Disney met peuter

oktober 2014 aangepast in Algemeen
Mijn zoontje wordt over 2 weken 3 jaar. 2 dagen erna gaan wij 3 daagjes naar Disney. Moeten we voor hem gewoon betalen bij de entree of doen ze daar niet moeilijk over? Hadden week eerder willen gaan maar dat was helaas met verlof krijgen niet mogelijk. Zelf hebben we onze tickets al online gekocht.
Groetjes, Robin

Reacties

  • Hoi Robin,
    voor kinderen vanaf 3 jaar moet een kaartje worden gekocht. Onze zoon werd 4 oktober 3 jaar, maar toen we eind juli een week naar het park gingen is ons in totaal drie keer om een identiteitsbewijs gevraagd om aan te tonen dat hij nog geen 3 was op dat moment.
    Het hangt dus af van de CM die je bij de toegangshekjes treft, maar vast ook van hoe oud/jong je zoontje er uitziet. Blijkbaar leek onze zoon in juli voor sommige CM's al drie. Feitelijk moet je natuurlijk gewoon een kaartje kopen. Ik weet niet of er problemen gaan ontstaan als de derde dag ontdekt wordt dat hij al drie is (want ze kunnen natuurlijk aan je kaartjes zien dat je dan al twee dagen in het park bent geweest).

  • Mijn zoontje wordt over 2 weken 3 jaar. 2 dagen erna gaan wij 3 daagjes naar Disney. Moeten we voor hem gewoon betalen bij de entree of doen ze daar niet moeilijk over? Hadden week eerder willen gaan maar dat was helaas met verlof krijgen niet mogelijk. Zelf hebben we onze tickets al online gekocht.
    Groetjes, Robin

    Hoi Robin,
    Zoals Hugo al aangeeft, wordt er vaak gecontroleerd op de leeftijd van kleine kinderen in verband met de grens van 3 jaar. Op het moment van binnenkomst is jullie zoontje 3 jaar en zal hij een geldig toegangsbewijs moeten hebben. Er is kinderkorting beschikbaar. Profiteer van onze voorverkoopaanbiedingen en bespaar tot 40% op de prijs aan de kassa: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.