uren of heel de avond door? Heeft iemand hier al eens gegeten? Wat vonden jullie van het eten? Is reserveren nu al noodzakelijk als je in december in DLP bent? Dankjewel Smile

    Hoi Kirsten,
    The Lucky Nugget Saloon is een regulier counterservice restaurant, maar inderdaad één van de betere in het resort. Voor dit restaurant hoeft dus niet gereserveerd te worden. Van tijd tot tijd is hier live muziek op het podium in het restaurant. Het programma hiervoor is echter niet publiekelijk bekend.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn dit weekend de "eindejaarsmenu" gaan eten.
    Wij zijn geen fans van hamburgers dus gaan we er bijna nooit eten.
    Maar de "eindejaarsmenu" was een voltreffer.
    Mijn zoon is heel kieskeurig qua eten en zijn bord was vlug op en hij vond super lekker.
    Hij had wel minder geluk bij zijn dessert. Hij begint er van te eten en het glas breekt...
    Maar hij kreeg vlug nieuw dessert.
    Ik raad dit menu dus iedereen aan.
  • Wat leuk om te horen! Wij zijn er ooit, lang geleden, geweest en hebben het er al vaak over gehad om nog eens terug te gaan. Wie weet gaan we dat nu tijdens de Kerstvakantie echt doen!
  • mieke zei:

    Wij zijn dit weekend de "eindejaarsmenu" gaan eten.
    Wij zijn geen fans van hamburgers dus gaan we er bijna nooit eten.
    Maar de "eindejaarsmenu" was een voltreffer.
    Mijn zoon is heel kieskeurig qua eten en zijn bord was vlug op en hij vond super lekker.
    Hij had wel minder geluk bij zijn dessert. Hij begint er van te eten en het glas breekt...
    Maar hij kreeg vlug nieuw dessert.
    Ik raad dit menu dus iedereen aan.

    Hé Mieke,
    Wat houdt het menu precies in? Wij gaan in december weer naar Disney dus misschien een optie voor ons om daar te gaan eten dan?
  • mieke zei:

    Wij zijn dit weekend de "eindejaarsmenu" gaan eten.
    Wij zijn geen fans van hamburgers dus gaan we er bijna nooit eten.
    Maar de "eindejaarsmenu" was een voltreffer.
    Mijn zoon is heel kieskeurig qua eten en zijn bord was vlug op en hij vond super lekker.
    Hij had wel minder geluk bij zijn dessert. Hij begint er van te eten en het glas breekt...
    Maar hij kreeg vlug nieuw dessert.
    Ik raad dit menu dus iedereen aan.

    Hé Mieke,
    Wat houdt het menu precies in? Wij gaan in december weer naar Disney dus misschien een optie voor ons om daar te gaan eten dan?
    Kalkoenrollade , krielaardappelen, gebakken ajuin en wilde kastanjes en maiskolf. Dessert ijsje met stukjes chocoladetaart erin.
    Heb foto's maar weet niet hoe die hier te plaatsen ?
  • november 2019 aangepast
    Hoi @martinekerssens en @mieke ,

    Hierbij foto's van het nieuwe kerstmenu bij The Lucky Nugget Saloon (€23,99 met onbeperkt drinken): https://t.co/dIeoq82zVh

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @martinekerssens en @mieke ,

    Hierbij foto's van het nieuwe kerstmenu bij The Lucky Nugget Saloon (€23,99 met onbeperkt drinken): https://t.co/dIeoq82zVh

    Groetjes,
    Lars

    Dank jullie wel! We gaan volgende maand eens kijken?
Log In of Registreer om te reageren.