Vragen over arrangementen

2»

Reacties

  • Goedemiddag,

    Over twee weken ga ik naar Disneyland Parijs en wij hebben een arrangement geboekt voor drie dagen (twee overnachtingen) waarbij wij overnachten bij Disney's Davy Crockett Ranch. In de bevestiging staat het volgende: Indien gereserveerd, ontvangt u uw park tickets en coupons op vertoon van deze brief bij de receptie van uw hotel. De kamers zijn beschikbaar vanaf 16 uur op de dag van aankomst en dienen verlaten te worden voor 11 uur op de dag van vertrek.

    Dit zou betekenen dat wij eerst naar Disney's Davy Crockett Ranch moeten rijden om daar de toegangtickets op te halen om vervolgens weer terug te rijden naar het park zelf. Mijn vraag is of dit klopt of dat het ook mogelijk zal zijn zijn om de toegangskaarten op te halen bij de kassa/receptie van het park zelf? Dus dat wij niet heen en weer hoeven te rijden naar Disney's Davy Crockett Ranch en aan het einde van de dag naar het hotel kunnen gaan. Ik ben mij ervan bewust dat het ongeveer een kwartiertje rijden is van het park naar Disney's Davy Crockett Ranch, maar het zou toch weer een half uur schelen die wij ook graag gebruiken voor het park. Natuurlijk kunnen wij ook een half uur eerder wegrijden, maar ik zou graag willen weten of ik de toegangskaarten direct bij het park zelf kan ophalen.

    Alvast veel dank en excuses als deze vraag al eerder is gevraagd, maar helaas kon ik die niet vinden.

    Groet,

    Ashley
  • Hoi @Ashley ,

    Nee, dat is niet mogelijk. Alle bezoekers met arrangementen dienen eerst in te checken bij het hotel waarna je de Magic Pass ontvangt om naar de parken te gaan. Het is niet mogelijk om dit ergens anders af te halen. Daarnaast parkeer je op vertoon van de Magic Pass gratis bij de parken.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.