goede klanten service :-)

november 2014 aangepast in Algemeen
Afgelopen zomer waren wij in het park en wilde voor onze dochter een Elsa Barbie pop kopen, echter liepen die zo hard dat op de dag dat wij dit wilde doen deze, in het hele resort, uitverkocht waren en voor ons vertrek (3dgn later) ook niet meer binnen kwamen. (zelfs niet in de disney hotel shop).
Uiteindelijk voor een ander fronzen artikel gekozen maar dit bleek op de terug reis van niet al te beste kwaliteit dus dat wel best een teleurstelling Cry
Na thuiskomst het email adres van de klanten service opgezocht en geschreven over de kwaliteit en het uitverkocht zijn van de barbie pop.
Het antwoord was dat het artikel in orginele verpakking terug gestuurd kon worden om te vervangen voor een zelfde artikel of dat zij dan de gewenste barbie konden opsturen met, in dit geval, vergoeding van porto kosten en terugbetaling van het verschil in prijs.
Dus op de post gedaan en inderdaad een paar weken later kwam de barbie alsnog en nadien werden ook de kosten overgemaakt.
Alles bij elkaar een hele goede service naar onze mening Laugh en wellicht een tip voor anderen.
Ook bijvoorbeeld kleding kan geruild worden waarbij dan de verzendkosten wel voor eigen rekening zijn maar da's beter dan iets waar je niets mee kan.

Reacties


  • Afgelopen zomer waren wij in het park en wilde voor onze dochter een Elsa Barbie pop kopen, echter liepen die zo hard dat op de dag dat wij dit wilde doen deze, in het hele resort, uitverkocht waren en voor ons vertrek (3dgn later) ook niet meer binnen kwamen. (zelfs niet in de disney hotel shop).
    Uiteindelijk voor een ander fronzen artikel gekozen maar dit bleek op de terug reis van niet al te beste kwaliteit dus dat wel best een teleurstelling Cry
    Na thuiskomst het email adres van de klanten service opgezocht en geschreven over de kwaliteit en het uitverkocht zijn van de barbie pop.
    Het antwoord was dat het artikel in orginele verpakking terug gestuurd kon worden om te vervangen voor een zelfde artikel of dat zij dan de gewenste barbie konden opsturen met, in dit geval, vergoeding van porto kosten en terugbetaling van het verschil in prijs.
    Dus op de post gedaan en inderdaad een paar weken later kwam de barbie alsnog en nadien werden ook de kosten overgemaakt.
    Alles bij elkaar een hele goede service naar onze mening Laugh en wellicht een tip voor anderen.
    Ook bijvoorbeeld kleding kan geruild worden waarbij dan de verzendkosten wel voor eigen rekening zijn maar da's beter dan iets waar je niets mee kan.

    Hoi Patrick & Miranda,
    Goed om te horen dat er goede service is verleend bij het oplossen van jullie probleem. Dank voor jullie verhaal en feedback!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.