Disney failliet ?

oktober 2014 aangepast in Algemeen
Aan de ene kant is DLP duur zat, maar aan de andere kant is het wel zo, dat ze een systeem hebben bedacht, waardoor je - zeker, als "koopjesgrage "Hollanders en Belgen ermee aan de gang gaan ! hahahaha - voor tussen de 100- en 200 euro 2 jaar lang net zoveel x kan gaan als je wil.........................10 x Walibi is ook 300 euro !.................................................
Vragen, die mij dus bezighouden, zijn : Is DLP nou duur, of goedkoop ? Waar kan de huidige crisis aan te wijten zijn ? Blijft t park bestaan en hoe lang ? En natuurlijk......moet je nu nog wel een jaarkaart kopen ?
Fred

Reacties


  • Aan de ene kant is DLP duur zat, maar aan de andere kant is het wel zo, dat ze een systeem hebben bedacht, waardoor je - zeker, als "koopjesgrage "Hollanders en Belgen ermee aan de gang gaan ! hahahaha - voor tussen de 100- en 200 euro 2 jaar lang net zoveel x kan gaan als je wil.........................10 x Walibi is ook 300 euro !.................................................
    Vragen, die mij dus bezighouden, zijn : Is DLP nou duur, of goedkoop ? Waar kan de huidige crisis aan te wijten zijn ? Blijft t park bestaan en hoe lang ? En natuurlijk......moet je nu nog wel een jaarkaart kopen ?
    Fred

    Hoi Fred,
    Disney is niet failliet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. Het resort in Parijs is de belangrijkste manier voor The Walt Disney Company om het merk onder de aandacht van Europeanen te brengen. Disneyland Parijs is, net als de overige Disney resorts, een 'premium vakantiebestemming' en dus duurder dan een regulier pretpark. De financiele problemen zijn te wijten aan een verkeerde planning tijdens de bouw van het resort en domme pech (twee keer crisis in de wereld). Waarom zou je geen jaarkaart kopen? Ik kan geen reden verzinnen.
    Alle informatie over de nieuwe kapitaalinjectie en oorzaken van de problemen zijn in dit uitgebreide artikel te vinden: http://www.discoverthemagic.nl/2014/10/the-walt-disney-company-grijpt-in-met-een-herfinanciering-en-investering-van-1-miljard-euro-voor-disneyland-parijs/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Fred,
    Een jaarkaart is zeker goedkoop te noemen, ik neem aan dat je ook op de hoogte bent van alle korting die nog bij de kaart is inbegrepen?
    Verder zijn de openingstijden zeer ruim en de kwaliteit van het resort is naar mijn mening superieur.
    Echter zou je wel met een aantal dingen rekening moeten houden. Parijs ligt niet even om de hoek. Afhankelijk van de wijze waarop je kunt reizen en welk comfort je van je verblijf verwacht zul je kosten moeten maken om je verblijf mogelijk te maken.
    Ik heb de kaart nu zo'n 2 en half jaar en vind het nog steeds heerlijk om met mijn gezin in het park rond te dolen. Steeds ontdekken we weer nieuwe dingen en opnieuw genieten we van de favorieten attracties. Sinds onze jaarkaarten genieten we anders van onze tijd daar. Dat zul je snel genoeg merken zodra je de kaart hebt. Wij gaan 3 tot 4 keer per jaar naar Parijs om het park te bezoeken en dan meestal minimaal 3 dagen park.
    Ga je voor goedkoop kijk dan ook even wat je voor de reis en verblijf kwijt bent en reken een jaar door.
    Groetjes,
    MauRiEEZZZ
Log In of Registreer om te reageren.